اطلاعیه مهم و فوری سایپا درباره خرید و ثبت‌نام خودرو

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای، جزئیات فروش قسطی خودرو، واریز وجه برای متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه، فروش‌ فوق‌العاده و شرایط ثبت‌نام خودروهای خود در سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

اطلاعیه مهم و فوری سایپا درباره خرید و ثبت‌نام خودرو

سایپا چند اطلاعیه جدید صادر کرد. گروه خودروسازی سایپا جزئیات ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد. گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش و ثبت‌نام قسطی خودروهای خود را اعلام کرد. گروه خودروسازی سایپا درباره متقاضیان خرید و ثبت‌نام چند خودروی خود در مرحله اول و دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو توضیحاتی ارائه کرد. جزئیات تولید نسل جدید خانواده موتور برای خودروهای سایپا اعلام شد. 

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای مشتریان سایپا در سامانه یکپارچه خودرو

سایپا با صدور چند اطلاعیه، جزئیات پیش فروش، فروش فوری، قیمت جدید خودرو درب کارخانه و شرایط ثبت‌نام خودروهای سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد. آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها درباره فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش، قیمت و اخبار خودرویی مربوط به گروه خودروسازی سایپا را در عرشه آنلاین بخوانید.

سایپا

اطلاعیه جدید سایپا

سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خریداران خودروی شاهین در سامانه یکپارچه که اولویت آنها پاییز و زمستان سال ۱۴۰۲ است، امکان واریز وجه و ثبت‌نام پیدا کرده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است: «پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط طرح عادی که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی شاهین اقدام کرده‌اند و اولویت آنها برای پاییز و زمستان سال 1402 تائید شده و پیامک به آنها ارسال شده است، می‌رساند، امکان واریز وجه و ثبت نام فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: بیشتر بخوانید: اطلاعیه مهم سایپا | شرایط فروش فوری و ثبت‌نام بدون قرعه‌کشی سایپا اعلام شد

بر همین اساس متقاضیان حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ 1402/04/13 برای آنها از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است، می‌توانند از روز پنج‌شنبه مورخ 1402/04/15 به مدت 3 روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا نسبت به ثبت نام خودرو و پیش پرداخت 212 میلیون و 583 هزار تومانی اقدام کنند.»

طرح جدید سایپا برای ثبت‌نام و فروش قسطی خودرو

شرکت خودروسازی سایپا، در جدیدترین طرح فروش خود امکان خرید اقساطی کوییک صفر ۱۴۰۲ را در قالب طرح پیش فروش فراهم کرده است.

گروه خودروسازی سایپا در طرحی جدید از فروش قسطی کوییک صفر خبر داده است. در این طرح، قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل محاسبه می‌شود.

آنگونه که رسانه‌ها گزارش داده‌اند، متقاضیانی که اردیبهشت سال جاری در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کردند و درخواست خودروی کوییک اتوماتیک (پلاس و R) با اولویت زمستان ۱۴۰۲ و کوییک دنده‌ای آر با الویت پاییز ۱۴۰۲ آنها تائید شده است، می‌توانند در جدیدترین ثبت نام سایپا شرکت کنند.

 سایپا امکان خرید اقساطی کوییک صفر ۱۴۰۲ را در قالب طرح پیش فروش فراهم کرده است. اما قیمت کوییک طی ماه گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است و بسیاری از متقاضیان سر دوراهی سختی برای تکمیل ثبت‌نام ماندند.

فروش قسطی کوییک در طرح سایپا مربوط به مدل کوییک دنده‌ای (‌S و R) و کوییک اتوماتیک (پلاس و R) است و همانطور که اشاره شد، این خودروها در قالب طرح پیش فروش سایپا از طریق سامانه یکپارچه عرضه شده‌اند.

متقاضیان برای تکمیل ثبت‌نام کوییک S فعلا باید حدود ۱۳۴ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت پرداخت کنند. اما قیمت این خودرو نسبت به اول خرداد ۵۰ میلیون ریزش داشته است. همچنین قیمت پیش‌فروش کوییک اتوماتیک مدل R، حدود ۱۶۹ میلیون تومان و قیمت کوییک اتوماتیک پلاس نیز در همین حدود است. قیمت این خودرو نیز نسبت به اول خرداد ۸۵ میلیون کاهش داشته است.

متقاضیان خرید کوییک R دنده‌ای نیز باید مبلغ ۱۳۵ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت اولیه واریز می‌کردند. قیمت این مدل نیز نسبت به اول خرداد ۳۵میلیون ارزان شده است.

پس از واریز پیش پرداخت باید منتظر زمان تحویل خودرو بمانید. گروه خودروسازی سایپا در این زمان قیمت نهایی کوییک را طبق روز محاسبه می‌کند تا مرحله آخر واریز را انجام دهید.

در جدول زیر قیمت خودروهای کوییک صفر آمده است.

سایپا

شرایط ثبت‌نام برای کلیه متقاضیان خرید محصولات سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: به زودی فراخوان مرحله دوم ثبت نام متقاضیان محصولات سایپا در سامانه متمرکز وزارت صمت اعلام خواهد شد.  

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به شعار سال  «مهار تورم و رشد تولید» گروه خودروسازی سایپا برنامه جامعی در بخش تولید تعریف کرده است تا کلیه متقاضیان محصولات سایپا که شرایط خرید خودرو را دارند، در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه هدف گذاری گروه سایپا در سال ۱۴۰۲ مطابق با سیاست‌های وزارت صمت براساس افزایش تولید است، تصریح کرد: کلیه متقاضیان خرید محصولات گروه سایپا که حائز شرایط ثبت نام هستند، امکان ثبت نام و واریز وجه برای آن‌ها فراهم شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: تحویل خودرو‌های مشتریان مطابق نوبت و براساس زمان تحویل مندرج در قرارداد با مشتری از هفته دوم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به متقاضیانی که نتوانستند در اسفند ماه سال گذشته و حتی در روز‌های ابتدایی فروردین ماه (افرادی که حساب وکالتی تعریف کرده بودند) فرآیند ثبت نام را به دلایل مختلف انجام دهند، گفت: فراخوان جدید برای ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام خواهد شد.

جزئیات واریز وجه برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت خودروهای سایپا

امکان واریز وجه برای منتخبان طرح جوانی جمعیت متقاضی خودروی ساینا S که اولویت دریافت در تابستان ۱۴۰۲ اخذ کرده و پیامک دریافت کرده‌اند، فراهم شده است.

برای مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش سوم با موعد تحویل ۹۰ روزه که منتخب محصول ساینا S هستند و پیامک از سوی گروه خودروسازی سایپا دریافت کرده‌اند، امکان واریز وجه خودرو به مبلغ ۲۴۸ میلیون و ۶۹۴ هزار تومان فراهم شده است.

متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

سایپا

اطلاعیه فروش فوری سایپا

شرایط ویژه فروش کوییک در طرح فروش فوری سایپا اعلام شد.

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «ثبت نام کوییک s، ساینا و پراید وانت در قالب طرح فروش فوری و پیش فروش سایپا آغاز شده است.

ثبت‌نام کوییک s، ساینا و پراید وانت در قالب طرح فروش فوری و پیش فروش سایپا آغاز شده است.

جزئیات و شرایط ثبت‌نام سایپا ۱۴۰۲ با عرضه کوییک s، ساینا s دوگانه سوز و پراید وانت ۱۵۱ اعلام شد. پیش فروش ساپیا با ثبت‌نام کوییک s، آغاز شده و طبق موعد تحویل خودروهای سایپا، این خودرو، هفته چهارم آذر ماه ۱۴۰۲ است.

قیمت کارخانه کوییک اس عرضه شده در این طرح ١٣۴ میلیون و ۴٠٠ هزار تومان است. سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com ثبت‌نام کوییک بدون قرعه کشی را آغاز کرده است.»
 

سایپا

جزئیات واریز وجه برای ۳ محصول سایپا در مرحله دوم فروش خودرو

امکان واریز وجه علی الحساب برای منتخبان مادری که اولویت آنها زمستان ۱۴۰۲ برای سه محصول سایپا بود و پیامک دریافت کرده‌اند، فراهم است.

برای مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش اول با موعد تحویل دی ماه که منتخب سه محصول ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک هستند، امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب فراهم شده است.

متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

قابل ذکر است که قیمت خودرو قطعی نخواهد بود و مطابق روز تحویل در هفته چهارم دی ماه سال جاری است و مبالغ درج شده در بخشنامه، مبالغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب است.

نسل جدید خانواده موتور سایپا 

در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم امضای قرارداد تولید نسل جدید خانواده موتور برای محصولات سایپا، با بیان اینکه پروژه جدید و مشترک سایپا و شرکت DAE چین، طبق برنامه، طراحی و آماده بهره برداری شده است، گفت: از آنجا که تولید خودرو در دنیا به سمت موتورهای برقی در حرکت است، همکاری دو جانبه با شرکت DAE چین می تواند تحولی بزرگ در تولید موتور خودروها در کشور و منطقه ایجاد کند.

او افزود: شرکت مگاموتور گروه سایپا جزو معدود شرکت هایی در ایران و منطقه است که توان تولید قوای محرکه به صورت کامل را دارد و همانند شرکت DAE در تولید قوای محرکه پیشتاز است.

تیموری تصریح کرد: تاکید وزیر صمت در جهت ارتقای صنعت خودرو، حرکت به سمت تولید خودروهای هیبرید(HEV)، پلاگین هیبرید(PHEV) و تمام برقی (BEV) است، از این‌رو خوشحال هستیم که شرکت مگاموتور با همکاری شرکت DAE می تواند به دانش فنی و به روز این مهم دست پیدا کند.

او خاطرنشان کرد: بر اساس قرارداد دوجانبه بین شرکت های مگاموتور و DAE چین و با توجه به زیرساخت و پتانسیل های موجود، در سال های آینده امکان انجام پروژه های جدید با دانش روز دنیا محقق می شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه تغییر نسل موتورهای قدیم به جدید برای اولین بار در گروه سایپا صورت گرفته است، افزود: برای تولید نسل جدید موتور خودرو، پیشنهادهای مختلفی داشتیم اما ترجیح و اولویت ما این بود که با مجموعه ای همکاری مشترک آغاز کنیم که صاحب دانش باشد و همچنین کارنامه موفقی در زمینه دانش تولید خودروهای برقی در صنعت خودرو دنیا داشته باشد.

او با تاکید بر اینکه با همکاری شرکت DAE چین و شرکت مگاموتور، در تولید موتور هیبرید، موفقیت های ارزشمندی در انتقال و ارتقای سطح تکنولوژی، کاهش مصرف سوخت و به تبع آن کاهش آلایندگی حاصل خواهد شد، اذعان داشت: شرکت های مذکور در کنار قطعه سازان هستند تا بتوان با بالاترین کیفیت، داخلی سازی موتور هیبرید و تمام برقی را عملیاتی کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه اولین محصول سایپا که مجهز به قوای محرکه پلاگین هیبرید و نسل جدید موتور خواهد بود، آریا است، ادامه داد: در حال حاضر این خودرو در مراحل کالیبراسیون و تست است و از سال آینده خودرو آریا با قوای محرکه مذکور عرضه خواهد شد. همچنین در ادامه از سال آینده به تدریج سایر محصولات گروه خودروسازی سایپا با موتورهای نسل جدید عرضه خواهد شد.

جایگاه مناسب سایپا در زنجیره تامین قطعات و خودرو:

در این مراسم لیبائو چِن، رئیس هیات مدیره شرکت DAE چین گفت: گروه خودروسازی سایپا از ظرفیت بالایی در حوزه ساخت خودرو برخوردار است و لذا همکاری دو جانبه، می تواند تحول بزرگ توسعه ای در دو شرکت ایجاد کند.

او افزود: گروه سایپا در زنجیره تامین قطعات و خودرو، جایگاه مناسبی در صنعت خودروی ایران دارد، لذا قرارداد امضا شده برای تولید خانواده موتورهای جدید با شرکت مگاموتور می تواند یک مدل خوب همکاری در صنعت خودرو باشد. از همین رو دو شرکت، می توانند از پتانسیل یکدیگر در راستای همکاری های مشترک و تولیدات به روز بهره ببرند.

رئیس هیات مدیره شرکت DAE چین با بیان اینکه شرکت مگاموتور از تیم خوب مدیریتی برخوردار و این امر قابل تقدیر است، یادآور شد: در بازدیدی که از خطوط تولید شرکت سایپا داشتیم، با توانمندی بالای این مجموعه صنعتی آشنا شدیم، لذا امیدواریم با شرکت سایپا و مگاموتور همکاری های خوب و بلندمدتی داشته باشیم.

چِن تصریح کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده با شرکت مگاموتور، اطمینان می دهیم که شرکت سایپا به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت خودرو، می تواند به اهداف مدنظر خود برای تولید خانواده موتورهای نسل جدید دست پیدا کند. سرعت رشد در گروه خودروسازی سایپا قابل تحسین است؛ امیدواریم در کنار شرکت مگاموتور و گروه سایپا، انتقال دانش فنی و تکنولوژی با سرعت دنبال و محقق شود.

رئیس هیات مدیره شرکت DAE چین، در خصوص سطح استاندارد موتورهای نسل جدید این مجموعه، گفت: این موتورها آخرین نسل و بالاترین سطح تکنولوژی را از نظر مصرف سوخت و مباحث زیست محیطی دارند و همراه با ساخت داخل در مگاموتور، مباحث توسعه محصول این نسل از موتورها دنبال خواهد شد.

۸۰ درصد موتورهای نسل جدید داخلی سازی می شود

در ادامه احسان جابری، رئیس هیات مدیره شرکت مگاموتور با اشاره به نحوه روند داخلی سازی این نسل از موتورها در کشور، گفت: با دستور و حمایت‌های مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، بعد از چندین سال شرکت مگاموتور گام بلندی در راستای جایگزینی موتورهای نسل قبلی برداشته است.

با مطالعه دقیق موتورهای نسل جدید و تهیه RFQ کامل توسط متخصصین شرکت مگاموتور و اجرای مناقصه بین المللی با رعایت تمامی ضوابط و الزامات مربوطه و همچنین بررسی همه جانبه و دقیق تمامی پیشنهادات دریافتی، در نهایت قرارداد همکاری با شرکت DAE چین برای تولید نسل جدید خانواده موتور منعقد شد. بر این اساس طی یک برنامه دقیق سه ساله، خطوط مونتاژ خانواده موتورهای نسل جدید و تولید قطعات 5C (Cylinder block, cylinder head, crankshaft, camshaft & connecting rod) آنها در سایت جدید شرکت مگاموتور نصب خواهد شد و طی این مدت بیش از 80 درصد موتورهای نسل جدید با کمک زنجیره تامین شرکت مگاموتور داخلی سازی خواهد شد.

او با بیان اینکه در گام اول، نسل جدید موتورها به‌صورت تنفس طبیعی (NA) با قابلیت دوگانه سوز (bi-fuel) با سوخت گاز طبیعی(CNG) تولید خواهند شد، افزود: این نسل از موتورها نسبت به موتورهای قبلی توان و گشتاور بالاتر و مصرف سوخت کمتری داشته و به راحتی می‌توان تکنولوژی‌های جدید را بر روی آنها اجرا کرد. این موتورها می توانند به سیستم توربو شارژ و توربو GDI (Gasoline Direct Injection) مجهز شوند و همچنین برای نسل های جدید پلاگین هیبرید استفاده خواهند شد.

گفتنی است، قرارداد تولید نسل جدید موتور برای محصولات سایپا، بین شرکت مگاموتور و شرکت DAE چین با حضور مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا، شرکت مگاموتور و شرکت  DAE چین، امضا شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95910

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        باید وام خودرو بدهید الان ما حقوق بگیر هستم ولی نمیتونم ماشین بخر ماشینم ۱۲سال کار کرده همش خراب میشه نمیتونم به خاطر گرانی ماشین بخرم باید حداقل ثد میلیون پول بزارم واقسط شما سنگین با ماهی پنج میلیون حقوق نمیتونم قسط،بدهم باید یارانه بدهید

      • ناشناس

        اینده نا چی میشه گرانی وبیپولی شما کیک میپزید میدهید عراقیا بخورند ما گرسنه درایران وبیخانه مان بمانیم هدا خوش نمیاد

      ارسال نظر