به این شهر اصلا سفر نکنید

مدیریت بحران مازندران درباره احتمال وقوع باران‌های سیل آسا و اختلال در تردد محور‌های کوهستانی امروز در استان هشدار داد.

به این شهر اصلا سفر نکنید

مدیریت بحران مازندران درباره احتمال وقوع باران‌های سیل آسا و اختلال در تردد محور‌های کوهستانی امروز در استان هشدار داد.

به گزارش عرشه آنلاین، حسینعلی محمدی شیرکلایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: با نفوذ سامانه بارشی از اواخر روز پنجشنبه ۲۷ مهر تا تا عصر جمعه ۲۸ مهر ماه شاهد بارش باران گاهی بصورت رگبار باران، وزش باد شدید موقتی، کاهش دما در استان خواهیم بود.

او افزود: آبگرفتگی معابر، جاری شدن روانآب، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، رانش زمین، ریزش سنگ، کاهش دید و اختلال در تردد محور‌های کوهستانی و احتمال خسارت به سازه‌های موقتی و کم مقاوم از تبعات فعالیت این سامانه خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران ادامه داد: در این مدت شهروندان از تردد، اقامت و برپایی چادر در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها جداً خودداری کنند.

محمدی گفت: رانندگان هنگام تردد در محور‌های کوهستانی استان بویژه جاده‌های کوهستانی و در هنگام شب، ضمن رعایت نقاط ایمنی با کسب اطلاعات از مسیر (پلیس راهور و نیروی راهداری) و با احتیاط کامل رانندگی کنند.

او افزود: کوهنوردان و طبیعت گردان از صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی و تردد و برپایی چادر و اقامت در فضا‌های باز جداً خودداری کنند.

محمدی گفت: دامداران دام‌های خود را به دور از حاشیه رودخانه‌ها، دهانه مسیل‌ها، نقاط مرتفع و فضای باز و در مناطق امن نگهداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: شهرداران نسبت به پاکسازی جوی‌ها و کانال‌های هدایت آب‌های سطحی و نیز بازدید و مقاوم سازی داربست‌ها و سازه‌های موقت، تابلو‌ها و بیلبورد‌های تبلیغاتی سطح شهر‌ها اقدام لازم انجام دهند.

او ادامه داد: فعالان دریایی از فعالیت‌های دریایی، تفریحی و صیادی در زمان مواج و طوفانی بودن دریا جداً خوددداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110872

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر