اطلاعیه مهم برای فرهنگیان بازنشسته/ معلمان بازنشسته که حق التدریس دارند بخوانند

اطلاعیه مهم خطاب به معلمان بازنشسته که حق التدریس دارند منتشر شد.

اطلاعیه مهم برای فرهنگیان بازنشسته/ معلمان بازنشسته که حق التدریس دارند بخوانند

اطلاعیه مهم خطاب به معلمان بازنشسته که حق التدریس دارند منتشر شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ اطلاعیه ویژه بازنشستگانی که حق التدریس دارند:

با عنایت به اینکه موعد تخصیص اضافه تدریس به فرهتگیان مخصوصا بازنشستگان گرامی میباشد یادآوری چند نکته مهم لازم میباشد :

با توجه به اینکه سیستم حقوق از دیماه سال ۹۴ از داس به ویندوز تغییر کرده است و اطلاعات حقوقی همکارانی که قبل از سال ۹۵ بازنشسته شده اند در سیستم جدید قابل بازیابی نمی‌باشد، لذا امکان پرداخت مبالغ اضافه تدریس فقط به همکاران بازنشسته از تاریخ اول فروردین ۹۵ به بعد وجود خواهد داشت.

حتماً فرهنگیان محترم بازنشسته نسبت به انعقاد قرارداد اقدام و آخرین حکم قبل از بازنشستگی را به امور مالی تحویل فرمایند در غیر اینصورت نرخ یکساعت اضافه تدریس آنان غیرمنطقی و براساس آخرین اطلاعات حکمی موجود درسیستم حقوق خواهد بود و این امر باعث پایین آمدن مبلغ نهایی اضافه تدریس خواهد بود.

مطابق ضوابط و مجوز ارسالی وزارت آموزش‌وپرورش حداکثر ساعات قابل پرداخت به نیروهای محترم بازنشسته ۲۴ ساعت بوده و بیشتر از این مقدار تعدیل و یا حذف خواهد شد.

حتماً تمامی فرهنگیان شاغل و بازنشسته که اضافه تدریس دارند از وضعیت ابلاغ و ثبت ساعات توسط آموزش اطمینان حاصل نمایند.

تعداد روزهای تعطیل رسمی و غیررسمی در زمان محاسبه و پرداخت اضافه تدریس از سرجمع کل ساعات همکار کسر خواهد شد؛ چه همکار محترم در آن روزها تدریس داشته باشد چه نداشته باشد.

با توجه به اینکه پس از ارسال فایل پرداخت اضافه تدریس امکان انجام اصلاحات و یا تغییرات وجود ندارد و جبران نخواهد شد لذا همکاران محترم موارد فوق را مدنظر قرار دهند.

 مبالغ اضافه تدریس بازنشستگان به حساب بانک ملی ( شماره حساب زمان شاغلی ) قابل واریز میباشد. حتماً از باز بودن و عدم مسدودی حساب خود اطلاع داشته باشند.

منبع: نواندیش

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108766

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر