مذاکرات چراغ خاموش در یک کشور همسایه / گشایش ارزی در راه است؟

عضو اتاق ایران و عراق از موفقیت مذاکرات بانکی در یکی از کشورهای همسایه و گشایش ارزی قریب‌الوقوع خبر داد.

مذاکرات چراغ خاموش در یک کشور همسایه  / گشایش ارزی در راه است؟

عضو اتاق ایران و عراق از موفقیت مذاکرات بانکی در یکی از کشورهای همسایه و گشایش ارزی قریب‌الوقوع خبر داد.

علی شریعتی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: به نقل از منابع موثق، مذاکرات چراغ خاموش تیم فنی حوزه بانکی در یکی از کشورهای همسایه هم‌اکنون به طور موفقیت آمیز به پایان رسید. یقینا به زودی شاهد گشایش در حوزه ارزی خواهیم بود!

علی شریعتی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته: به نقل از منابع موثق، مذاکرات چراغ خاموش تیم فنی حوزه بانکی در یکی از کشورهای همسایه با موفقیت به پایان رسیده و یقینا به زودی شاهد گشایش در حوزه ارزی خواهیم بود.

او همچنین تحلیل کرده که (با این توافق) در تخصیص های ارزی واردات خصوصا در حوزه نهاده، برنج، دارو و ... که مدتی است مشکلاتی داشته‌اند تسهیل ویژه خواهد شد.

این فعال بخش خصوصی همچنین به سفر پادشاه عمان به ایران در روزهای آینده اشاره کرده و معتقد است که این موضوع از سویی می‌تواند به کاهش تقاضا برای دلار و پایین آمدن قیمت آن در بازار آزاد منجر شود و از سوی دیگر می‌تواند مقدمه‌ای برای توافق هسته‌ای باشد.

شریعتی هر گشایش جدیدی را یک گام به جلو در اقتصاد ایران دانسته و ابراز امیدواری کرده است که با این تحولات فعالان تجاری که مشکلاتی در زمینه تامین ارز داشتند، با مشکلات کمتری کار خود را ادامه بدهند.

مذاکرات چراغ خاموش ارزی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88948

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر