اطلاعیه مهم برای متقاضیان ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه

اطلاعیه‌ جدیدی برای منتخبان و برندگان ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی و مونتاژی صادر شد.

اطلاعیه مهم برای متقاضیان ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه

ثبت‌نام خودرو در مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی و مونتاژی در حالی به پایان رسیده است که اعلام نتایج برندگان موجب اعتراض و انتقادات بسیاری شده است. نوبت دریافت خودروی‌ بسیاری از متقاضیان ثبت‌نام خودرو سال آینده است و به برخی هم هیچ خودرویی تخصیص داده نشده است. زمان آغاز مرحله سوم ثبت‌نام خودرو در سامانه فروش یکپارچه خودرو اعلام شد. گروه خودروسازی بهمن موتور برای منتخبان و برندگان مرحله اول ثبت‌نام خودرو اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: خبر مهم برای خریداران خودرو | شرایط جدید ثبت‌نام خودرو اعلام شد 

بهمن موتور برای منتخبان مرحله ثبت‌نام خودرو فراخوان داد و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برندگان مرحله اول ثبت‌نام خودرو در سامانه فروش یکپارچه برای واریز وجه اقدام کنند.  آخرین اخبار در خصوص پیش‌فروش و ثبت‌نام خودرو را در عرشه آنلاین بخوانید.

ثبت نام خودرو

نتایج قرعه‌کشی نوبت‌دهی مرحله دوم ثبت‌نام خودرو بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه فروش و نتایج اولویت‌بندی‌ها متقاضیان ثبت‌نام خودرو اعلام شد. اولویت‌های اعلامی مرحله اول و دوم ثبت‌نام خودرو، مجاز به ثبت‌نام خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره هستند. زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه مهم شورای رقابت درباره خرید و ثبت‌نام خودرو

جزئیات جدید درباره مرحله دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو و زمان آغاز مرحله سوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد.

اطلاعیه بهمن موتور برای برندگان مرحله اول ثبت‌نام خودرو

بهمن موتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برندگان مرحله اول ثبت‌نام خودرو در سامانه فروش یکپارچه برای واریز وجه اقدام کنند.

گروه خودروسازی بهمن‌موتور برای منتخبان وانت کارا مرحله اول فروش یکپارچه خودروها که موعد تحویل هفته سوم مرداد ماه دارند، دعوتنامه واریز وجه ارسال کرده است؛ مشتریان عادی و مادران از ۱۲ ظهر امروز (سه‌شنبه، 30 خرداد ماه 1402) تا یکشنبه هفته آینده برای این منظور فرصت خواهند داشت.

برای متقاضیان عادی و مادرانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، نوبت تخصیص مرداد ماه را برای خودروی وانت کارا تک‌کابین تیپ۴ (طرح عادی) و وانت کارا تک کابین تیپ ۴ و کارا دوکابین تیپ ۴ (طرح جوانی جمعیت) کسب کرده‌اند، از ساعت ۱۲ امروز (سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه) به مدت شش روز (تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۴ تیر ماه) امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ خودرو را واریز کنند.

مشتریان برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام می‌توانند صرفا به صورت آنلاین و از طریق سایت بهمن‌موتور به نشانی bahman.iranecar.com اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

قیمت برای وانت کارا تک‌کابین ۴۴۸ میلیون تومان و کارا دو کابین ۴۶۹ میلیون تومان قطعی است؛ خودروها با رنگ سفید و مدل ۱۴۰۲ در هفته سوم مرداد ماه تحویل خواهد شد. 

سود انصراف ۱۷.۵ درصد سالانه و جریمه تاخیر در تحویل ۳.۵ درصد ماهانه تعیین شده است.

ثبت‌نام خودرو

ثبت‌نام خودرو

توضیحات تازه درباره مرحله جدید ثبت‌نام خودرو و زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ضمن تاکید بر اینکه همه‌ ۱۱۲ هزار نفر مادر متقاضی طرح جوانی جمعیت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها به نوبت خودروی خود را تحویل خواهند گرفت، مجدداً اطمینان داد که نتایج نوبت‌دهی متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در هفته جاری اعلام می‌شود.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ضمن اعلام آمار نتایج دور دوم سامانه یکپارچه تخصیص خودروها، اظهار کرد: همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شد، به ۹۷ درصد متقاضیانی که در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها ثبت‌نام کرده بودند، طبق برنامه زمان‌بندی تا پایان سال ۱۴۰۳ خودرو تخصیص خواهد گرفت. سه درصد دیگر؛ متقاضیان خودروهای ckd (محصولات مونتاژی خودروسازان خصوصی) هستند که با توجه به محدودیت ایجاد شده و ظرفیت جذب نشده خودروسازان، امکان تخصیص فراهم نبود؛ بنابراین امکان انتخاب خودروی جدید و جایگزین برایشان فراهم خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تصریح کرد: برای این افراد با توجه به اینکه ظرفیت خالی برای تعدادی محصول هم در سال جاری و هم در ۱۴۰۳ وجود دارد، پس از برنامه‌ریزی، مجدد سایت سامانه فعال خواهد شد تا برای خودروهایی که مشخصا ظرفیت خالی دارند، ثبت تقاضا انجام شود. در حقیقت ظرفیت تولید برای تعدادی از این خودروها، محدود بود اما تقاضای بسیار زیادی برای آن‌ها ایجاد شد که امکان تخصیص وجود نداشت؛ بنابراین با سایر خودروهای دارای ظرفیت که خودروسازان می‌توانند تمام تقاضا را پوشش دهند، امکان جایگزینی فراهم می‌شود.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تاکید کرد: همه تخصیص‌ها برای سال ۱۴۰۲ و نهایت تا پایان سال ۱۴۰۳ است و هیچ اولویتی به سال ۱۴۰۴ نیفتاده است. ضمن اینکه  ۱۱۲ هزار نفر متقاضی حائز شرایط در طرح جوانی در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها شرکت کرده بودند که به همه آن‌ها قطعا خودرو تعلق گرفت.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در رابطه با بازگشایی مجدد سایت سامانه برای متقاضیان مرحله اول برای انتخاب خودروهایی که دارای ظرفیت خالی (به سبب انصراف برخی مشتریان) شده‌ یا ظرفیت تولید توسط خودروساز افزایش پیدا کرده است، گفت: هنوز برنامه‌ای از سوی وزارت صمت برای این موضوع به ما اعلام نشده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93194

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر