کارت سوخت

تخصیص سهمیه سوخت به کارت بانکی به کجا رسید؟

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: برای جایگزینی کارت‌های بانکی به جای کارت سوخت اقداماتی انجام شده و به نتایج خوبی رسیده ایم.

تخصیص سهمیه سوخت به کارت بانکی به کجا رسید؟

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: برای جایگزینی کارت‌های بانکی به جای کارت سوخت اقداماتی انجام شده و به نتایج خوبی رسیده ایم.

علی‌اکبر نژاد علی با بیان اینکه این طرح به صورت پایلوت در یکی از جایگاه های سوخت اجرایی شد، اظهار کرد: برای استفاده از کارت های بانکی دو راهکار وجود داشت که هر دو راهکار را در دستور کار قرار دادیم و نظر ما این بود که وقتی این طرح از فاز مطالعاتی خود خارج شد اطلاع رسانی ویژه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بررسی آزمایشی باتوجه به اینکه یک کار فنی است به زمان نیاز دارد، گفت: در بحث استفاده از کارت بانکی تاکسی های اینترنتی طرح موضوع کردند و فرایند استفاده از کارت در داخل جایگاه ها به معنای حذف کامل کارت هوشمند سوخت نیست یعنی آنچه با تاکسی های اینترنتی برخورد می کنیم استفاده از کارت آزاد جایگاه ها روی تجهیزات قدیمی است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در گفت و گویی تلویزیونی با بیان اینکه استفاده از کارت بانکی مدیا ویژه خود را دارد، گفت: زمان دقیق اجرای طرح را نمی توان اعلام کرد تا به نتایج درخشان برسیم، یک کار جدید است که پیاده سازی آن زمان بر است.

 

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99384

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • دادستان قوه قضایه

        از گرفتن کارت سوخت خودرو از افراد ناشناس به بهانه قدیمی شدن کارت سوخت شما و گذشت تاریخ انقضا خود داری شود ودر صورت گرفتن کارت سوخت به اداره مخصوص کارت سوخت مراجعه کرده وبا عتماد کارت سوخت خود را بگیرید و از گرفتن کارت سوخت افراد ناشناس خود داری و سری با شماره تلفن 110 تماس بگیرید تا همکاران110 در ارز 10 دقیقه خود را به محل سرقت کارت سوخت جعلی از شما و دادن کارت نا معتبر برسانند وبا هوشیاری شما و کمک به پلیس سارق بازداشت شود و درضم110 به همه افراد به صورت 24 ساعته کمک و مشکل افراد را حل میکند چون ما مور قانون است و دایم در خدمت افراد است پس با دیدن افراد مشکوک به داخل خودرو و دزدی و اسیب رساندن و درگیری ابرو ریزی و قمه کشی و تجاوز جنسی و کیف قاپی و زور گیری و خفت گیری و یا جرایم دیگر حتمن به 110 گذارش دهید تا پلیس خودش را سری به محل حادثه برساند و با شخص مجرم بر خورد شدید و جبران نا پزیر کند بله از راست جدی دارم میگم به خدا بدون شوخی ها

      ارسال نظر