ماجرای پسر شجاع شیراز حادثه شاهچراغ | تصاویر حرکت خبرساز او را ببینید

شجاعت یک کودک در حادثه تروریستی شاهچراغ تصاویری از شجاعت یک کودک در حادثه تروریستی شاهچراغ را مشاهده می‌کنید.

ماجرای پسر شجاع شیراز  حادثه شاهچراغ | تصاویر حرکت خبرساز او را ببینید

دانش آموز دبستان امام خمینی (ره) شهرطسوج شهرستان کوار در حادثه ترویستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) با شجاعت هر چه تمام و در مقابل چشمان متجاوزان، به پدر مجروح خود کمک کرد.

صدای تیراندازی در صحن‌های شاهچراغ(ع) می‌پیچد و هر کسی به گوشه‌ای پناه می‌برد؛ کنار یکی از ستون‌ها مردی می‌نشیند شاید از ترس یا هرچیز دیگری…؛ همان لحظه پدری فرزند خود را زیر بغل گرفته است و می‌دود.

 صدای تیراندازی در صحن‌های شاهچراغ (ع) می‌پیچد و هرکسی به گوشه‌ای پناه می‌برد؛ ساعاتی از این حادثه نگذشته که فیلم‌های دوربین مداربسته منتشر می‌شود و تصاویری باورنکردنی از آن لحظات عجیب به چشم می‌خورد.

پسر شجاع شاهچراغ

کنار یکی از ستون‌ها مردی می‌نشیند شاید از ترس، از استرس یا هر چیز دیگری… و درست همان لحظه که پدری فرزند خود را زیر بغل گرفته است و می‌دود، در گوشه‌ای دیگر پسری که  که گفته می شود او پدرش است ، در حالی که شاید برای اولین بار است که صدای تیراندازی می‌شنود و حتی نمی‌داند ممکن است چند ثانیه بعد چه بلایی بر سر او یا اطرافیانش بیاید، هرطور شده است دست مرد را می‌گیرد و دنبال خود می‌کشد.

این دانش اموز شجاع، محمد مبین قدرتی؛ دانش آموز پایه دوم دبستان امام خمینی(ره) شهر طسوج شهرستان کوار در استان فارس است که شجاعانه ایستاد و به پدر زخمی خود کمک کرد.

پدر این دانش اموز شجاع ما هم اکنون در یکی از بیمارستانهای شیراز در اثر جراحت گلوله بستری است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101539

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر