اطلاعیه فوری سایپا درباره خرید و ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای، جزئیات فروش‌ فوق‌العاده و شرایط ثبت‌نام خودروهای خود در سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

اطلاعیه فوری سایپا درباره خرید و ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه

سایپا یک اطلاعیه جدید صادر کرد. گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای، جزئیات فروش‌ فوق‌العاده و شرایط ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه را اعلام کرد. گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای، از آغاز دومین مرحله واریز وجه برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودرو خبر داد. سایپا در اطلاعیه‌ای قیمت جدید خودروهای خود را اعلام کرد. شرایط پیش‌فروش و ثبت‌نام خودروهای سایپا و زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی سایپا اعلام شد. فروش فوق‌العاده و ثبت‌نام خودروهای سایپا آغاز شد. متقاضیانی که از سوی گروه سایپا پیامک دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای ادامه فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه مهم ثبت‌نام سایپا | بدون قرعه‌کشی با ۲۳۰ میلیون صاحب خودرو شوید

آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها درباره فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش، قیمت و اخبار خودرویی مربوط به گروه خودروسازی سایپا را در عرشه آنلاین بخوانید.

سایپا

اطلاعیه مهم سایپا

دومین مرحله واریز وجه برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز شد.

برای دومین بار برای متقاضیانی که در مرحله اول فروش یکپارچه خودروها، نوع خودرو مورد درخواست خود را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده‌ و نوبت تحویل در پاییز ١۴٠٢ دریافت کرده‌اند، امکان واریز وجه فراهم شده است.

سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها در اردیبهشت ماه سال جاری، سفارش درخواست خرید خودرو خود را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده‌اند و درخواست تحویل خودرو آن‌ها با اولویت پاییز سال ١۴٠٢ تایید و از سوی گروه سایپا روز چهارشنبه، ٢۴ خرداد ماه 1402، پیامک دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای ادامه فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.»

سایپا در اطلاعیه خود اعلام کرده است که برای این دست مشتریان مذکور، علاوه بر امکان واریز وجه و ثبت‌نام خودروی اشاره شده در این بخشنامه، امکان واریز وجه برای خودروی کوییکS در قالب طرح پیش‌فروش برای تحویل در هفته چهارم آذر ماه امسال با مبلغ پیش پرداخت ١٣۴ میلیون و ۴٠٠ هزار تومان، مطابق جدول زیر فراهم  شده است.

متقاضیانی حائز شرایط که پیامک واریز وجه در تاریخ ١۴٠٢/٠٣/٢۴ توسط گروه سایپا دریافت کرده‌اند، از روز گذشته برایشان این امکان فراهم شده که با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com، نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام خودروی پیشنهادی اقدام کنند.

سایپا

قیمت جدید کارخانه‌ای خودروهای سایپا اعلام شد

لیست قیمت جدید کارخانه‌ای محصولات سایپا با احتساب کلیه هزینه‌های جانبی ویژه خردادماه ۱۴۰۲ منتشر شد.

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای قیمت جدید خودروهای خود را اعلام کرد. سایپا لیست قیمت کارخانه‌ای محصولات خود را ویژه خردادماه 1402 اعلام کرد.

در جدول جدید قیمت کارخانه‌ای خودروهای سایپا، 2 خودروی وارداتی جدید سایپا، یعنی «چانگان CS35 پلاس تیپ 2» با قیمت 11,144,190,000 ریال و «چانگان CS35 پلاس تیپ 3» با قیمت 11,828,620,000 ریال در این لیست قرار گرفته‌اند.

خودروی پرچمدار سدان‌های تولیدی این شرکت، «شاهین» با قیمت 4,251,660,000 ریال در خردادماه 1402 عرضه می‌شود.

 لیست قیمت جدید کارخانه‌ای محصولات سایپا با احتساب کلیه هزینه‌های جانبی ویژه خردادماه 1402 به شرح زیر است: 

نام محصول      قیمت (ریال)

ساینا S تیپ   DA 2,486,940,000

ساینا S دوگانه      2,831,280,000

ساینا S اتوماتیک     3,309,320,000

کوییک تیپ    DA 2,011,800,000

کوییک    S 2,681,940,000

کوییک S تیپ   DA 2,688,080,000

کوییک پلاس اتوماتیک   3,270,870,000

کوییک R تیپ    DA 2,559,990,000

کوییک CVT R تیپ    DA 3,384,840,000

شاهین   G 4,251,660,000

وانت 151 تیپ   DA 2,360,000,000

چانگان+CS35 تیپ 2    11,144,190,000

چانگان+CS35 تیپ 3   11,828,620,000

نیسان آپشنال    4,850,000,000

نیسان دوگانه آپشنال   5,450,000,000

نیسان دیزل آپشنال    6,250,000,000

پادرا پلاس تکسوز   5,998,000,000

پادرا پلاس دوگانه   6,458,000,000

پیکاپ کارون    7,100,000,00

فروش فوق‌العاده و ثبت‌نام خودروهای سایپا آغاز شد

فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا آغاز شد.

شرایط فروش فوق‌العاده پراید وانت ۱۵۱ با دی لایت و قیمت جدید توسط گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده، نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از ساعت ۱۴ روز یکشنبه «۲۱ خرداد ماه 1402» با مراجعه به سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کندد.

شرایط بخشنامه ثبت‌نام خودروی پراید وانت ۱۵۱ سایپا به شرح زیر است:

۱- خودروی وانت ۱۵۱ مجهز به سیستم دی لایت با مبلغ ۲.۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است.

۲- زمان تحویل خودرو ۶۰روزه با رنگ سفید است.

۳- محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است).

۴- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم هستند.

۵- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

۶- سایر محدودیت های لازم جهت ثبت نام در سیستم فروش اعمال می‌گردد.

۷- شماره کارت, شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت‌نام‌کننده خواهد بود.

۸- شماره تلفن همراه اعلام شده می‌بایست متعلق به شخص متقاضی باشد. 

گفتنی است، در این طرح فروش آمده که پراید وانت به دی لایت مجهز شده است.

همچنین در این طرح قیمت این خودرو با مبلغ ۲.۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، تحویل ۶۰ روزه و بارنگ سفید در نظر گرفته شده است. در این مرحله از فروش محدودیت‌های هر کد ملی یک خودرو، عدم پلاک انتظامی فعال، دارا بودن گواهینامه معتبر، حداقل سن ۱۸ سال، عدم خرید طی ۴۸ ماهه گذشته از ایران‌خودرو و سایپا، شماره تلفن به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی اعمال می‌شود؛ اما با توجه به نوع خودرو عرضه شده، پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی در این مرحله از فروش سایپا لحاظ نمی‌شود.

شرایط ثبت‌نام برای کلیه متقاضیان خرید محصولات سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: به زودی فراخوان مرحله دوم ثبت نام متقاضیان محصولات سایپا در سامانه متمرکز وزارت صمت اعلام خواهد شد.  

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به شعار سال  «مهار تورم و رشد تولید» گروه خودروسازی سایپا برنامه جامعی در بخش تولید تعریف کرده است تا کلیه متقاضیان محصولات سایپا که شرایط خرید خودرو را دارند، در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه هدف گذاری گروه سایپا در سال ۱۴۰۲ مطابق با سیاست‌های وزارت صمت براساس افزایش تولید است، تصریح کرد: کلیه متقاضیان خرید محصولات گروه سایپا که حائز شرایط ثبت نام هستند، امکان ثبت نام و واریز وجه برای آن‌ها فراهم شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: تحویل خودرو‌های مشتریان مطابق نوبت و براساس زمان تحویل مندرج در قرارداد با مشتری از هفته دوم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به متقاضیانی که نتوانستند در اسفند ماه سال گذشته و حتی در روز‌های ابتدایی فروردین ماه (افرادی که حساب وکالتی تعریف کرده بودند) فرآیند ثبت نام را به دلایل مختلف انجام دهند، گفت: فراخوان جدید برای ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام خودروهای وارداتی توسط سایپا آغاز شد

معاون بازاریابی سایپا گفت: پس از چهار سال، گروه خودروسازی سایپا عرضه اولین محموله خودرو وارداتی را با چانگان CS۳۵ پلاس آغاز می‌کند.

حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: برای آن دسته از متقاضیانی که در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با فراخوان وزارت صمت نسبت به تعریف حساب وکالتی نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام کرده و سپس در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودروی چانگان CS۳۵ پلاس اقدام کرده‌اند با اولویت ثبت‌نام هر متقاضی بر اساس سامانه عرضه خودرو‌های وارداتی، امکان واریز وجه و ثبت‌نام بر اساس موجودی خودرو‌های چانگان فراهم می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: با توجه به تعداد خودرو‌های وارداتی موجود در گمرک بر اساس اولویت تعیین شده در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی، نسبت به فراخوان واریز وجه و ثبت‌نام هر یک از متقاضیان اقدام خواهد شد. 

متقاضیان مذکور که پس از کنترل محدودیت‌های ثبت‌نامی پیامک اطلاع‌رسانی برای ایشان ارسال می‌شود، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: برای سایر متقاضیان طرح خودروی چانگان CS۳۵ پلاس بر اساس اولویت و با ورود خودرو متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم جهت واریز وجه حائزین شرایط، صورت می‌پذیرد.

سایپا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92248

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر