ماجرای عجیب تجاوز ۴ پسر به یک دختر ۱۳ ساله / سرنوشت مبهم دختر نوجوان+عکس

سرنوشت مبهم دختر ۱۳ ساله‌ای که از سوی ۴ پسر مورد تعرض قرار گرفته بود، دادگاه را بر آن داشت تا دستور ویژه‌ای برای پیگیری پرونده صادر کند

ماجرای  عجیب تجاوز ۴ پسر به یک دختر ۱۳ ساله / سرنوشت مبهم دختر نوجوان+عکس

سرنوشت مبهم دختر ۱۳ ساله‌ای که از سوی ۴ پسر مورد تعرض قرار گرفته بود، دادگاه را بر آن داشت تا دستور ویژه‌ای برای پیگیری پرونده صادر کند

دختر۱۳ساله که مدعی بود از سوی ۴ پسر ربوده و تحت آزار و شکنجه قرار گرفته است به طرز مرموزی ناپدید شد و پدرش در جلسه دادگاه مدعی شد از سرنوشت وی هیچ اطلاعی ندارد.

    رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر ۱۳ ساله‌ای به نام آوا آغاز شد. وی که همراه پدرش به پلیس آگاهی رفته بود گفت: از سوی ۴ پسر در یک پارک ربوده شده و در خانه ای متروک تحت آزار و شکنجه قرار گرفته است.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من در پارک بودم که ۴ پسر جوان سراغم آمدند و مرا ربودند. آنها مرا ۴ روز در خانه‌شان نگه داشتند و آزارم دادند تا اینکه یک روز از پنجره طبقه دوم به پایین پریدم و فرار کردم.

 با شکایت دختر نوجوان ماموران به ردیابی ۴ پسر شیطان صفت پرداختند و آنها را در پارکی در جنوب تهران ردیابی و بازداشت کردند اما آنها منکر آزار و اذیت دختر نوجوان شدند.

ملیکا گفت: من بعد از حدود یک هفته موفق شدم از پنجره اتاقی که در آن زندانی بودم خودم را با پایین پرت و فرار کنم.

این دختر که همراه پدرش برای شکایت مراجعه کرده بود خواستار رسیدگی به پرونده شد و بلافاصله پرونده به شعبه ۷ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

با دستور قضات دختر ۱۳ ساله به پزشکی قانونی معرفی و ۴ پسر جوان بازداشت شدند. متهمان در بازجویی اولیه مدعی شدند ملیکا اعتیاد دارد و خودش با آنها همراه شده است و درباره تعرض دروغ می‌گوید؛ اما ملیکا این ادعا را رد کرد.

یک ماه از ماجرا گذشته بود که ملیکا و پدرش برای ادامه رسیدگی به پرونده دوباره احضار شدند. این بار پدر ملکیا تنها به دادگاه رفت و گفت دخترش یک ماه است گم شده و او از سرنوشت فرزندش خبر ندارد.

این مرد گفت: ملیکا اعتیاد به شیشه دارد و چند سالی است که مواد می‌کشد. مدتی در خانه نبود وقتی آمد گفت که به او تجاوز شده و با هم شکایت کردیم. حالا دوباره نیست و من نمی‌دانم دخترم کجاست.

قضات از مرد جوان پرسیدند آیا موضوع را به پلیس گزارش داده یا خیر که او جواب داد گزارش نداده است!

انکار آزار شیطانی

سپس متهمان در جایگاه قرار گرفتند. آنها گفتند به ملیکا تجاوز نکردند اما قبول دارند با او رابطه داشتند. یکی از پسران درباره نحوه آشنایی‌اش با ملیکا توضیحاتی داد که به شدت دادگاه را متاثر کرد. او گفت: ما با ملیکا در پارک آشنا شدیم. او وضعیت خیلی بدی داشت. لباس‌های پاره و بسیار کثیفی داشت و بو می‌داد. از ما خواست برایش غذا بخریم. از او خواستیم همراه ما بیاید. ملیکا بدون مقاومت با ما آمد. به گفته خودش یک ماه بود که از خانه فرار کرده و حتی حمام نکرده بود. وقتی وارد خانه شدیم، با این دختر رابطه برقرار کردیم. اصرار داشت به حمام برود که ما گفتیم اول باید با ما رابطه داشته باشی. بعد به حمام رفت. برایش تخم مرغ درست کردیم و همگی غذا خوردیم. معلوم بود مدتهاست چیزی نخورده است.

متهم ادامه داد: ملیکا ۴ روز در آن خانه با ما زندگی کرد. تا اینکه تلفن یکی از بچه‌ها به نام سیاوش زنگ زد. پشت خط فردی معروف به مملی بود. وقتی ملیکا فهمید مملی پشت خط است خیلی ترسید. به اتاق رفت و بیرون نیامد. دیگر حتی غذا هم نخورد. چند روزی در را بسته و در اتاق بود. بعد متوجه شدیم از پنجره فرار کرده است. ما فکر می‌کردیم توهم زده و شیشه کشیده برای همین از اتاق بیرون نمی‌آید. بعد فهمیدیم از ترس مملی بیرون نمی‌آید. ملیکا خودش به ما گفت که یک هفته قبل از اینکه به خانه ما بیاید مورد هجوم چند جوان قرار گرفته و آنها به صورت گروهی به او تعرض کردند. ملیکا به شدت وحشت زده بود و حالت طبیعی نداشت. 

 

تجاوز گروهی به دختر 13 ساله

در دادگاه

به دنبال اظهارات چهار پسر جوان برای آنها کیفرخواست صادر و پرونده‌شان برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. اما در جلسه دادگاه آوا حاضر نشد.

پدر وی که به شیشه معتاد است در دادگاه حاضر شد و گفت: یک ماه است دختر به طرز مرموزی ناپدید شده و خبری از او ندارم به همین خاطر او امروز در جلسه دادگاه حاضر نیست.

مرد شیشه‌ای ادامه داد: قبلاً هم دخترم چندین  مرتبه ناپدید شده بود اما باز خودش به خانه برمی‌گشت به همین خاطر من ماجرای ناپدید شدن او را به پلیس اطلاع ندادم. دختر 13ساله ام  به تازگی به شیشه معتاد شده و شب‌ها را در پارک می‌گذراند.

وقتی قضات این حرف را شنیدند به پدر ملیکا گفتند چرا واقعیت را درباره دخترش نمی‌گوید و چرا دنبال او نیست. رئیس دادگاه گفت: دختر تو فقط 13 سال دارد چطور می‌توانی اینطور نسبت به یک کودک بی‌تفاوت باشی و حتی دنبالش نباشی که ببینی چه سرنوشتی دارد. چرا مسئولیت‌پذیر نیستی و حتی گم شدنش را گزارش ندادی؟ این دختر هنوز زمان نجات از اعتیاد را دارد تو به عنوان پدر باید از او مراقبت کنی.

مرد که به نظر می‌رسید خودش هم اعتیاد دارد پاسخی نداد. در ادامه قضات دستور پیگیری سرنوشت ملیکا را صادر کردند.

با اظهارات تکان دهنده مرد شیشه ای، قاضی دستور داد تا تلاش پلیس برای یافتن ردی از  دختر نوجوان آغاز شود. چهار پسر جوان نیز با قرار وثیقه آزاد شدند تا با پیدا شدن ردی از دختر نوجوان به جرم آنها رسیدگی شود

 

 

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103799

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر