اعتراض معلمان بازنشسته به دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

معلمان بازنشسته نسبت به دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی اعتراض دارند.

اعتراض معلمان بازنشسته به دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

 معلمان بازنشسته نسبت به دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی اعتراض دارند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات فرهنگیان بازنشسته سخن گفت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

کارشناسان بر این باورند که افزایش حقوق بازنشستگان از اهمیت بسیاری برخوردار است. بازنشستگان افرادی هستند که سال‌ها از عمر خود را در خدمت به جامعه و کارفرمایان گذرانده‌اند و حق دارند که پس از بازنشستگی، به خوبی از مزایایی که به آن‌ها تعلق دارد، بهره‌مند شوند. افزایش حقوق بازنشستگان به دلیل تاثیر مستقیم آن بر کیفیت زندگی آن‌ها، بسیار مهم است. فرهنگیان بازنشسته نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اما با این حال مدتهاست ماجرای تاخیر در پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته به صورت دغدغه‌ای برای آن‌ها تبدیل شده است و آن‌ها همچنان چشم انتظار پرداخت پاداش پایان خدمت خود هستند. از سوی دیگر اجرا نشدن طرح رتبه بندی این قشر زحمتکش نیز به مشکلات آن‌ها افزوده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکلات شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام. من فرهنگی بازنشسته هستم که مدت ۱۴ ماه است که در انتظار پرداخت پاداش هستم. با توجه به تورم تاخیر در پرداخت آن علاوه بر اینکه ارزش پول را کاهش داده است، ما را برای معیشت با مشکلاتی مواجه کرده است؛ که از سوی دیگر مدت ۱۴ ماه است صندوق بازنشستگی احکام رتبه بندی بازنشستگان را اجرا نکرده و عدم صدور حکم معلمان بازنشسته طبق رتبه بندی موجب نارضایتی این قشر زحمتکش شده است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 115214

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر