وزیر آموزش و پرورش عقب نشینی کرد /واکنش جدید به انتشار تصویر منوی جنجالی

در حالی که روز سه شنبه وزیر آموزش و پرورش در واکنش به انتشار تصاویری از منوی نامتعارف غذا در یکی از مدارس، اظهار کرد ه بود که این مساله به اموزش و پرورش ربطی ندارد و باید خانواده ها خود مراقبت کنند امروز با یک عقب نشینی گفت که این دولت تکلیفش با این مسائل روشن است و هیچ عمل اشراف‌گرایانه و غیرمتعارفی را نه قبول دارد و نه برمی‌تابد.

وزیر آموزش و پرورش عقب نشینی کرد  /واکنش جدید  به انتشار تصویر منوی جنجالی

در حالی که روز سه شنبه وزیر آموزش و پرورش در واکنش به انتشار تصاویری از منوی نامتعارف غذا در یکی از مدارس، اظهار کرد ه بود که این مساله به اموزش و پرورش ربطی ندارد و باید خانواده ها خود مراقبت کنند امروز با یک عقب نشینی گفت که  این دولت تکلیفش با این مسائل روشن است و هیچ عمل اشراف‌گرایانه و غیرمتعارفی را نه قبول دارد و نه برمی‌تابد.

 به گزارش عرشه آنلاین، رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به انتشار تصاویری از منوی  نامتعارف غذا در یکی از مدارس، اظهار کرد: من این موضوع را شنیدم. این دولت تکلیفش با این مسائل روشن است و هیچ عمل اشراف‌گرایانه و غیرمتعارفی را نه قبول دارد و نه برمی‌تابد، اما خانواده‌ها هم باید کمک کنند که چنین رفتارهایی شکل نگیرد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: یعنی یک تقاضایی از این سو وجود دارد و یک پاسخی هم از آن طرف انجام می‌شود. به رئیس سازمان مدارس غیردولتی دستور داده شده این موضوع را فوراً بررسی کند و حتماً برخورد می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا چنین اقداماتی در مدارس، عدالت آموزشی را زیر سئوال می‌برد، اظهار کرد: عدالت آموزشی را سیاسی نکنیم و حد آن را هم پایین نیاوریم. ما این رفتارها در مدارس را قبول نداریم، اما باید سازوکاری برای جلوگیری از وقوع چنین پدیده‌هایی پیدا کنیم و مشارکت خانواده‌ها هم مهم‌تر از کار ماست.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107660

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر