پلمپ 50 باب منزل در تهران توسط پلیس/ ماجرا چه بود؟

50 باب منزل در اطراف مدارس بدلیل فروش مواد مخدر پلمپ شد.

پلمپ 50 باب منزل در تهران توسط پلیس/ ماجرا چه بود؟

 ۵۰ باب منزل در اطراف مدارس بدلیل فروش مواد مخدر پلمپ شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از پلمپ ۵۰ باب منزل در اطراف مدارس بدلیل فروش مواد مخدر خبر داد و از دستگیری ۱۰۴۱ نفر از فروشندگان مواد مخدر در اطراف مراکز آموزشی گفت.

 سرهنگ حسین باباپور گفت: خانواده اولین اجتماعی است که انسان در ان قدم می گذارد و شروع  فعالیت اجتماعی  هر انسانی نیز  در  جامعه از خانواده شکل میپذیرد.

وی افزود:  اعتیاد  یک پدیده در جامعه جهانی است و ما اعتیاد را یک تهدید جهانی میدانیم و تمام تلاشمان این است که با این تهدید به درستی و قدرت مقابله کنیم.

سرهنگ حسین باباپور گفت: سند این مقابله هم تقدیم ۳۸۰۰ شهید عزیز در راه مبارزه با  سوداگران مرگ  و قاچاقچیان مواد مخدر می باشد .

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: این تهدید جهانی که توسط گروه های تبهکار و کشورهای معاند برنامه ریزی کرده اند و باید از خانواده شروع کنیم چرا که خانواده نقطه آغاز فعالیت ماست و می توان در بحث پیشگیری از اعتیاد به  مواد مخدر  در جوانان از این کانون به نحوه شایسته ای  استفاده کرد.

سرهنگ حسین باباپور افزود : هر چقدر که خانواده اطلاعات و آگاهی های خود و مهارت های  های  رفتاری  را با فرزندان افزایش دهد و تهدیدات و آسیب  های  مواد مخدر را بهتر و دقیق تر بداند قطعا بیشتر و بهتر می تواند به بحث پیشگیری از آلوده شدن فرزندان به مواد مخدر کمک نماید.

وی ابراز  داشت: بعضا تبلیغات سویی می گردد تحت عنوان اینکه با مصرف یکبار از مواد مخدر کسی مبتلا و معتاد نمی شود ولی این یک بار  مصرف  کردن باعث مصرف مادام العمر می شود و نقش خانواده ها در جلوگیری از اعتیاد جوانان بسیار  پررنگ و اساسی می باشد و تاکید ما هم بر  خانواده هاست.

وی  افزود: توصیه می شود تمام افراد در کلاس های اموزشی که توسط کارشناسان ما در بحث معرفی و پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر برگزار  می  گردد حتما شرکت نمایند .

سرهنگ باباپور گفت: والیدین با دانش آموزان خود دوست باشند و با آنان صمیمی رفتار نمایند و به تغییر رفتار انان و گوشه گیر شدن فرزندان حتما توجه کرده و آنان را به جمع خانواده دعوت نمایند. همچنین به گروه های همسالان و دوستان دانش اموز خود توجه ویژه داشته و با مدرسه ارتباط خود را قطع نکنند و دانش اموز خود را به امید اینکه به مدرسه رفته رها نکنند و نقش  خود را در  کانون خانواده به درستی ایفا نمایند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109601

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر