قتل و کشف هولناک یک جسد سوخته در مشهد/ چهره مقتول را آتش زده بودند

کشف جسد سوخته شده در مشهد پرونده جدیدی را برای پلیس این این شهر باز کرد.

قتل و کشف هولناک یک جسد سوخته در مشهد/ چهره مقتول را آتش زده بودند

کشف جسد سوخته شده در مشهد پرونده جدیدی را برای پلیس این این شهر باز کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ جوانی که راننده گیلانی پژو ۴۰۵ را در کمربندی سبز مشهد به قتل رسانده و چهره او را به طور کامل سوزانده بود، چند ساعت بعد از وقوع جنایت زیر چتر اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت و با هماهنگی عوامل انتظامی در شهرستان ساوه به دام افتاد.

این جنایت وحشتناک هشتم مهر هنگامی لو رفت که شهروندان با مشاهده جسدی سوخته در جاده کمربند سبز مشهد، ماجرا را به پلیس گزارش دادند.

دقایقی بعد تحقیقات کارآگاهان در حالی زیرنظر قاضی ویژه قتل عمد آغاز شد که جسد سوخته به پزشکی قانونی انتقال یافت.

طولی نکشید که هویت وی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین روی سیستم بانک‌های اطلاعاتی پلیس نقش بست و مشخص شد که وی «صادق-ح» نام داشت که از گیلان به مشهد آمده بود ، اما اکنون خودروی پژو ۴۰۵ او توسط عامل یا عاملان جنایت ربوده شده است.

 گزارش حاکی است: با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی دکتر صادق صفری ،گروهی تخصصی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شدند و با سرنخ‌هایی که در دست داشتند به ردزنی جوانی ۳۵ ساله به نام «حبیب-ر » پرداختند چرا که او آخرین نفری بود که با صادق (راننده پژو) ارتباط داشت .

هنوز ۲۴ ساعت از وقوع این جنایت هولناک نگذشته بود که کارآگاهان با هدایت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان( رئیس اداره جنایی آگاهی) موفق شدند جوان متهم به قتل را در جاده قزوین شناسایی کنند و او را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند.

در همین هنگام کارآگاهان با هماهنگی‌های قضایی و انتظامی، ماجرا را به عوامل انتظامی در شهرستان ساوه اطلاع دادند و بدین ترتیب هنگامی که «حبیب- ر» سوار بر پژو ۴۰۵ وارد ساوه شد، ناگهان در محاصره پلیس قرار گرفت و حلقه‌های قانون بر دستانش گره خورد. او که به کلانتری ۱۱ ساوه انتقال یافته بود، به قتل «صادق - ح»با ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد. بررسی‌های بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108578

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر