واکنش آموزش و پرورش به محتوای هنجارشکنانه یک معلم بلاگر در فضای مجازی

آموزش و پرورش استان بوشهر به محتوای هنجارشکنانه یک معلم بلاگر در فضای مجازی واکنش نشان داد.

واکنش آموزش و پرورش به محتوای هنجارشکنانه یک معلم بلاگر در فضای مجازی

آموزش و پرورش استان بوشهر به  محتوای هنجارشکنانه یک معلم بلاگر در فضای مجازی واکنش نشان داد.

 به گزارش عرشه آنلاین:رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فردی که در قالب بلاگر اقدام به تولید محتوای هنجارشکن در شبکه‌های اجتماعی کرده بود هیچ گونه رابطه کاری با این اداره کل ندارد.

عبدالله گنخکی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی درج مطلبی مبنی بر فعالیت معلم بلاگر در این استان در سوم آبان ماه در بعضی از کانال ها و شبکه های اجتماعی و انتشار تصاویر هنجارشکنانه در قالب دورهمی تعدادی دختر نوجوان که شاگرد خصوصی خانم بلاگر مذکور بوده اند، تکدر خاطر جمعی از مردم انقلابی استان را ایجاد کرد.

وی افزود: ضمن احترام به دغدغه‌مندی و حساسیت امت حزب الله نسبت به نظام تعلیم و تربیت، به اطلاع رسانیده می‌شود که بلاگر فوق‌الذکر هیچ گونه رابطه استخدامی و شغلی با مدارس دولتی و غیردولتی استان نداشته و ندارد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: این فرد به عنوان مدرس خصوصی در منزل شخصی خود تدریس خصوصی داشته و به دلیل انتساب دروغین تدریس در مدارس متوسطه و سو استفاده از عنوان مقدس معلمی از سوی این بلاگر، اداره کل آموزش وپرورش استان از طریق مراجع قضایی، موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

وی یادآور شد: صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف و تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی، رویکرد مهم و اساسی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر در دولت مردمی ایران قوی بوده و خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 116045

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر