زمین خواری ۸۰۰ میلیاردی در این شهر ایران!

فرمانده انتظامی البرز از کشف یک فقره زمین خواری ۸۰۰ میلیارد ریالی با استفاده از مدارک جعلی در شهرستان کرج خبر داد.

زمین خواری ۸۰۰ میلیاردی در این شهر ایران!

فرمانده انتظامی البرز از کشف یک فقره زمین خواری ۸۰۰ میلیارد ریالی با استفاده از مدارک جعلی در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، ، سردار حمید هداوند روز شنبه گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده زمین خواری به پلیس امنیت اقتصادی استان، رسیدگی به پرونده در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد شخصی با ارائه مدارک جعلی اقدام به تصرف قطه زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در منطقه ماهدشت کرج نموده است.

هداوند اضافه کرد: در ادامه یک نفر در این خصوص شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش اراضی آزاد شده حدود ۸۰۰ میلیارد ریال برآورشده است، بیان کرد : تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با وعده فروش خودرو در البرز

جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری شخصی که با وعده فروش خودرو صفر با قیمت کارخانه اقدام به ۲۷ فقره کلاهبرداری از همکاران و آشنایان کرده ومتواری شده بود، خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با وعده فروش خودرو به پایگاه یکم پلیس آگاهی، رسیدگی به پرونده در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حکایت از این داشت که متهم از کارمندان یکی از بیمارستان‌های شهر کرج بوده که با ادعای نفوذ در شرکت‌های خودروسازی، مبالغی را از همکاران خود جهت تحویل خودرو صفر تحویل و متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه متهم برای جلب اعتماد مالباختگان در ابتدا به چند تن از همکاران خود خودرو تحویل داده بود؛ خاطرنشان کرد: در ادامه با انجام تحقیقات پلیسی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی این شخص در شهر کرج شناسایی و دستگیر می‌شود.

نادربیگی با بیان اینکه تاکنون ۲۷ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط متهم حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری ۱۵عامل قتل نوجوان ۱۷ ساله درکرج

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۱۵ نفر از عاملان قتل یک نوجوان ۱۷ ساله که در منطقه محمد شهر کرج به قتل رسیده بود، پس از ۲ سال تلاش بی وقفه و انجام تحقیقات گسترده پلیسی خبرداد .

سرهنگ حکمت اله شجاعی گفت: خرداد ماه سال ۱۴۰۰ خبر قتل فجیع یک نوجوان ۱۷ ساله در منطقه محمدشهر کرج به پلیس آگاهی استان اعلام و از همان لحظات ابتدایی تحقیقات جامع کارآگاهان برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز شد.

وی افزود: با چندین ماه تلاش بی‌وقفه و به کارگیری اقدامات جامع اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت ۱۵ نفر از عاملان وقوع این قتل شناسایی و به رغم متواری بودن آنها توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: این افراد علت و انگیزه خود از انجام قتل را مزاحمت مقتول برای اعضای یکی از خانواده متهمان اعلام کرده اند.

دستگیری سارق تجهیزات داخل خودرو با ۳۰ فقره در کرج

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری ۲ نفر سارق محتویات داخل خودرو با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در مناطق مرکزی انی شهرستان خبر داد.

سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق مرکزی شهر کرج، موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام رصد اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ماموران با هماهنگی مرجع قضایی ۲ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گودرزی بیان کرد : متهمان که اغلب سرقت های خود را از صندوق عقب خودرو ها انجام داده بودند، در بازجویی های انجام شده به ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کرج با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117344

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر