مدارس این شهر ها تعطیل شد

در پی آلودگی هوا، کلیه فعالیت های آموزشی تمامی مراکز آموزشی مشهد به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد.

مدارس این شهر ها تعطیل شد

مدارس نوبت بعدازظهر استان همدان در تمام دوره های تحصیلی تعطیل شد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: تمام دوره های مدارس سراسر استان همدان در نوبت بعدازظهر امروز ۲۷ آبان‌ماه تعطیل است.

راهپیمایی مردم شریف دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان در چهلمین روز مقاومت فلسطین همزمان با سراسر کشور برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و انزجار از جنایات رژیم جعلی صهیونسیتی، امروز ساعت ۱۵.۳۰ از میدان امام خمینی(ره) شهر همدان آغاز خواهد شد.

مدارس  مشهد تعطیل شد

در پی آلودگی هوا، کلیه فعالیت های آموزشی تمامی مراکز آموزشی مشهد به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد.

دقایقی پیش در کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی، که در اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد، مهدی اله پور مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان بیان داشت: پس از اعلام امروز صبح دانشگاه علوم پزشکی به دبیرخانه این کارگروه جهت تشکیل جلسه، جلسه اضطرار به صورت فوری تشکیل و پس از بررسی های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان، امدادی و درمانی از مردم خواست تا از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و مصوبات به شرح ذیل تصمیم گیری شد.

دبیر کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی اعلام نمود: کلیه فعالیت های آموزشی تمامی مراکز آموزشی در نوبت عصر تا پایان امروز در مشهد مقدس، نواحی هفت گانه، تبادکان، احمد آباد و رضویه به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و وبینار و کلیه فعالیت های ورزشی در محیط های باز و بسته در نوبت عصر تعطیل می باشد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: از صبح امروز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، کلیه فعالیت های ورزشی در مدارس ممنوع اعلام نمود.

در این کارگروه مقرر شد، اداره کل هواشناسی استان برای شهرستان مشهد به صورت مجزا و جداگانه هشدار های لازم را اعلام نماید.

منشاء این پدیده امروز صبح از حوزه شمال شرقی و غرب استان اعلام شد و طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان از عصر امروز وضعیت به صورت کاهشی خواهد بود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 114854

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر