ریزش چشمگیر قیمت دلار و سکه | طلا گران شد + جدول

در بازار امروز نرخ هر گرم طلای 18 عیار با 20 هزار و پانصد تومان افزایش و با نرخ دو میلیون و 742 هزار و دویست تومان در بازار طلا معامله شد.

ریزش چشمگیر قیمت دلار و سکه | طلا گران شد + جدول

در بازار امروز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۰ هزار و پانصد تومان افزایش و با نرخ دو میلیون و ۷۴۲ هزار و دویست تومان در بازار طلا معامله شد.

نرخ سکه در بازار امروز نیز در مسیر کاهش قیمت گام برداشت؛ به طوریکه بیشترین کاهش قیمت از آن سکه امامی با ۴۰۰ هزار تومان شد. اما نرخ طلا برخلاف قیمت سکه، در بازار امروز افزایش یافت. نرخ دلار هم در کانال ۵۳ هزار تومان ماند.

در بازار امروز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۰ هزار و پانصد تومان افزایش و با نرخ دو میلیون و ۷۴۲ هزار و دویست تومان در بازار طلا معامله شد. سکه امامی با ۴۰۰ هزار تومان کاهش به ۳۳ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه بهار آزادی با ۳۰۳ هزار تومان کاهش به ۲۹ میلیون و ۵۸۹ هزار تومان رسید. نرخ نیم سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش به قیمت ۱۹ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و ربع سکه نیز با ۱۰۰ هزار تومان کاهش به ۱۲ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان در تابلو اعلان نرخ‌ها درج شد.

قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

قیمت طلا 13 اردیبهشت

قیمت سکه 13 اردیبهشت

در بازار ارز، نرخ دلار به نقل از سایت اطلاع رسانی طلا و ارز به قیمت 53 هزار و 705 تومان درج شده است.

قیمت دلار

بر اساس اعلام نرخ دلار در بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت اسکناس دلار به 42.306 تومان و قیمت حواله دلار به 38.460 تومان رسید.

نرخ دلار در بازار آزاد و به نقل از کانال‌های غیررسمی اعلام نرخ ارز، به قیمت 54.050 تومان قیمت گذاری شد.

منبع: آخرین خبر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85300

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر