جنایت هولناک توسط پسر 19 ساله در تهران/ 10 نفر را در آتش زنده زنده سوزاند

پسر جوان در یک عمل انتقام جویانه سه نفر را به کام مرگ کشاند و هفت نفر را زخمی کرد.

جنایت هولناک توسط پسر 19 ساله در تهران/ 10 نفر را در آتش زنده زنده سوزاند

پسر جوان در یک عمل انتقام جویانه سه نفر را به کام مرگ کشاند و هفت نفر را زخمی کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛عامل به آتش کشیدن ۱۰ نفر که جوانی ۱۹ ساله بود به دام پلیس افتاد.

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آتش سوزی یک ساختمان در مرکز شهر تهران و زخمی شدن ۷ تن و فوت ۳ تن از کارگران آن ساختمان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از اعزام به محل وقوع حادثه و بررسی صحنه دریافتند؛ ابتدای مهرماه یک ساختمان در یکی از محله های مرکز شهر تهران به صورت گسترده آتش گرفته و در یکی از طبقات ۱۰ تن از افراد در این آتش سوزی به دام افتاده و هفت تن از آنان دچار سوختگی و ۳ تن دیگر به دلیل شدت سوختگی فوت می شوند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کاراگاهان در ادامه با تحقیقات محلی دریافتند؛ یک روز پیش از وقوع حریق یک جوان ۱۹ ساله  با ۹ تن از افراد حاضر در آن ساختمان درگیر شده و به بیرون از ساختمان طرد می شود. پس از آن کارآگاهان با توجه به سوختگی آن جوان در حال فرار سریعا وی را شناسایی و دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه با بیان اینکه متهم در بازجویی ابتدا منکر شده و سپس ناگزیر لب به اعتراف گشود، عنوان کرد: متهم در بازجویی ابتدا اقرار کرد که به دلیل مسائل غیر اخلاقی با ۹ تن از افراد داخل اتاق درگیر شده و سپس آن ۹ تن، وی را به بیرون از ساختمان طرد کرده و شامگاه حین استراحت، او به ساختمان نفوذ کرده و با استفاده از بنزین ساختمان را به آتش کشید و حین فرار خودش نیز دچار سوختگی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، به جرم قتل عمد در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112983

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر