قتل هولناک زن 24 ساله همراه دختر 3 ساله اش در مشهد

سارقان با حمله به خانه ای زن و دختر بچه او را با چاقو کشتند.

قتل هولناک زن 24 ساله همراه دختر 3 ساله اش در مشهد

سارقان با حمله به خانه ای زن و دختر بچه او را با چاقو کشتند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ جوان ۲۵ ساله‌ای که به اتهام قتل مرد تبعه خارجی دستگیر شده است به قتل وحشتناک یک زن و دختر ۳ ساله وی در ۹ سال قبل نیز اعتراف کرد .

ماجرای قتل های هولناک این پرونده از صبح بیست‌وسوم اسفند سال۱۳۹۳ هنگامی در صندوقچه اسرار جنایت‌های رازآلود قرار گرفت که زن میان‌سالی دلتنگ شیرین زبانی‌های نوه کوچکش شد و با شماره تلفن دخترش تماس گرفت اما کسی به تلفن پاسخ نداد. تکرار تماس ها نتیجه ای نداشت به گونه ای که دلشوره عجیبی بر روح و روان زن مذکور حکم فرما شد. این زن که حالا به شدت نگران بود به شماره تلفن دامادش زنگ زد و از او درباره دخترش پرسید. مرد جوان از آن سوی خط گفت: «وقتی من به محل کارم آمدم، اکرم و دخترم خواب بودند!» ... با وجود این دلهره‌های عجیب زن میان‌سال را رها نمی کرد. به همین دلیل چادرش را روی سر انداخت و پیاده به سمت منزل دخترش به راه افتاد که در همان نزدیکی زندگی می‌کرد؛ اما زمانی که مقابل در حیاط دخترش در خیابان «مهر مادر یک» ایستاد باز هم کسی در حیاط را باز نکرد. نگرانی و اضطراب بر وجود زن میان‌سال غلبه کرده بود که از پسری رهگذر خواست تا از بالای در درون حیاط برود و در را باز کند؛ پسرک که از اهالی محل بود وقتی به بالای در آهنی رسید رو به زن میان‌سال کرد و گفت: تلویزیون و باندهای سینمایی را داخل حیاط گذاشته‌اند! این جمله چهره زن را دگرگون کرد و از پسر خواست هر چه سریع‌تر در حیاط را باز کند!

زن سراسیمه و هراسان خود را به اتاق منزل ویلایی رساند و در حالی با جسد غرق در خون دخترش روبه‌رو شد که پیکر بی‌جان نوه اش نیز در کنار وی قرار داشت. با جیغ و فریادهای دلخراش مادربزرگ، اهالی محل از خانه هایشان بیرون آمدند و بدین ترتیب دقایقی بعد خبر این جنایت هولناک در بی‌سیم‌های پلیس پیچید. طولی نکشید که قاضی علی اکبر صفائیان(قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه) نیز به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد مهر مادر ۱۴/۱شد و تحقیقات میدانی درباره قتل وحشتناک مادر و دختر ۳ساله اش را آغاز کرد. بررسی های مقدماتی حکایت از آن داشت که اکرم گنجعلی (زن۲۴ ساله) توسط سارق یا سارقان کاردآجین شده است و عامل یا عاملان جنایت، یکتا حمزه‌ای دختر۳ساله را نیز با یک رشته چادر خفه کرده‌اند چراکه النگوها وگوشی تلفن زن جوان به سرقت رفته بود اما به دلیل نامعلومی نتوانسته بودند تلویزیون ولوازم جانبی آن را به سرقت ببرند!

 با انتقال اجساد قربانیان این جنایت هولناک به پزشکی قانونی، رصدهای اطلاعاتی گسترده‌ای آغاز شد و کارآگاهان با دستورات ویژه قاضی وقت شعبه ۸۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد حدود۱۲مظنون را در این پرونده جنایی دستگیر کردند چراکه سارق یا سارقان گوشی نوکیا را در جمعه بازار معروف به «دزدبازار» فروخته بودند و هر کدام از متهمان به خرید سیم کارت از دیگری اعتراف می‌کرد.

اما بررسی‌های پلیس بیانگر آن بود که این افراد نقشی در ماجرای قتل مادر و دختر خردسال وی ندارند. این تحقیقات تا حدی پیش رفت که حتی شوهر زن جوان نیز به عنوان یکی از مظنونان به قتل مورد بازجویی قرار گرفت ولی هیچ سرنخی از عامل یا عاملان به دست نیامد. درحالی که پرونده این جنایت وحشتناک روز دادرسی را طی می کرد و تحقیقات همچنان ادامه داشت، چهارم آبان گذشته، جسد مرد ۶۰ ساله تبعه افغانستانی در چهار دیواری مخروبه یک باغ انگور در اطراف روستای برقی کشف شد.

ساعتی بعد با حضور دکتر صادق صفری(قاضی ویژه قتل عمد مشهد) باغ انگور، تحقیقات گسترده‌ای آغاز و سرنخ های جنایی به جوان ۳۵ ساله ای به نام «حمید-ک» رسید که در مرکز روان‌پزشکی ابن سینای مشهد بستری بود. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، گروه تخصصی کارآگاهان زیر نظر مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان(رئیس اداره جنایی آگاهی) به واکاوی های جنایی پرداختند و درحالی با دستور قاضی شعبه۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب، جوان ۳۵ ساله را به پلیس آگاهی هدایت کردند که همه نشانه ها و بررسی های نامحسوس حکایت از تمارض های روانی وی داشت. دقایقی بعد متهم این پرونده جنایی در حالی به قتل مرد ۶۰ ساله افغانستانی به نام سنگ علی حسن زاده اعتراف کرد که با هوشیاری مقام قضایی و گروه جنایی کارآگاهان، سرنخ‌هایی از قتل مادر و دختر ۳ساله وی در ۹ سال قبل به دست آمد. به همین خاطر خبرنگار روزنامه خراسان که سال ۹۳ صحنه وقوع جنایت را در گزارشی با عنوان «مادر و دختر قربانی جنایت فجیع در مشهد» به تصویر کشیده بود از احتمال افشای ماجراهای عجیب در پرونده قتل مرد افغانستانی خبر داد که در تاریخ ششم آبام با عنوان «جنایت عجیب در باغ انگور!» منتشر شد.

 حساسیت این سرنخ ها به جایی رسید که قاضی صفری دستورات محرمانه و قاطعی را برای پیگیری ویژه پرونده قتل مادر و دختر مذکور صادر کرد و بدین ترتیب گروهی از زبده‌ترین کارآگاهان جنایی به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی(رئیس دایره قتل عمد آگاهی) به کنکاش‌های سطر به سطر در اوراق رنگ و رو رفته این پرونده جنایی پرداختند چراکه شگرد متهم در معرفی خود به مرکز درمانی روان‌پزشکی هنگام قتل وحشتناک مادر و دختر در سال ۹۳ نیز لو رفته بود. طولی نکشید که «حمید-ک» با حضور قاضی ویژه قتل عمد در پلیس آگاهی، زیر رگبار سوالات فنی و انحرافی قرار گرفت و ناگهان در حالی که نگرانی در چهراش موج می زد، راز قتل مادر و دختر را نیز برملا کرد. او گفت: چند روز به تحویل سال ۹۴ باقی مانده بود و من پولی برای خرید لباس های عید نداشتم از سوی دیگر هم اولین سال ازدواجم بود و نمی توانستم پول جور کنم. به همین دلیل در کوچه های بولوار مهر مادر پرسه می زدم که در ساعات اولیه صبح مردی را دیدم که از خانه خارج شد. سپس به قصد سرقت وارد همان خانه شدم و تلویزیون و باندهای سینمایی را درون حیاط بردم ولی در یک لحظه زن جوان از خواب بیدار شد و جیغ کشید من هم ترسیدم و با کاردی که از آشپزخانه برداشتم در حالی او را با ضربات متعدد به قتل رساندم که دختر کوچکش نیز از خواب پرید و با دیدن کارد خون آلود، وحشت زده گریه کرد. من هم با یک رشته چادر او را خفه کردم. سپس با برداشتن ۲ النگو و گوشی تلفن نوکیا از آن جا گریختم ولی نتوانستم تلویزیون را با خودم ببرم! بعد از این ماجرا گوشی را در «دزدبازار» فروختم و النگوها را هم به یک طلا فروشی دادم! ...

 عامل جنایت در باغ انگور در حالی به قتل مادر و دختر خردسال نیز اعتراف کرد که تحقیقات در این پرونده جنایی توسط سروان اسماعیل عظیمی مقدم(افسر پرونده) و با دستورات ویژه قضایی همچنان برای کشف ابعاد دیگر ۳جنایت وحشتناک ادامه دارد.

منبع: خراسان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112630

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر