پژو پارس در بازار چپ کرد

بازار خودرو در هفته اول مرداد 1402 همچنان شاهد افت قیمت ها بود.

پژو پارس در بازار چپ کرد

بازار خودرو در هفته اول مرداد ۱۴۰۲ همچنان شاهد افت قیمت ها بود. 

قیمت محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد روز چهارشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۲ دستخوش تغییراتی شده و اغلب مدل‌های این کارخانه بین پنج تا ۱۵ میلیون تومان کمتر از روزقبل فروخته می‌شوند.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما با افت ۱۵ میلیونی به ۷۶۵ میلیون تومان رسیده و تارا اتوماتیک که امروز ۷۵۰ میلیون تومان قیمت دارد، به‌همین اندازه در مقایسه دیروز افت قیمت داشته است.

قیمت رانا پلاس پانوراما و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کاهش ۱۰ میلیونی به‌ترتیب به ۵۰۵ و ۴۶۵ میلیون تومان تقلیل پیدا کرد. رانا پلاس ساده و پژو پارس ساده هم که به‌ترتیب ۴۶۵ و ۴۵۰ ارزش دارد، نسبت به دیروز کاهش قیمت پنج میلیونی را تجربه می‌کنند.

بیشترین افت را در هفته ای که گذشته پژو پارس سال به خود دید این خودرو که هفته گذشته خود را در ردیف خودروهایی جای داده بود که رشد قیمت را در کارنامه ثبت کرده بودند در این هفته حدود ۷ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد. 

اکو ایران نیز نوشت :  می توان گفت با این کاهش قیمت پژو پارس در بازار چپ کرد. دو عضو خانواده تیبا یعنی تیبا صندوقدار و تیبا دو در مقابل کاهش قیمت مقاومت کردند و همچنان با قیمت های هفته گذشته در بازار حاضر هستند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90844

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر