ازدحام و حبس مسافران در ایستگاههای مترو +عکس

خط دو مترو تهران درساعات مختلف امروز پرازدحام گزارش شد

ازدحام و حبس مسافران در ایستگاههای مترو +عکس

خط دو مترو تهران  درساعات مختلف امروز پرازدحام گزارش شد

 متروی تهران بعد از بازگشایی مدارس با ازدحام مواجه شد اما در خط دو مترو بویژه درساعتهای صبح و بعدازظهر با ازدحام بسیارشدیدی مواجه شد

این ازدحام به طوری بود که در ایستگاه تئاتر شهر جمعیت به سالن ها و راهروهای اطراف نیز کشیده شده بود و بسیاری در مسافران در اطراف محل سوارشدن حبس شده بودند

 تصویری از ازدحام بیش از حد مسافران در خط دو بعد از بازگشایی مدارس در ۳ مهرماه  نیزمنتشر شده است.

مترو

گفته می شود ازدحام مسافران ناشی از کاهش تعداد قطارهای در حال سرویس در خط ٢ و به دنبال خراب شدن قطار ۲۱۴ داخل تونل حدفاصل شریف-طرشت، بوده است.

برترین ها هم نوشت : در واقع این اولین مهرِ تهران پس از چند سال بوده است. کرونا و اعتراضات سال گذشته، فرصت بازگشایی کامل مراکز آموزشی را از تهران گرفته بود. امروز و امشب اما چیزی شبیه فاجعه اتفاق افتاد، در ابتدای صبح ترافیک سنگین تقریبا در تمامی مسیرها مشاهده میشد. انفجار جمعیتی در مترو(این روزها اتباع افغانستانی هم به حجم جمعیت دامن زده‌اند) و مورد عجیب اختلال در یکی از سرویس‌های تاکسی اینترنتی، ملت را کلافه کرده بود.

غروب البته اوضاع بدتر هم شد، خط دو مترو حدفاصل شریف_طرشت با خرابی همراه بود، ترافیک حتی به مراتب از صبح هم سنگین‌تر شده بود، کاربران در شبکه‌های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن متن‌های شاکی و عصبی، حیرت‌زده از وقتی که در ترافیک از دست داده‌اند، ناچاری‌شان را فریاد می‌زدند. یکی از کاربران(حسن) نوشته بود که مسیر نیم ساعته حسینیه ارشاد تا شهرک غرب را در دو ساعت و هجده دقیقه طی کرده است. کاربر دیگری(المیرا) از سید خندان تا شاپور را دو ساعت در مسیر بوده است. 

کاربری به نام حامد هم نوشته بود که علی‌رغم داشتن راننده خصوصی، مسیر پانزده دقیقه‌ای هر روزه را در یک ساعت طی کرده است، کاربری به نام سعید هم تهران تا کرج را چیزی حدود سه ساعت در مسیر بوده است.

البته قابل پیش‌بینی است که رسانه شهرداری تهران، فردا در صفحه اولش عکس گل و بلبل می‌گذارد و یا از دیالوگ‌های بیلبوردشده این روزها تمجید می‌کند! به هر حال اما واقعیت تهران، آشفته‌ترین پایتخت پنجاه سال اخیر را نشان می‌دهد، راه نجات شاید این است که البته دوستان قید مسائل کم‌اهمیت تبلیغاتی را بزنند و کمی گوش شنوای مردم باشند، اگر... بعید است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107518

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر