دکترسوری از ایران مهاجرت کرد

حمید سوری استاد تمام اپیدمیولوژی دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در دوران پاندمی کرونا رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا و در ادامه قائم مقام وزیر وقت بهداشت در چند استان برای مدیریت کرونا و رئیس کارگروه بهداشت و پیشگیری قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا بود، از ایران مهاجرت کرد.

دکترسوری از ایران مهاجرت کرد

دکترسوری از ایران مهاجرت کرد 

حمید سوری استاد تمام اپیدمیولوژی دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در دوران پاندمی کرونا رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا و در ادامه قائم مقام وزیر وقت بهداشت در چند استان برای مدیریت کرونا و رئیس کارگروه بهداشت و پیشگیری قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا بود، از ایران مهاجرت کرد.

 سوری در یادداشتی درباره دلایل مهاجرتش از ایران نوشته است: 

من آدم خانه‌نشین نیستم اما از اینکه تلاش کردند من را خانه‌نشین کنند دلگیر هستم. مهاجرت کردم چون از تبعیض و رانت‌‌خواری بیزارم.

اینجا ۱۲۰ دانشجو دارم که حداقل ۲۰ نفر آن‌ها ایرانی هستند، متاثرم که استاد ایرانی و دانشجوی ایرانی در کشوری دیگر کار علمی انجام می‌دهند.

از تبعیض و ظلم، تقسیم‌بندی به شهروند درجه یک و درجه دو، هرچه اتاق و صندلی وی‌آی‌پی، رانت‌خواری، آقازادگی، از مدیریت دروغ‌گوها، ریاکاران و بیسوادان بیزارم.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105348

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر