رئیسی دستور داد: مصوبه شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو اصلاح شود

رئیس جمهور با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد.

 رئیسی دستور داد: مصوبه شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو اصلاح شود

رییس جمهور در جلسه یکشنبه هیات دولت از افزایش قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابتانتقاد کرد. 

رئیس جمهور با بیان اینکه  شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد.

ابراهیم رییسی در جلسه روز یکشنبه (امروز) هیات دولت با اشاره به افزایش قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت گفت شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟

به نظر می رسد با اظهارات ابراهیم رییسی بار دیگر پرونده قیمت گذاری محصولات تولیدی خودروسازان خصوصی باز شود.

رئیس جمهور گفت: اینکه در سال «رشد تولید و مهار تورم» یک بخش بدون اخذ مجوزهای لازم کالاها را گران کند، قابل پذیرش نیست و دستگاه‌ها باید خود را موظف به مقابله با گرانی و تورم بدانند.

بیشتر بخوانید: شورای رقابت افزایش قیمت خودروهای مونتاژی را اعلام کرد + جدول

شورای رقابت هفته پیش قیمت جدید خودروهای مونتاژی را اعلام کرد. .قیمت‌گذاری خودرو در ماه‌های گذشته، روزهای پرتنشی را برای بازار خودرو رقم زد. حال با تصمیم جدید شورای رقابت ممکن است مجددا در بازار خودرو جنجال به پا شود.

 در مصوبه جدید شورا آمده است که در راستای اجرای ماده ۳-۱ دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ، قیمت های محاسباتی محصولات مونتاژی که توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان که در جلسات کارگروه خودروی این شورا مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، جمع‌بندی و پیشنهاد نهایی کارگروه مذکور مندرج در نامه شماره ۸۶۵/۱/۳۷۰/م تاریخ ۶ تیر ۱۴۰۲ و ۹۹۳/۱/۳۷۰/م تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۲ سازمان یادشده به تصویب شورای رقابت رسید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97645

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر