عشق موتورها نخوانند | موتور اجاره‌ای ۶ میلیون تومانی شد

بعد از اجاره خودرو حال گویا نوبت به موتورسیکلت نیز رسیده است. با توجه به افزایش قیمت‌ها در بازار موتورسیکلت بسیاری از افراد که توانایی خرید ندارند به سمت اجاره موتورسیکلت می‌روند.

عشق موتورها نخوانند | موتور اجاره‌ای ۶ میلیون تومانی شد

بعد از اجاره خودرو حال گویا نوبت به موتورسیکلت نیز رسیده است. با توجه به افزایش قیمت‌ها در بازار موتورسیکلت بسیاری از افراد که توانایی خرید ندارند به سمت اجاره موتورسیکلت می‌روند. این افراد معمولا برای کار با موتورسیکلت اقدام به اجاره آن می‌کنند. در یک آگهی هزینه اجاره یک موتورسیکلت هوندا ساده ماهیانه ۶ میلیون تومان اعلام شده است. البته موتورسیکلت به صورت ۳ یا ۶ ماهه اجاره داده می‌شود.

ناگفته نماند که برای اجاره موتورسیکلت نیاز به سفته و گرو گذاشتن مدارکی مانند شناسنامه هم اعلام شده است.

گزارشهای پیش از این حاکی بود که موتورسیکلت محبوب ایرانی‌‌‌‌‌ها یعنی وسپا میلیاردی شده؛ مدل‌‌‌‌‌های جدید این موتور محبوب و خاطره‌‌‌‌‌انگیز از ۹۵۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت دارند. هرچند قیمت انواع موتورها به گرانی مدل‌‌‌‌‌های جدید وسپا نیست؛ اما قیمت برندها و مدل‌‌‌‌‌های دیگر هم چندان پایین نیست.

بیشتر بخوانید: خبر بد برای عشق موتورها

روزگاری می‌‌‌‌‌شد به‌‌‌‌‌ راحتی یک موتور گازی آبی رنگ یا یک موتور براوو خرید. موتورهایی که سرعت زیادی نداشتند، به‌‌‌‌‌زحمت صاحب‌‌‌‌‌شان را به مقصد می‌‌‌‌‌رساندند و روشن کردن‌‌‌‌‌شان کلی دردسر داشت. حالا دیگر از آن موتورها خبری نیست و لازم نیست برای روشن کردن موتور، کنارش بدویم، رکاب بزنیم و نازش را بکشیم تا روشن شود، اما در عوض خرید موتور، حتی مدل‌‌‌‌‌های معمولی هم دیگر راحت نیست. ماجرا وقتی حساس می‌‌‌‌‌شود که بدانیم با افزایش خریدهای اینترنتی از رستوران‌‌‌‌‌ها و سوپرمارکت‌‌‌‌‌ها، داشتن یک موتور، علاوه‌‌‌‌‌ برآن ‌‌‌‌‌که برای خانواده‌‌‌‌‌های کوچک کار راه‌‌‌‌‌انداز است، به سرپرست خانواده کمک می‌‌‌‌‌کند یک شغل تمام وقت یا پاره‌‌‌‌‌وقت به‌‌‌‌‌عنوان پیک داشته باشد. به‌‌‌‌‌شرط این ‌‌‌‌‌که از عهده خرید موتور برآید، اما با این قیمت‌‌‌‌‌ها، خرید موتور چندان هم راحت نیست. در این مطلب مروری داریم برقیمت انواع موتورهای داخل بازار.  

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88555

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر