برادرکشی هولناک در تهران

پسر جوان بر سر ارثیه پدری برادر ناتنی اش را به طرز فجیعی کشت.

برادرکشی هولناک در تهران

پسر جوان بر سر ارثیه پدری برادر ناتنی اش را به طرز فجیعی کشت.

به گزارش عرشه آنلاین؛ پسر جوان که بر سر تقسیم ارثیه برادر ناتنی‌اش را به قتل رسانده بود از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

 ۱۷ مهرماه سال گذشته جسد خونین مرد جوانی در یک وانت مزدا از سوی مأموران پلیس پاکدشت کشف شد.

بررسی‌ها نشان داد، جسد متعلق به پسر ۲۷ ساله‌ای به نام خسرو است که از مدت‌ها قبل با برادر ناتنی‌اش شهرام اختلاف و درگیری داشته‌اند.

به این ترتیب شهرام ۲۵ ساله بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: سال ۱۳۹۲ پدرمان فوت شد و از همان زمان بر سر تقسیم ارثیه بین ما اختلاف ایجاد شد اما در حدی نبود که بخواهم او را بکشم.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان با اظهارات یکی از کارگران کارگاه قالب‌سازی پدر مقتول راز این جنایت را برملا کردند و مشخص شد شهرام برادرش را به قتل رسانده است.

 بدین ترتیب پرونده با تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه مادر مقتول درخواست قصاص کرد و گفت: شوهرم پولدار بود و کارگاه داشت اما یک زن با فریب او وارد زندگی‌اش شد و ازدواج کردند این پسر- متهم- هم از اوست، وقتی شوهرم مرد او نمی‌خواست ارثیه فرزندان مرا بدهد و سر همین موضوع هم پسرم را کشت، من هم برایش قصاص می‌خواهم.

پس از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: نامادری‌ام درست می‌گوید ما اختلاف داشتیم اما روز حادثه مست بودم و حالت طبیعی نداشتم. به دوستانم هم گفته بودم که می‌خواهم خسرو را به کارگاه بکشانم و او را جوری بترسانم که دیگر موضوع ارثیه را مطرح نکند، اما درگیر شدیم و او را کشتم.

با پایان جلسه دادگاه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و درخواست اولیای دم، متهم را به قصاص محکوم کردند.

منبع: ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113133

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر