تذکر کتبی مجلس به وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت حق الزحمه تابستانه معلمان و فرهنگیان

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکر کتبی مجلس به وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت حق الزحمه تابستانه معلمان و فرهنگیان

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ احمد نادری در نشست علنی نوبت عصر دیروز (یکشنبه، ۹ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به وزیر نیرو درباره ضرورت حذف مبلغ مابه التفاوت روی قبض برق اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ چاه های کشاورزی شهرستان های حوزه انتخابیه و تذکر دیگری به همراه ۳۱ نماینده به رئیس جمهور درباره لزوم بهبود خدمت رسانی و انجام تعهدات در خصوص ایثارگران و جانبازان به ویژه جانبازان بالای ۵۰ درصد.

تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر اقتصاد درباره ضرورت تسهیل در واگذاری کارخانجات دولتی به بخش خصوصی در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی.

تذکر علی حدادی نماینده طالقان به همراه ۲۸ نماینده دیگر به رئیس جمهور درباره لزوم اصلاح ساختار بودجه و کاهش تورم با توجه به دستور مکرر مقام معظم رهبری و تذکر دیگری به همراه ۲۵ نماینده دیگر به رئیس جمهور درباره ضرورت پیگیری اسناد همکاری امضا شده با کشورهای مختلف و تذکر دیگری به همراه ۴۰ نماینده به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد درباره ضرورت تسهیل اعطای وام ودیعه مسکن توسط بانک ها.

تذکر کمال حسین پور نماینده سردشت به وزیر نفت در خصوص ضرورت تسریع در گاز رسانی به روستاهای شهرستان های حوزه انتخابیه و تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش درباره ضرورت افزاش ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان برای بومیان منطقه.

تذکر غلامعلی کوهساری نماینده رامیان به وزیر کشور درباره لزوم پاسخگویی در خصوص علت عزل چهارمین فرماندار رامیان از زمان شروع به کار استاندار فعلی استان گلستان.

تذکر بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به همراه ۲۵ نماینده دیگر به وزیر اقتصاد درباره لزوم بازنگری در خاموشی چاه موتورهای کشاورزان در حوزه غرب استان خراسان رضوی و تذکر دیگری به وزیر راه درباره لزوم تسریع در آغاز عملیات اجرایی تعریض جاده حادثه خیز سبزوار-بردسکن در استان خراسان رضوی.

تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه به همراه ۲۱ نماینده دیگر به وزیر اقتصاد درباره لزوم بازنگری و اصلاح رویه تعیین مالیات در حوزه کسبه و اصناف کشور به خصوص در این منطقه.

تذکر محمد وحیدی نماینده بجنورد به همراه ۲۱ نماینده دیگر به وزیر تعاون درباره ضرورت تسریع در ساخت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در شهرستان های مانه، سلمقان و جاجرم.

تذکر حسین محمدصالحی دارانی نماینده فریدن به همراه ۳۳ نماینده دیگر به وزیر نیرو درباره لزوم بازنگری در قطعی برق چاه های کشاورزی در شهرهای حوزه انتخابیه وی.

تذکر محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در پرداخت حق‌الزحمه معلمان بابت اجرای طرح تابستانه تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی.

تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: ضرورت تسریع در تجهیز و راه‌اندازی مرکز خیرساز بهداشتی و درمانی از توابع شهرستان قروه. همچنین تذکر به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت تأمین و تخصیص اعتبارات سهم ملی مصوب سفر رئیس جمهور به کردستان برای احداث خطوط نفوذی برق‌رسانی به چاه‌های آب کشاورزی.

تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل افتتاح بزگراه سراوان به سیاهکل در استان گیلان.

تذکر احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای احداث کانال‌های بتونی و احداث شبکه‌های آبیاری کشاورزی درجه ۳ و ۴ و طرح‌های آبخیزداری در بندرانزلی.

تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم تخصیص سهمیه بنزین ویژه جانبازان. همچنین تذکر به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در تکمیل طرح‌های مسکن ملی.

تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بهسازی باغات زیتون شهرستان رودبار مطابق با قانون بودجه ۱۴۰۲. همچنین تذکر به وزیر ارتباطات: لزوم رسیدگی به وضعیت نامناسب تلفن ثابت حوزه‌های شهری و روستایی شهرستان رودبار. همچنین تذکر به وزیر بهداشت: ضرورت تأمین کادر درمانی متخصص در بیمارستان‌های شهرستان رودبار به ویژه متخصص بیهوشی.

تذکر حسین محمدصالحی دارانی نماینده فریدن و چادگان به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به کمبود شدید آب شرب در شهرستان چادگان استان اصفهان.

تذکر حبیب ‌آقاجری نماینده بندرماهشهر به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به آب شرب شهرهای حوزه انتخابیه./خانه ملت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108331

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        درودبرشما نمایندگان از اینکه تذکر دادید به وزرا. همه چیز حل شد. مملکت گل و بلبل است

      ارسال نظر