اطلاعیه مهم ایران خودرو برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودرو

ایران خودرو با صدور اطلاعیه، جزئیات فروش فوق‌العاده، قیمت جدید خودروهای ایران خودرو، واریز وجه متقاضیان ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

اطلاعیه مهم ایران خودرو برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودرو

ایران خودرو اطلاعیه جدیدی صادر کرد. ایران خودرو با صدور چند اطلاعیه، اخبار مربوط به پیش‌فروش، واریز وجه متقاضیان ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه و قیمت جدید خودروهای خود را منتشر کرد. لیست قیمت جدید کارخانه‌ای خودروهای ایران خودرو منتشر شد. قیمت جدید محصولات ایران خودرو پس از اصلاح اعلام شد. ایران خودرو در یک اطلاعیه جدید، جزئیات واریز وجه اولویت پاییز ۱۴۰۲ متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش را اعلام کرد. ایران خودرو جزئیات پیش‌فروش و قیمت خودروهای ثبت‌نامی خود را اعلام کرد. 

بیشتر بخوانید: اطلاعیه مهم و فوری ایران خودرو | متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو حتما بخوانند

قیمت جدید خودروهای ایران خودرو ویژه تیر ماه 1402 اعلام شد. ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، تغییرات قیمتی خودروهای خود را اعلام کرد. آخرین اخبار و اطلاعیه‌های گروه خودروسازی ایران خودرو درباره پیش‌فروش، ثبت‌نام و قیمت خودروهای ایران خودرو را در عرشه‌ آنلاین بخوانید.

ایران خودرو

براساس اطلاعیه‌ای که ایران خودرو برای مشتریان خود ارسال کرده است، قرار شده است آن دسته از مشتریانی که وجوه مازاد پرداخت کرده‌اند، ایران خودرو مبالغ اضافی را به آنها برگرداند.

لیست قیمت جدید کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو

جدیدترین قیمت‌های محصولات ایران خودرو از ابتدای تیرماه ۱۴۰۲ توسط این شرکت اعلام شد.

ایران خودرو روز شنبه «3 تیر ماه 1402» لیست جدید قیمت کارخانه‌ای محصولات خود ویژه تیرماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد که در این لیست، قیمت دنا پلاس ۳۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شد. روز یکشنبه «4 تیر ماه 1402» نیز ایران خودرو لیست جدیدی را منتشر کرد که بر اساس آن قیمت «هایما اس4»، ۹۸۲ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان و «هایما اس 5» را یک میلیارد و ۷ میلیون تومان و «وانت دوگانه‌سوز آریسان» را ۳۸۳ میلیون تومان تعیین کرده است.

ایران خودرو

قیمت جدید خودروهای ایران خودرو پس از اصلاح اعلام شد

قیمت ۲۸ محصول ایران‌ خودرو نسبت به قیمت‌های مصوب فروردین ماه ۱۴۰۲ تغییر کرد.

طبق مصوبه ۱۶خرداد ماه 1402، شورای رقابت با در نظر گرفتن افزودن استانداردهای اجباری و اختیاری از تیر ماه، قیمت ۲۸ محصول ایران‌ خودرو را نسبت به قیمت‌های مصوب فروردین ماه تغییر داد و مقرر شد از ابتدای تیر ماه قیمت‌های جدید مبنا قرار گیرد؛ به دنبال این موضوع ایران‌خودرو لیست جدید قیمت محصولات را پس از اصلاح منتشر کرده که بر اساس آن قیمت دناپلاس نیز اصلاح شده است.

بیشتر بخوانید: شرایط مرحله دوم ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول

بر اساس جدول ارائه شده از سوی دفتر صنایع خودرو وزارت صمت در فروردین ماه سال جاری، زمانبندی اجرای استاندارهای ۸۵ گانه به تفکیک گروه‌های خودرویی اعلام شد که طبق آن، استانداردهای جدید برای گروه خودروهای سواری (گروه خودرویی M۱) تعریف و نهایت زمان اجرایی شدن آن‌ها تیر ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده بود؛ بنابراین ضروری بود که خودروها تا پایان تیر ماه، بتوانند تمام موارد استانداردهای ۸۵گانه را پاس کنند.

با توجه به الزام تولید تمام محصولات بر اساس استانداردهای اجباری جدید از ابتدای تیرماه، اطلاعات و آمار بر اساس اعمال استانداردهای جدید خودرو و تغییرات فنی خودروها بر روی محصولات، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو به شورای رقابت ارسال و اعلام شد؛ با توجه به افزوده شدن استانداردهای اجباری و اختیاری از تیر ماه، قیمت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو مشمول تغییرات قیمتی شد و بر اساس آن با تصویب شورای رقابت، نسبت به مصوبه افزایش قیمت فروردین ماه، قیمت ۲۵ محصول افزایش و قیمت سه محصول کاهش یافت، کرده است.

نکته جالب اینجا بود که برای محصول دناپلاس ایران‌خودرو، با کمی بالا و پایین کردن قیمت‌ها میان دو محصول دناپلاس توروبو و دناپلاس، قیمت دناپلاس توروبو را برای خودرو دناپلاس لحاظ و برای مشتریان فاکتور کرد.

این اقدام منجر به این شد که در پی اعتراض مشتریان، شورای رقابت قیمت دناپلاس را مجدد در جلسه این شورا مورد بررسی قرار دهد؛ این جلسه برگزار و بر اساس آن مقرر شد قیمت این خودرو بر اساس مصوبه شورای رقابت، اصلاح شود.

در نهایت پس از کشمکش‌های فراوان بین ایران‌ خودرو و مشتریان و ارجاع موضوع به شورای رقابت، در مورد قیمت خودروی دناپلاس، شورای رقابت قیمت‌های اصلاح شده این محصول را (۳۴۹ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۲۴۸تومان) به‌جای قیمتی که برای مشتریان فاکتور شده بود (۴۰۸ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۴۸۲ تومان) را اعلام کرد.  

بر اساس آنچه که مقرر بود از ابتدای تیر ماه، قیمت جدید محصولات (پس از اصلاح قیمت ۲۸ محصول)، مبنا قرار گیرد، لیست جدید محصولات این شرکت منتشر شده که اصلاح قیمت دناپلاس نیز در آن لحاظ شده است.

ایران خودرو

شرایط ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه

ایران‌خودرو شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات این شرکت را جهت بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرد.

ایران‌خودرو شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات این شرکت را صرفاً جهت بخش سوم اولویت‌های تابستان 1402 با موعد تحویل شهریور 1402 به شرح ذیل اعلام کرد.

در اطلاعیه ایران خودرو آمده است: 

«متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران‌خودرو پیامک ارسال شده است، می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.»

ایران خودرو

مهلت واریز وجه اولویت پاییز ۱۴۰۲ محصولات ایران‌ خودرو

به گزارش عرشه آنلاین، گروه خودروسازی ایران خودرو اعلام کرد: «متقاضیان‌ عادی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌پلاس دوگانه‌سوز و دناپلاس توربودستی و همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت (مادران) برای دریافت دو خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک و سورن‌پلاس دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از روز پنجشنبه «اول تیر ماه» تا روز دوشنبه «۱۲ تیر ماه» برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.»

موعد تحویل خودروها آذر ماه ۱۴۰۲ و قیمت مطابق بخشنامه و به شرح زیر است:

ایران خودرو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94045

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • احمد

        ان شاالله حداقل تا پایان سال ایرانخودرو و سایپا به فکر افزایش قیمت کارخانه نباشن. واقعا دیگه مردم بیشتر از این توان پرداخت ندارن. به ازاش میتونن میزان تولید را افزایش بدن.

      • ناشناس

        مردم نخرید دنا پلاس این قیمتش نیس راضی نشید خاهشن ب اعتراضات ادامه بدین انقد ساده نباشید چرا اینطورین چرا میزارین یه مشت دزد حقتونو بخورن همه پشت هم باشیم هیچ احدی نمیتونه پاشو درازتر کنه ایرانخودر

      • محمد

        سلام پس پژو پارسxuvp ثبت نامی اولویت پاییز تکلیفش چیه هنوز خبری نیست واریزیش کی هست.؟

      ارسال نظر