انتقاد تند دختر سردار سلیمانی به نصب تابلوی اشعار در تهران

دختر سردار سلیمانی به تابلوی اشعار در سطح تهران واکنش نشان داد.

انتقاد تند دختر سردار سلیمانی به نصب تابلوی اشعار در تهران

دختر سردار سلیمانی به تابلوی اشعار در سطح تهران واکنش نشان داد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: معرفی شعرای شهر به مردم اقدام خوبی است اما بهتر این بود که اشخاصی که از شهرداری حقوق می گیرند، در این تبلیغات نباشند اگر چه شعرای خوبی باشند.

نرجس سلیمانی در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به «عملیات طوفان الاقصی» به عنوان واکنشی شکننده در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: این عملیات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی ماندنی نیست و رو به زوال است.

وی با بیان اینکه امروز روز اتحاد جهان اسلام برای دفاع از فلسطین است، یادآور شد: مسلمانان باید بدانند راهی جز پیوستن به جبهه مقاومت نیست.

سلیمانی ادامه داد: معرفی شعرای شهر به مردم اقدام خوبی است اما بهتر این بود که اشخاصی که از شهرداری حقوق می گیرند، در این تبلیغات نباشند اگر چه شعرای خوبی باشند. از سویی باید پهنه بندی این تبلیغات نیز مورد توجه قرار می‌گرفت.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به نصب تابلوهای معرفی شعرا در سطح شهر، افزود: مشکل حقوقی و قانونی در این زمینه وجود ندارد اما این به حقوق شهروندی نزدیکتر است؛ کسانی که از شهرداری حقوق می‌گیرند، جزء شعرای تبلیغ شده نباشند.

منبع: خبرگزاری شهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111557

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر