حجم ویدیو: 8.53M | مدت زمان : 00:01:19

صبح امروز؛ اعدام قاتل دو مامور پلیس در شادگان + فیلم و عکس

صبح امروز قاتل دو مامور پلیس در شادگان اعدام شد.

صبح امروز قاتل دو مامور پلیس در شادگان اعدام شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون حقوقـی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی استان از اجرای حکم اعدام قاتل شهیدان والامقام سپیدرو و کاظمی خبر داد.

سرهنگ صالح مطهری راد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مورخه ۱۲ آذر سال ۹۸ استواریکم یاسر سپیدرو و بسیجی محمد علی کاظمی در راه تامین نظم و امنیت در شهرستان شادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و قاتل نیز در همان محل دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای معاضدت قضائی از حقوق حقه شهیدان والامقام اقدامات مجدانه انجام شد، افزود: کارشناسان حقوقی پلیس خوزستان با ارائه لوایح دفاعیه متقن و مستدل حکم محاربه قاتل در دادگاه انقلاب آبادان صادر و در دیوان عالی کشور تایید شد.

معاون حقوقــی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: صبح امروز پس از طی مراحل قانونی و قضائی، قاتل شهیدان والامقام سپیدرو و کاظمی به دار مجازات آویخته شد.

جزئیات قتل دو مامور پلیس

در روز سه شنبه ۱۲ آذرماه حین استقرار واحد گشت کلانتری ۱۱ مرکزی در میدان اصلی شهر شادگان، فردی مسلح به سمت مأموران نیروی انتظامی تیراندازی کرد که بر اثر آن استوار یکم یاسر سفیدرو به شدت مجروح و پس از انتقال به مراکز درمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در همین هنگام یکی از شهروندان شادگانی که محمدعلی کاظمی نام دارد در حالیکه قصد داشت اشراری را که با نیروی انتظامی درگیر شده بودند را نهی از منکر کند نیز مورد هدف قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 116311

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر