درخواست فوری یک نماینده مجلس درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

یک نماینده مجلس در صحن علنی درخواست فوری درخصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت مطرح کرد.

درخواست فوری یک نماینده مجلس درباره  طرح ساماندهی کارکنان دولت

یک نماینده مجلس در صحن علنی درخواست فوری  درخصوص طرح ساماندهی کارکنان  دولت مطرح کرد.

نماینده کهنوج و رودبار جنوب و فاریاب در مجلس گفت: از هیئت رئیسه محترم مجلس می‌خواهم هرچه سریع‌تر طرح ساماندهی کارکنان دولت را در دستور صحن علنی قرار دهد.

 منصور شکراللهی طی تذکر‌ شفاهی در جلسه علنی  (دوشنبه ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم نمودن حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی و شهادت احدی از خادمین حرم و مجروح نمودن هم‌وطنان عزیز و تسلیت به مقام عظمای ولایت، خانواده معظم شهدا و نمایندگان معزز استان فارس، گفت:  از ریاست محترم جمهور می‌خواهم در خصوص مصوبات سفر به استان کرمان که اعتبارات پروژه‌ها می‌بایست از طریق شرکت‌های معدنی استان پرداخت شود و تاکنون پرداخت نشده، اقدام عاجل کند.

وی تاکید کرد:در روزهای اخیر طوفان همراه با رعد و برق و باران سیل آسا خسارات عدیده ای به کشاورزان و نخیلات مردم، منازل مسکونی و زیرساخت‌های شهرستان های رودبار جنوب و  قلعه گنج ایجاد کرده است. از دولت محترم می‌خواهیم هرچه سریعتر نسبت به ارزیابی خسارات وارده و پرداخت آن اقدام کنند.

شکراللهی تاکید کرد: باقیمانده طلب گندم کاران تاکنون پرداخت نشده است. از دولت محترم می‌خواهم نسبت به پرداخت آن تسریع کند چراکه کلیه کشاورزان ما بدهکاران بانک‌ها هستند.

وی ادامه داد:  از هیئت رئیسه محترم مجلس می‌خواهم هرچه سریع‌تر طرح ساماندهی کارکنان دولت را در دستور صحن علنی قرار دهد.

شکراللهی تاکید کرد: همچنین از هیئت رئیسه مجلس می‌خواهم هرچه سریع‌تر طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را در دستور کار مجلس قرار دهد.

وی بیان کرد:  نبود اتحادیه محصولات، از مشکلات کشاورزان جنوب می‌باشد که در این شرایط کشاورزان جنوب استان کرمان به ویژه کشاورزان خرد آسیب می بینند. از وزیر محترم جهاد می‌خواهم نسبت به ایجاد اتحادیه‌ها اقدام کند

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101554

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر