آغاز ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان + جزئیات و لینک ثبت نام

برای آموزش مهارت‌های جدید به معلمان، دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

آغاز ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان + جزئیات و لینک ثبت نام

برای آموزش مهارت‌های جدید به معلمان، دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش عرشه آنلاین ؛ دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان با هدف ارتقای سطح دانش معلمان، معاونان مدارس، مدیران مدرسه و… برگزار می‌شود تا این افراد علاوه بر مدرک تحصیلی، در رابطه با مسائل روز و مورد نیاز جامعه نیز آموزش‌های لازم را ببیند. ضرورت حضور در کلاس‌های ضمن خدمت فرهنگیان، گسترش روزافزون اطلاعاتی است که یک معلم در هنگام تدریس می‌بایست از آنها مطلع باشد.

دوره‌های ضمن خدمت در سایت ltms.medu.ir معروف به سایت ال تی ام اس اقدام به انتشار دوره‌ها کرده و معلمان با مشاهده هر یک از این دوره ها، بر اساس نیاز خود و ساعت برگزاری آن دوره اقدام به نام نویسی و شرکت در کلاس‌ها می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با سایت ضمن خدمت فرهنگیان در این مقاله قصد داریم به بررسی ثبت نام دوره‌های ضمن خدمت معمان ۱۴۰۲ پرداخته و راهنمای ورود به سایت التیمس را توضیح دهیم.

زمان ثبت نام دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان ۱۴۰۲

وزارتخانه آموزش و پرورش در جهت اعتلای سطح دانش معلمان و مسئولان مدارس، دوره هایی را با نام دوره ضمن خدمت ویژه فرهنگیان برگزار می‌کند. این دوره‌ها در بازه‌های زمانی مختلفی برگزار می‌شود و تمامی افراد واجد شرایط می‌توانند نسبت به ثبت نام در دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان اقدام کنند.

با وجود اینکه دوره‌های ضمن خدمت برای افزایش سواد معلمان آموزش و پرورش برگزار می‌شود اما سایت ثبت نام آن سایت آموزش و پرورش نبوده و متقاضیان می‌بایست به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان ۱۴۰۲ را از طریق سایت التیمس انجام دهند.

زمان ثبت نام هر یک از دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان متفاوت از دیگری بوده و از طریق سایت ltms.medu.ir اعلام می‌شود.

با توجه به اینکه دوره‌های مختلف ضمن خدمت فرهنگیان در هر شهر به صورت متفاوت و در زمان‌های مختلفی برگزار می‌شود، به طور دقیق نمی‌توان زمان ثبت نام دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان ۱۴۰۲ در هر شهر را ذکر کرد. فرهنگیانی که قصد ثبت نام در این دوره‌ها را دارند، می‌توانند پس از اطلاع رسانی‌های استانی به سایت مذکور مراجعه کنند و در زمان ثبت نام دوره ضمن خدمت فرهنگیان استان محل سکونت و یا محل شغل خود، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

نحوه ثبت نام دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان ۱۴۰۲

ثبت نام دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان ۱۴۰۲ برای افرادی انجام می‌شود که دارای شرایط ثبت نام این دوره‌ها باشند. شرایط ثبت نام در دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان در سایت ثبت نامی این دوره‌ها به نشانی ltms.medu.ir ذکر شده است.در ادامه لیست شرایط دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان در سال ۱۴۰۲ ارائه شده است.

در صورتی که داوطلبان دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان، مراحل ثبت نام اولیه خود را برای شرکت در این دوره‌ها انجام دهند. متقاضیان توجه داشته باشند که آموزش و پرورش برای خدمت رسانی بهتر به معلمان سایت هایی مانند سایت اداره کل تعاونی و پشتیبانی، ضمن خدمت و… را راه‌اندازی کرده که شرایط استفاده از هر کدام متفاوت از دیگری است.

لازم به ذکر است که پس از ثبت نام در دوره از طریق سایت جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir سیستم به طور خودکار امتیاز افراد را محاسبه کرده و در صورتی که افراد دارای حداقل امتیاز برای شرکت در دوره بودند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مرکز آموزش‌های کوتاه مدت منطقه خود مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را به صورت قطعی انجام دهند.

منبع: خبرپو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113123

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر