تعداد داوطلبان آزمون فرهنگیان اعلام شد

آمار داوطلبان و متقاضیان آزمون سراسری 1403 و دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

تعداد داوطلبان آزمون فرهنگیان اعلام شد

آمار داوطلبان و متقاضیان آزمون سراسری  ۱۴۰۳ و دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیر روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد بیش از یک میلیون و ۱۴۸ هزار داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کردند، تعداد داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان نیز به حدود ۶۰۹ هزار نفر رسیده است.

داوطلبان کنکور از پنجم تا پانزدهم آذرماه مهلت داشتند که به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و برای ثبت‌نام در آزمون سراسری و آزمون فرهنگیان اقدام کنند، اما برخی داوطلبان به دلایلی در این مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشدند که سازمان سنجش مهلت مجدد دو روزه ای در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه برای این افراد در نظر گرفت.

علیرضا کریمیان مدیر روابط عمومی سازمان سنجش در این رابطه گفت: در مهلت ثبت نام با تاخیر نوبت اول آزمون سراسری۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر ماه ۱۷ هزار نفر ثبت نام کردند.

به گفته وی، به این ترتیب بیش از یک میلیون و ۵۷ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ شده اند که با احتساب افرادی که متقاضی شرکت گروه های آزمایشی هنر و زبان نیز بوده اند این تعداد به بیش از یک میلیون و ۱۴۸ هزار داوطلب افزایش پیدا کرده است تعداد داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان نیز به حدود ۶۰۹ هزار نفر رسیده است.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 118832

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر