اطلاعیه هشدارآمیز | اعلام قیمت خودرو تا اطلاع ثانوی ممنوع!

اعلام قیمت خودرو تا اطلاع ثانوی در سایت‌های فروش خودرو بر اساس اطلاعیه جدید سازمان حمایت ممنوع شد.

اطلاعیه هشدارآمیز | اعلام قیمت خودرو تا اطلاع ثانوی ممنوع!

اعلام قیمت خودرو در سایت‌های فروش خودرو و فضای مجازی ممنوع شد. بر اساس اطلاعیه جدید سازمان حمایت، اعلام قیمت خودرو تا اطلاع ثانوی در سایت‌های فروش خودرو ممنوع است. همچنین درج قیمت خودرو در آگهی‌های فروش خودرو ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: خبر مهم خودرویی | سهمیه خودروی مادران حذف می شود؟ | علت افزایش قیمت خودرو

سازمان حمایت به سایت‌های فروش خودرو اعلام کرد: «آگهی‌های فروش سایر خودروها اعم از کارکرده و صفر کیلومتر که قیمت آنها در سایت اتحادیه بارگذاری نشده، به صورت توافقی و بدون نمایش قیمت منتشر شود.»

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای به سایت‌های فروش خودرو اعلام کرد در فروش نقدی خودرو چارچوب‌های لازم را رعایت کنند.

در متن این نامه آمده است: «با عنایت به نوسانات به وجود آمده در بازار خودرو و افزایش قیمت حاشیه بازار نسبت به درب کارخانه و اقدامات برخی افراد سودجو، در قیمت‌سازی با هدف ایجاد بازارهای کاذب در خرید و فروش خودرو و بهره‌برداری سو از التهاب ایجاد شده و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران مبنی بر بارگذاری و درج روزانه قیمت متعارف بازار خودروهای صفر کیلومتر معامله شده تولید داخل در سایت اتحادیه مذکور به نشانی www.uead.ir مقتضی است تا اطلاع ثانوی و به منظور ساماندهی بازار خودرو، ترتیبی اتخاذ نمائید اعلام و درج قیمت فروش نقدی خودروهای صفر کیلومتر تولید داخل از سقف آخرین قیمت بارگذاری شده در سایت اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران تجاوز ننماید.

در ضمن آگهی‌های فروش سایر خودروها اعم از کارکرده و صفر کیلومتر که قیمت آنها در سایت اتحادیه بارگذاری نشده، به صورت توافقی و بدون نمایش قیمت منتشر شوند.»

ممنوعیت اعلام قیمت خودرو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86496

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر