مبلغ و نحوه دریافت کالابرگ سهمیه نفت سفید اعلام شد

سهمیه نفت سفید خانوارها در چند استان کشور اعلام شد.

مبلغ و نحوه دریافت کالابرگ سهمیه نفت سفید اعلام شد

سهمیه نفت سفید خانوارها در چند استان کشور اعلام شد. برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی، سهمیه نفت سفید در نظر گرفته شده است. مبلغ و نحوه دریافت کالابرگ سهمیه نفت سفید اعلام شد. سهمیه نفت سفید در چند استان کشور شارژ شد. براین اساس خانواده‌هایی که تاکنون موفق به دریافت سهمیه نفت سفید نشده‌اند، می‌توانند نسبت به دریافت آن از فروشندگی‌های نفت سفید محل سکونت خود اقدام کنند. عرضه نفت سفید به صورت الکترونیکی با شارژ سهمیه نفت سفید در کارت بانکی معرفی‌شده از سوی مشتریان انجام می‌شود.

مصرف‌کنندگان نفت سفیدسوز فاقد گاز طبیعی، با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی‌های عرضه سوخت محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به دریافت مقدار سهمیه نفت سفید تعیین‌شده اقدام کنند.

سهمیه نفت سفید

سهمیه نفت سفید در سراوان

سهمیه نفت سفید برای خانوارهای ناحیه سراوان تمدید شد

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان،  سهمیه‌های نفت، به مقدار ۵۰۰ لیتر تا ۲۰ تیرماه امسال تمدید اعتبار شد.

سهمیه‌های نفت سفید قبلی اعلام شده از ۱۶ آبان ۱۴۰۱ در سه مرحله جمعاً به مقدار ۵۰۰ لیتر تا ۲۰ تیرماه امسال تمدید اعتبار شد.

براین اساس خانواده‌هایی که تاکنون موفق به دریافت سهمیه نفت سفید نشده‌اند، می‌توانند نسبت به دریافت آن از فروشندگی‌های نفت سفید محل سکونت خود اقدام کنند.

اعلام سهمیه نفت سفید در گیلان

سهمیه نفت سفید تیر ماه خانوار‌های مناطق بدون گاز طبیعی در گیلان اعلام شد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان اعلام کرد: ۲۱۰ لیتر سهمیه نفت سفید تیر ماه به خانوار‌های بدون گاز طبیعی در مناطق شهری و روستایی اختصاص پیدا کرد.

سهمیه نفت سفید تیر ماه، ویژه خانوار‌های بدون گاز طبیعی و یا ساکن مناطق سخت گذر در مناطق شهری و روستایی به میزان ۲۱۰ لیتر در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ شده است.

این سهمیه تا پایان شهریور امسال قابل دریافت است. ۱۴ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید در گیلان در مناطق شهری و روستایی استان سکونت دارند.

سهمیه نفت سفید در آذربایجان غربی

مدیر منطقه میاندوآب از توزیع الکترونیکی ۱۵ میلیون لیتر فرآورده نفت سفید برای ۵۳ هزار خانوار مصرف‌کننده، در جنوب استان آذربایجان غربی خبر داد.

سید جواد فیض حسینی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: در راستای تامین به موقع سوخت خانوارهای مناطق شهری و روستایی فاقد شبکه گاز طبیعی ساکن در جنوب استان آذربایجان غربی و همچنین ذخیره‌سازی تدریجی این فرآورده برای مصارف فصول سرد در مناطق سخت گذر، سهمیه نفت سفید، 53هزار خانوار فاقد شبکه گاز شهری متناسب با  تعداد خانوارها در کارت‌ الکترونیکی بانکی سرپرست خانوارهای تحت پوشش شارژ شده است.

او افزود: کلیه ساکنین مناطق شهری و روستای فاقد شبکه گاز شهری هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی با توجه به سهمیه اعلامی برحسب تعداد خانوارها می توانند با مراجعه تدریجی به فروشندگی‌های نفت سفید شهری و روستایی و ارائه کارت بانکی ثبت‌شده در سیستم تجارت آسان نسبت به تحویل سهمیه تعیین‌شده اقدام کنند. سهمیه اعلامی این مرحله، تا پایان خرداد ماه سال جاری اعتبار دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب یادآور شد: اطلاع رسانی لازم درخصوص سهمیه نفت سفید اعلامی خانوارهای فاقد شبکه گاز از طریق صداوسیما و فرمانداری‌های 11شهرستان جنوب استان آذربایجان غربی، جراید محلی و.. انجام شده است. 251 باب فروشندگی فعال تحت پوشش منطقه میاندوآب، آماده تحویل سهمیه تعیین‌شده برای سرپرست خانوارها هستند.

او تصریح کرد: آن دسته از خانوارهایی که تاکنون به هر دلیلی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی  newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت‌نام و درج مشخصات اعضای خانوار اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب درادامه به کاهش 17درصدی مصرف نفت سفید در جنوب استان آذربایجان غربی در سال گذشته اشاره کرد و علت اصلی کاهش این مقدار فرآورده نفت سفید را تلاش‌های شبانه‌روزی بازرسان در کنترل و نظارت مستمر بر نحوه توزیع این فرآورده به مصرف کننده واقعی، توسعه شبکه گاز شهری، حذف کالابرگ فیزیکی و الکترونیکی کردن توزیع فرآورده نفت سفید اعلام کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در پایان در خصوص فعالیت‌های تاسیسات سیلندرپرکنی هم اظهار داشت: 13باب تاسیسات سیلندرپرکنی که وظیفه توزیع گاز مایع برای مصارف خانگی را بر عهده دارند، درسطح منطقه میاندوآب فعالیت می‌کنند و روزانه 80تن گاز مایع را توزیع می‌کنند.

شارژ سهمیه نفت سفید در مازندران

سهمیه نفت سفید خانوار‌های فاقد گاز طبیعی مازندران شارژ شد.

سبحان رجب‌پور، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی ۵۰۰ لیتر سهمیه نفت سفید در نظر گرفته شده است که در کارت بانکی معرفی شده مشتریان شارژ می‌شود و تا تاریخ ۱۴۰۲/۳/۳۱ اعتبار دارد.

او اعتبار این دوره از توزیع سوخت نفت سفید را برای خانوار‌های مناطق فاقد گاز طبیعی از تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۱ تا ۱۴۰۲/۳/۳۱ اعلام کرد و افزود: برای هر خانوار یک نفره، دو نفره، سه نفره، چهار نفره، پنج نفره، شش نفره و هفت نفره به بالا ۵۰۰ لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: عرضه نفت سفید به صورت الکترونیکی با شارژ سهمیه در کارت بانکی معرفی شده از سوی مشتریان انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری تاکید کرد: مصرف‌کنندگان نفت سفیدسوز فاقد گاز طبیعی، با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی‌های عرضه سوخت محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به دریافت مقدار سهمیه نفت سفید تعیین‌شده اقدام کنند. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از شهروندان خواست تا شکایات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن‌های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری و شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

سهمیه نفت سفید در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: میزان مصرف ‌نفت سفید در سال ۱۴۰۱ در استان نسبت به سال قبل با ‌کاهش ۱۹ درصدی همراه بود. 

جهانبخش ‌نوکانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در سال گذشته، بیش از ۳۲ میلیون لیتر ‌نفت سفید در استان مصرف شد که از این میزان ۲۹ میلیون لیتر آن در ‌روستا‌های استان توزیع و مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به زحمات و تلاش رانندگان ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه که ‌باتوجه به شرایط کوهستانی و صعب العبور بودن راه‌های روستایی استان نسبت به تامین ‌سوخت مورد نیاز روستاییان اقدام می‌کنند، افزود: در سال گذشته از مقدار سوخت توزیعی ‌در روستا‌های استان ۱۵ میلیون لیتر آن در روستا‌های صعب العبور تامین و مصرف شده است. ‌

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع الکترونیکی نفت سفید در سطح روستا‌های استان و شارژ ‌سهمیه سالیانه ۱۰ هزار خانوار نفت سفیدسوز در کارت بانکی آنان، از فعالیت ۲۶۳ باب ‌فروشندگی نفت سفید روستایی در سطح استان خبر داد و افزود: گازرسانی به روستا‌های استان، راستی‌آزمایی خانوار‌های نفت سفی سوز و توزیع الکترونیک نفت سفید در منطقه از دلایل ‌کاهش ۱۹ درصدی مصرف نفت سفید در استان است. ‌

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91648

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر