اقدام به خودکشی دو کارگر پتروشیمی در ایلام + عکس

دو کارگر پتروشیمی در ایلام اقدام به خودکشی کردند.

اقدام به خودکشی دو کارگر پتروشیمی در ایلام + عکس

هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره‌ تلفن‌‌های اورژانس اجتماعی در ایران ۱۲۳ و در آمریکا و کانادا ۹۱۱ تماس بگیرید.همچنین شماره ۱۴۸۰ سامانه صدای مشاور و شماره ۱۵۷۰ که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین

 دو کارگر پتروشیمی در ایلام  اقدام به خودکشی کردند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ روز پنجشنبه هفته گذشته دو کارگر پیمانکاری شاغل در پتروشیمی «چوار» به دلیل مشکلات ناشی از بیکاری، اقدام به خودکشی کردند.

یک منبع کارگری در شهر چوار در استان ایلام با تایید خبر اقدام به خودکشی دو کارگر شاغل در پتروشیمی چوار گفت: دو کارگر با اسامی «جواد نوروزی» و ««مصطفی عباسی» صبح روز پنجشنبه (۳۰ آذرماه) در محوطه پتروشیمی دست به خودکشی زدند که با اقدام به موقع همکاران از مرگ نجات پیدا کرده و هم اکنون در بیمارستان بستری هستند.

وی گفت: این کارگران با چند سال سابقه‌ی کار موقت در پتروشیمی، در پی اقدام شرکت پیمانکار در تعدیل نیرو به دلیل مشکلات ناشی از بیکاری دست به این اقدام زده‌اند.

گفته می‌شود طی روزهای گذشته شماری از کارگران این شرکت پیمانکاری مستقر در پتروشیمی چوار با اتمام بخشی از پروژه، بیکارشده‌اند و علارغم قول مسئولان تلاش برای بازگشت به کار کارگران ناموفق بوده است.

گفته می‌شود تحقیقات در مورد روشن شدن دلایل این حادثه ادامه دارد.

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 119201

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر