خبر عجیب/ پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای سفر گردشگری به این استان + جزئیات

جزییات طرح اعطای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به گردشگران در کرمانشاه اعلام شد.

خبر عجیب/ پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای سفر گردشگری به این استان + جزئیات

 جزییات طرح اعطای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به گردشگران در کرمانشاه اعلام شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه به تشریح جزییات طرح اعطای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به گردشگران در کرمانشاه پرداخت. 

وحید امیری با اشاره به جزئیات این طرح اظهارکرد: چندی پیش تفاهم نامه ای بین چهار دستگاه استانداری، حج و زیارت، میراث فرهنگی و بانک مهر ایران منعقد شد تا طی آن به زائرین اربعین حسینی در کرمانشاه تسهیلات سفر پرداخت شود. 

وی از توسعه این طرح در گام های بعدی خبرداد و گفت: در گام بعدی تصمیم گرفته شد تا به منظور ترغیب و تشویق گردشگران سراسر کشورمان برای سفر به کرمانشاه، این تسهیلات را به آنها پرداخت کنیم. 

وی تصریح کرد: در این راستا، هر گردشگری که بخواهد در قالب تور به کرمانشاه سفری داشته باشد، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به او جهت پرداخت هزینه های تور، اقامت و خرید سوغات پرداخت خواهد شد. 

امیری در تشریح شرایط و نحوه پرداخت این تسهیلات هم عنوان کرد: زمانی که یک گردشگر قصد سفر به کرمانشاه را دارد، باید به دفاتر گردشگری طرف قرارداد با بانک مهر ایران مراجعه کرده و از آنجا او را به این بانک معرفی می کنند. بانک هم موظف است ظرف مدت پنج روز به درخواست گردشگر متقاضی دریافت این تسهیلات پاسخ دهد. 

وی رقم پرداخت این تسهیلات را تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این تسهیلات در قالب سفر کارت به گردشگران داده می شود، نحوه بازپرداخت آن هم به دو شکل یک ساله با نرخ سود چهار درصد و شش ماهه با نرخ سود دو درصد است. 

معاون میراث فرهنگی استان در ادامه خاطرنشان کرد: این تسهیلات برای گردشگران کرمانشاهی که بخواهند به دیگر مناطق کشور سفر کنند هم در نظر گرفته شده است. 

وی با بیان اینکه مقدمات اجرای این طرح در حال انجام است، گفت: تاکنون چند دفتر خدماتی با بانک مهر ایران عقد قرارداد کرده اند و در حال انجام اقدامات مربوط به هماهنگی بین دفاتر و اقامتگاه های بوم گردی هم هستیم. 

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح، گردشگری استان رونق و جانی تازه بگیرد. / ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108302

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر