اقدام به خودکشی دختر جوان در آبادان از پشت بام پاساژ معروف آبادان

خودکشی دختر 16ساله آبادانی از پشت بام پاساژ سیتی سنتر نافرجام ماند.

اقدام به خودکشی دختر جوان در آبادان از پشت بام پاساژ معروف آبادان

هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره‌ تلفن‌‌های اورژانس اجتماعی در ایران ۱۲۳ و در آمریکا و کانادا ۹۱۱ تماس بگیرید.همچنین شماره ۱۴۸۰ سامانه صدای مشاور و شماره ۱۵۷۰ که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است  / عرشه آنلاین

به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس پلیس آبادان از نجات یک دختر ۱۶ساله توسط رئیس یگان امداد این شهرستان خبرداد.

خودکشی دختر ۱۶ساله آبادانی از پشت بام پاساژ سیتی سنتر  نافرجام ماند.

سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح این خبر به خبرنگار رکنا در خوزستان گفت: درپی تماس تلفنی با مرکز پلیس ۱۱۰درساعت تقریبی۲۱:۰۰ روز چهارشنبه  شنبه ۱۲ مهرماه خبری مبنی بر اینکه دختر ۱۶ساله‌ای از روی سقف پاساژ سیتی سنتر قصد خودکشی دارد گزارش شد.

بلافاصله  رئیس یگان امداد پلیس آبادان به همراه نیروهایش به محل اعزام و به سرعت خود را به یک قدمی دختر ۱۶ساله رساند و متوجه شد که دختر نوجوان  قصد خود‌کشی و تصمیم دارد خود را از طبقه ۴پاساژ سیتی سنتر که پارکینگ عمومی است به درون خیابان بیندازد.

 در این حین،  رئیس یگان امداد باصحبت کردن  با دختر نو جوان او را منصرف و مانع از خودکشی وی شد.

سرهنگ کشوری گفت: دختر نوجوان  نیز پس از نجات به بخش مشاوره کلانتری۱۶امیرکبیر آبادان منتقل شد.

 خانواده دختر نوجوان  به کلانتری دعوت شده و در بخش مشاوره مشخص شد این دختر به خاطر مشکلات خانوادگی قصد خودکشی داشت که پلیس مانع از خودکشی اوی شد.

 

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108745

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • حمید

        را دروغ تحویل مردم میدید

        من شب اونجا بودم دقیقا با خود اون دختره صحیب کردم که منصرف بشه. اصلا یگانی نبود. کسی نیومد من شاهد ماجرا بودم یه دختر خانوم دیگه هم اومد باش صحبت کردیم که منصرف شد خیلیامون همینطوری عزیز هامون رو از دست دادیم

      ارسال نظر