وضعیت بحرانی در جاده های شمال و چالوس/مردم در تونل‌ها حبس شدند

پیرو گزارش‌ها و شکایات مردمی، شهروندان از شب گذشته بیش از ١٢ ساعت است که در این جاده متوقف شده و حتی امکان برگشت هم ندارند.

وضعیت  بحرانی در جاده های شمال و چالوس/مردم در تونل‌ها حبس شدند

وضعیت بحرانی مسافران در جاده چالوس! پلیس کاری کند!

پیرو گزارش‌ها و شکایات مردمی، شهروندان از شب گذشته بیش از ١٢ ساعت است که در این جاده متوقف شده و حتی امکان برگشت هم ندارند.

این اتفاق در حالی‌ست که تعدادی از مسافران بیش از ده ساعت است که در تونل‌ها حبس و دچار بدحالی شده و برخی دچار کمبود بنزین و سوخت شده‌اند، و با وضعیت فعلی و قفل شدن این جاده، حتی امکان امداد رسانی هم نیست!

ترافیک فوق سنگین آزاد راه قزوین - رشت به ۲۵ کیلومتر رسید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک در آزادراه قزوین رشت حدفاصل ورودی شهر لوشان تا ورودی رودبار فوق سنگین با طول صف ۲۵ کیلومتر است.

غلامعلی نیک فهم به ایرنا اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در شهرهای منجیل و رودبار نیز سنگین است.

وی بیان کرد: طی ۲ روز گذشته ۲۱۴ هزار و ۱۹۹ خودرو وارد گیلان شد و ۱۶۱ هزار و ۸۹۶ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطر نشان کرد: طی این مدت بیشترین ورودی از آزادراه قزوین رشت با ۱۱۴ هزار و ۲۸۹ وسیله نقلیه و رامسر چابکسر ۶۴ هزار و ۱۹۵ خودرو ثبت شده است.

نیک فهم اظهار کرد: بیشترین خروجی خودرو نیز از آزادراه قزوین رشت با ۵۹ هزار و ۱۷۲ خودرو و رامسر - چابکسر با ۵۸ هزار و ۱۶۲ وسیله نقلیه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۷۱ هزار خودرو امروز تا کنون وارد گیلان شده و ۵۲ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده است، اضافه کرد: بیشترین ورودی با ۳۴ هزار خوردو از آزاد راه قزوین رشت انجام شده است.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان های همجوار است.

جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال بسته شد

رییس پلیس راه البرز:این ممنوعیت تردد به دلیل ترافیک فوق سنگین در داخل محور برای سفر به مازندران است که تا روان سازی ترافیک، این محدودیت تردد ادامه دارد.

اکنون تمام ورودی های آزادراه تهران - شمال و کرج - چالوس بسته است و مسافران اصرار به سفر نداشته باشند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورها و جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها اظهار کرد: تردد در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی ممنوع است. این ممنوعیت تردد به دلیل ترافیک سنگین در داخل تونل‌ها و جاده چالوس اعمال شده است.

شیرانی تاکید کرد: این ممنوعیت تردد موقتی بوده و تا روان سازی ترافیک و تخلیه بار ترافیکی در داخل تونل‌ها، ادامه دارد.

وی افزود: در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا و مسیر رفت و برگشت و حدفاصل پلور تا بایجان ترافیک سنگین گزارش شده است.

شیرانی گفت: همچنین در آزادراه قزوین - رشت مسیر جنوب به شمال و محدوده‌های کوهین، شیرین سو و لوشان و حدفاصل منجیل تا رودبار، محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال و محدوده دماوند و آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا زیباشهر در اکثر مقاطع ترافیکی سنگین گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی منتهی به شهر مشهد نیز توضیح داد: تردد در آزادراه باغچه – مشهد، محور چناران – مشهد و محور تربت جام - مشهد روان است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورها بیان کرد: بارش باران در برخی محورهای استان‌های مازندران، گیلان و اردبیل و در برخی محورهای استان سیستان و بلوچستان وزش باد و گردوخاک گزارش شده است./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106024

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        میگن پول نداریم گرانیست ولی تمام راه های زیارتی وسیاحتی کشور ترافیکه از کجا این جماعت هزینه های سفر را تامین می کنند !! ناله های دورغکی

      ارسال نظر