خبر خوش از صندوق ذخیره فرهنگیان/ در کمترین زمان سود فرهنگیان بازنشسته واریز می‌شود

یک نماینده مجلس با اشاره به اقدام صندوق ذخیره فرهنگیان در ماه های اخیر گفت: در کمترین زمان سود فرهنگیان بازنشسته واریز می‌شود

خبر خوش از صندوق ذخیره فرهنگیان/ در کمترین زمان سود فرهنگیان بازنشسته واریز می‌شود

به گزارش ۹ صبح؛ نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم گفت: اصلاح فرآیند انتصابات سفارشی و رابطه‌ای در صندوق ذخیره فرهنگیان مورد حمایت قاطبه نمایندگان مجلس است و در این زمینه حمایت لازم را خواهیم داشت.

مهدی سعادتی بیشه سری با بیان اینکه دغدغه های فرهنگیان برای مدیریت دارایی‌هایشان به حداقل رسیده است، گفت: در ۱۵ ماه اخیر با شروع مدیریت جدید در صندوق ذخیره فرهنگیان با اجرای برنامه‌های متمایز از گذشته از جمله طرح ارزش مالکانه، احیای بانک سرمایه، نظام‌مند شدن انتصاب‌ها، شفاف سازی فعالیت و واریز سود فرهنگیان بازنشسته در کمترین زمان ممکن، امید در فرهنگیان زنده شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ارزش مالکانه، افزود: در این طرح شرکت‌های دارای شاخصه‌های مد نظر فرابورس، وارد بازار سرمایه شده و فرهنگیان سهامدار می‌شوند.

سعادتی یادآور شد: تلاش برای اصلاح فرآیند انتصابات سفارشی و رابطه‌ای در صندوق ذخیره فرهنگیان مورد حمایت قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و در این زمینه با تمام توان پشتیبانی خواهیم کرد؛ بررسی‌ها از حاکم بودن مدیریت و روحیه جهادی در صندوق ذخیره فرهنگیان حکایت دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه استان مازندران بیش از ۳۰ هزار عضو در صندوق ذخیره فرهنگیان دارد، گفت: این صندوق یک شرکت تجهیزات آموزشی در استان دارد که جزو شرکت‌های فعال است.

منبع: خانه ملت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104415

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • N m

        مثل سهام بیمه ملت حتما۳۴هزار تومانه اله برکت اله

      ارسال نظر