خبر خوش برای تهرانی‌ها؛ پایتخت از گرما نجات می‌یابد

دمای هوای تهران تغییر می‌کند.

خبر خوش برای تهرانی‌ها؛ پایتخت از گرما نجات می‌یابد

دمای هوای تهران تغییر می‌کند.

به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش ۴درجه‌ای دما در تهران خبر داد و گفت: اواخر هفته سامانه بارشی شمال‌غرب کشور را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد.

ادامه بارندگی در این استان‌ها

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوایی کشور طی هفته جاری اظهار کرد: طی هفته گذشته در برخی مناطق نوار شمالی کشور بارش‌هایی را داشتیم که این بارش‌ها در هفته جاری در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه دارد.

وی افزود: در سایر مناطق کشور تا آخر هفته پدیده خاصی نداریم تنها برای جنوب کرمان و رشته‌کوه البرز در استان مازندران بارش‌های رگباری پیش‌بینی شده است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یادآور شد: اواخر هفته جاری سامانه بارشی در شمال غرب کشور فعال است و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کاهش دو تا پنج درجه‌ای دما در این مناطق

ضیائیان با اشاره به کاهش دما در نیمه شمالی کشور گفت: دما در این مناطق دو تا ۵ درجه کاهش یافت.

وی در خصوص وضعیت آب‌وهوای تهران نیز ابراز کرد: حداکثر دمای امروز پایتخت ۳۵ تا ۳۶ درجه است که فردا با کاهش حدود ۴درجه‌ای به ۳۲ درجه خواهد رسید.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا همچنین تأکید کرد: بعد از کاهش دما در نوار شمالی مقداری افزایش دما داریم و مجدداً از چهارشنبه کاهش دما در این مناطق آغاز می‌شود. / تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103364

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر