صفحه اینستاگرام صادق بوقی برگشت/اولین اظهارات پبرمرد گیلانی +فیلم

صفحه اینستاگرام صادق بوقی دوباره به او برگردانده شده و باز شد

صفحه اینستاگرام صادق بوقی برگشت/اولین اظهارات پبرمرد گیلانی +فیلم

صفحه اینستاگرام صادق بوقی برگشت

صفحه اینستاگرام صادق بوقی دوباره به او برگردانده شده و باز شد

صفحه اینستاگرام صادق بوقی که در چند روز گذشته به دلیل فعالیت مجرمانه بسته شده بود دوباره باز شد.

نکته جالب توجه این است که در کمتر از دو ساعت از بازگشت مجدد صفحه اینستاگرام او بیش از ۴۰ هزار نفر به فالوران یا دنبال کننده های او اضافه شده است.

 مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پی انتشار ‌ ویدیو فردی به هویت معلوم در شهر رشت و اخبار غیرواقعی در خصوص دستگیری وی و پلمب برخی مغازه‌ها، با بررسی به‌عمل آمده مشخص شد چنین موضوعی صحت نداشته و صِرفاً در چارچوب قانون به افراد هنجارشکنی که بصورت مختلط اقدام به رفتارهای خارج از عرف در فضای مجازی نموده بودند تذکر داده شد.

اولین اظهارات صادق بوقی بعد از بازگرداندن صفحه اینستاگرامی اش: از صبح ۲۰۰ تا تلفن داشتم

چند روزی است تصاویری از رقص یکی از شهروندان رشتی (صادق بوقی) در فضای مجازی و متعاقب آن شایعاتی مبنی بر دستگیری این فرد دست به دست می‌شود.

، صفحه اینستاگرام صادق بنا متجدد، معروف به «صادق بوقی»، با همرسانی یک ویدیوی قدیمی از او در میدان رشت دوباره فعال شده بود.

صادق بوقی

صادق بوقی

پیش از این حساب اینستاگرام او توقیف شده بود و تمام پست‌های او از صفحه اینستاگرامش حذف و در پست باقی مانده نوشته شده بود: «این صفحه به علت تولید محتوای مجرمانه و بر اساس مصادیق مجرمانه مندرج در قانون جرائم رایانه‌ای مسدود و با عوامل آن برخورد گردید.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117728

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر