قتل 2 نفر با حلوای نذری | زن ماسک‌پوش که بود؟

این حادثه چند روز پیش در شهرستان بهبهان در استان خوزستان رخ داد.

قتل 2 نفر با حلوای نذری | زن ماسک‌پوش که بود؟

زنی جوان با ماسکی به صورت؛ این مشخصات فردی است که چند روز قبل با حضور در یک دفتر ثبت اسناد در شهرستان بهبهان و تعارف حلوای نذری مسموم جان ۲ نفر را گرفت.

این حادثه چند روز پیش در شهرستان بهبهان در استان خوزستان رخ داد. آن روز چند نفر در دفترخانه‌ای در این شهر در حال انجام کار‌های ثبتی بودند که زنی جوان وارد شد. او ماسک به صورت داشت و چهره‌اش معلوم نبود. زن جوان در حالی که یک ظرف حلوا در دست داشت با گفتن این جمله که نذری است، آن را به مراجعه کنندگان تعارف کرد و از میان افرادی که در آنجا حضور داشتند ۲ نفر از آن‌ها مقداری حلوا برداشتند و خوردند.

پس از این ماجرا زن جوان از دفترخانه خارج و کمی بعد ناپدید شد. این در حالی بود که با گذشت زمان ۲ نفری که اقدام به خوردن حلوا کرده بودند، حالشان بد شد و به بیمارستان انتقال یافتند. آن روز پزشکان بیمارستان پس از معاینات اولیه دریافتند که هر دو نفر دچار مسمومیت شده‌اند و تلاش برای نجاتشان را آغاز کردند، اما متاسفانه آن‌ها بر اثر مسمومیت شدید جانشان را از دست دادند.

این در حالی بود که یکی از آن‌ها پدر پسربچه‌ای ۵ ساله بود که خانواده‌اش از شنیدن خبر مرگ او شوکه شدند. در همین حال فرماندار بهبهان با بیان اینکه مرگ ۲ نفر در این شهرستان بر اثر مسمومیت در دست پیگیری است، گفت: موضوع به دستگاه قضا سپرده شده است.

یوسف زمانی ادامه داد: این حادثه روز چهارشنبه رخ داد و ۲ مرد بعد از خوردن حلوای نذری دچار مسمومیت شدند که یک نفر روز پنجشنبه و دومین نفر ساعاتی پس از او فوت کرد. وی افزود: تا اعلام نتیجه کالبد‌شکافی و تحقیقات بازرسان این پرونده نمی‌توان جواب قطعی داد که این ۲ نفر بر اثر خوردن چه ماده‌ای جان خود را از دست داده‌اند و دستگاه قضایی نیز پیگیر این پرونده است تا علت مشخص شود.

معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان نیز اعلام کرد: با توجه به اینکه این ۲ نفر با شرایط خاصی فوت شده بودند موضوع به مقامات قضایی اعلام شده است لذا تا حصول نتیجه و تایید علت اصلی هیچ گزارشی در فضای مجازی در این رابطه را تایید نمی‌کنیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 11828

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر