خوابیدن هم لاکچری شد!

دیگر خانه لاکچری و ماشین‌های مدل بالا و لباس گران‌قیمت به گوش همه رسیده و همه به دنبال آن هستند اما این لاکچری بودن و تجمل‌گرایی حالا به اتاق خواب بعضی ها هم ورود کرده است.

خوابیدن هم لاکچری شد!

دیگر خانه لاکچری و ماشین‌های مدل بالا و لباس گران‌قیمت به گوش همه رسیده و همه به دنبال آن هستند اما این لاکچری بودن و تجمل‌گرایی حالا به اتاق خواب بعضی ها هم ورود کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ با کمی گشت و گذار در شهر، با فروشگاه هایی روبرو می شویم که کالاهای خوابشان با قیمت نجومی عرضه می شود. لوازمی که بود و نبودش در زندگی مان خیلی تاثیری ندارد چون به قول قدیمی ها دل خوش و اعصاب راحت که باشد روی سنگ هم می شود تخت خوابید اما زندگی بعضی ها ذاتا متفاوت است. از آنهایی حرف می زنیم که شب ها بجای تشک و پتو و متکا درگیر تشک های کولردار، چشم بندهای کمپرس دار، پتوهای برقی و ده ها وسیله دیگر هستند.

کالاهای خواب فوق لاکچری

در یکی از ده ها فروشگاه فوق لاکچری کالای خواب در تهران تا جایی که چشم کار می کند، لوازم لوکس و آنچنانی به چشم می خورد. چیزهایی که شاید برای اولین بار نامشان را شنیده باشیم. همه وسعت فروشگاه را با قفسه پر کرده اند. از پایین تا بالا، انواع لوازم برای داشتن یک خواب راحت وجود دارد. لحاف ها و ملحفه ها با نظمی خاص روی هم چیده شده و تنوع رنگ شان با دل بازی می کند. آن قدر زیبا هستند که اگر اهل ذوق هم نباشی محو تماشای شان می شوی.پایین هر قفسه برچسب قیمت چسبانده شده تا مشتری با خاطری آسوده جنس مورد نظر خود را انتخاب کند. فروشنده روی کیفیت جنس ها خیلی تاکید می کند و متذکر می شود: «ست ملحفه کتان بین ۵ تا ۶ میلیون و ساتن آن گران تر است.»

اتاق خواب لاکچری

بالش مخصوص خروپف

قسمت دیگری از فروشگاه، به ست لحاف دونفره و تک نفره اختصاص دارد. بخشی از فروشگاه فقط به ست لحاف دونفره و تک نفره اختصاص دارد. قیمت لحاف ها با توجه به جنس و طرح شان متغیر است. فروشنده می گوید:‌ «لحاف های دونفره ما از ۳۰ میلیون تا ۴۲ میلیون قیمت دارد.» قفسه کناری مربوط به بالش هاست. آنقدر تنوع جنس دارند که برای انتخاب باید کلی وقت گذاشت. شاید در مغازه های عالی و معمولی هر بالش با قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان فروخته شود اما اینجا بالشت مایکروفایبر ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. بالش پروالیاف ۱۱ میلیون. بالش پر غاز، ۴ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان. بالشت سنتی پیلوا ۴ میلیون و ۷۵ هزار تومان ... . اما یکی از آنها بالش مخصوص خروپف است. که ۵۴۴ هزار تومان قیمت دارد. البته بالش های طبی هم در آنجا وجود دارد که بین یک تا ۳ میلیون است.

تشک مخصوص مدیتیشن

از دیگر اجناسی که در این فروشگاه دیده می شود، تشک برقی بیور از ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تا ۸ میلیون تومان است که البته به درد افرادی می خورد که در مناطق سردسیر زندگی می کنند. جالب تر اینکه برای افرادی که گرمای تابستان به شدت آْزارشان می دهد، تشک های کولردار هم وجود دارد. قیمت این تشک ها ۱۸ میلیون است. البته اگر کسی بخواهد تشک خوشخواب مارک «ام بی ام پلاس» کولردار بخرد باید ۲۹ میلیون ناقابل پرداخت کند. برای کسانی هم که می خواهند مدیتیشن کنند، تشک هیپنوز وجود دارد و برچسب قیمت آن رقم ۵۵ میلیون تومان ۳۳۴۰ هزار تومان را نشان می دهد.

اتاق خواب

لحاف کرسی ۹۵ میلیونی

از لحاف و تشک و ملحفه که بگذریم نوبت به چشم بندهای ماساژور می رسد. قیمت آن ها از ۳۸۰ هزار تومان تا ۷۵۰ هزار تومان متغیر است. البته این چشم بندها بدون داشتن امتیاز ماساژور در داروخانه به قیمت ۳۵ هزار تا ۶۶ تومان فروخته می شود. از دیگر ویژگی های کالاهای خواب لاکچری، گزینه لحاف کرسی سرح مولتی کالر است که ۹۵ میلیون تومان قیمت دارد. در این فروشگاه لوازم دیگری هم هست، دزدگیر پادری به قیمت ۲۱۰ هزار تومان، تور بالای تخت ۷۶۵ هزار تومان، قفسه های تجهیزات اتاق خواب، از ۴ میلیون تا ۹ میلیون. آباژور و چراغ خواب هم از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان.

چُرت آخر

بعضی عدد و رقم ها خواب از سر آدمیزاد می پراند . بعضی زندگی ها هم به احوال ما بی خوابی تزریق می کند. اما این چُرت آخر را از دست ندهید که خواب در تخت و پتوی میلیونی هم از دست کسی که اعصابش به هم ریخته است و دلش خوش نیست می گریزد...

تخت خواب

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 118141

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر