خبر آموزش و پرورش از برگزاری یک آزمون استخدامی جدید در مهرماه

آزمون استخدام مربی پرورشی، مشاور و مراقب سلامت تا پایان مهر ماه برگزار می شود

خبر آموزش و پرورش از برگزاری یک آزمون استخدامی جدید در مهرماه

 معاون مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش: برای نیروهای خرید خدمات یک دوره توانمندسازی در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود و پس از آن از طریق یک آزمون درون سازمانی تبدیل وضعیت خواهند شد.

 قدیم‌خانی با تأکید بر اینکه باید قانونی وجود داشته باشد تا بتوانیم براساس آن نیروها را تعیین تکلیف کنیم، مطرح کرد: تعیین تکلیف بیش از ۲۰ هزار نیروی خرید خدمات بر عهده آموزش و پرورش است.به گفته کانال فرهنگیان صدوبیست، معاون مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و دبیری در سال جاری گفت: برای نخستین بار یک نگرش تحول گرایانه در محتوای آزمون های استخدامی ایجاد شد.

 قدیم‌خانی ضمن اشاره به مراحل ثبت نام و برگزاری آزمون مربی پرورشی، مشاور و مراقب سلامت حداکثر تا پایان مهر ماه گفت: در مرحله اول اجازه دادیم همه داوطلبان فارق از رشته تحصیلی و سن در آزمون ها شرکت کنند.

 وی با تأکید بر اینکه برای داوطلبان با سابقه تدریس امتیاز قائل می شویم، خطاب به مربیان پیش دبستانی مطرح کرد: در حال حاضر به جز شرکت در آزمون استخدامی هیچ راهکار قانونی دیگری برای جذب وجود ندارد.

در فرآیند آزمون تمهیدات و تسهیلاتی برای افرادی که با آموزش و پرورش همکاری دارند، می اندیشیم.

 اگر قانونی مبنی بر جذب مربیان پیش دبستانی توسط مراجع قانونی مصوب شود، ملزم به اجرای آن هستیم اما در حال حاضر مسیر فقط از طریق شرکت در آزمون های استخدامی است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102263

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر