فرود اضطراری ۲ هواپیما امروز در کشور /هواپیمای یک وزیر برگشت خورد

۲ هواپیما امروز در کشور فرود فرود اضطراری داشتند

 فرود اضطراری ۲ هواپیما امروز در کشور /هواپیمای یک وزیر برگشت خورد

 ۲ هواپیما امروز در کشور فرود  فرود اضطراری داشتند

همچنیت هواپیمای وزیرکشور نیز نتوانست در گلستان بر زمین بنشیند و به تهران بازگشت 

هواپیمای پرواز شماره ۲۲۱۳ قشم ایر که از مبدا تهران عازم استانبول بود به دلیل بروز نقص فنی به فرودگاه امام خمینی (ره) بازگشت. همچنین پرواز مشهد-نجف هواپیمایی سپهران نیز به دلیل بروز نقص فنی در فرودگاه هاشمی‌نژاد به صورت اضطراری فرود آمد.

، هواپیمای ایرباس پرواز شماره ۲۲۱۳ قشم ایر از مبدا تهران به استانبول به دلیل نقص فنی به فرودگاه امام خمینی (ره) بازگشت. قرار بود این پرواز ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح امروز انجام شود.

نوروزی رئیس روابط عمومی هواپیمایی قشم‌ایر در این‌باره گفت:با توجه به بروز نقص فنی در هواپیمای پرواز تهران-استانبول، پرواز با هواپیمای بک‌آپ انجام خواهد شد.

وی با اعلام این‌که پرواز مذکور تا یک ساعت آینده انجام می شود، افزود: تمام مسافران در سلامت کامل به‌سر می‌برند و در فرودگاه از آنها پذیرایی به‌عمل آمد.

همچنین پرواز مشهد-نجف هواپیمایی سپهران نیز به دلیل بروز نقص فنی در فرودگاه هاشمی‌نژاد به صورت اضطراری فرود 

برگشت هواپیمای وزیر کشور

به مناسبت هفته دولت مقرر بود وزیر کشور به مازندران سفر کند که به دلیل نا مساعد بودن وضعیت جوی و نداشتن دید لازم توسط خلبان؛ سفر احمد وحیدی به استان جهت افتتاح پروژه های هفته دولت لغو شد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران در جمع خبرنگارانی که به استقبال وزیر کشور به فرودگاه شهدای ساری رفته بودند در این زمینه توضیح داد: برنامه ریزی لازم برای سفر وزری کشور انجام شد و آمادگی لازم هم داشتیم اما شرایط جوی متغییر بود و در نهایت تصمیم نهایی را خلبان انجام داد.

سعدالله وطن‌خواه با اشاره به اینکه در لحظات منتهی به ورود هواپیمای حامل وزیر کشور به مازندران دید افقی تغییر کرد، افزود: دستگاه سامانه کمک ناوبری در فرودگاه شهدای ساری نصب کردیم، اما در چند مرحله باید عملیات فلایت چک انجام شود و عملیات نهایی هم با پرواز اربعین همراه شد به همین دلیل این سفر در اولویت فرودگاه‌های مرزی قرار گرفت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103246

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر