روز آرام بازار طلا و سکه/ قیمت طلا، سکه و دلار امروز چند؟ + جدول

در بازار امروز نرخ هر گرم طلای 18 عیار با هزار و هفتصد تومان افزایش و با نرخ دو میلیون و 711 هزار و صد تومان در بازار طلا معامله شد.

روز آرام بازار طلا و سکه/ قیمت طلا، سکه و دلار امروز چند؟ + جدول

در بازار امروز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با هزار و هفتصد تومان افزایش و با نرخ دو میلیون و ۷۱۱ هزار و صد تومان در بازار طلا معامله شد.

نرخ طلا و سکه بعد از افزایش قیمت در چند روز متوالی، امروز با کاهش نوسان در بازار بروزرسانی شد؛ به طوریکه سکه امامی با ۱۱ هزار تومان کاهش قیمت مواجه شد. اما نرخ بقیه مسکوکات با افزایش بهاء روبه‌رو شد. نرخ دلار هم در کانال ۵۴ هزار تومان ماند.

در بازار امروز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با هزار و هفتصد تومان افزایش و با نرخ دو میلیون و ۷۱۱ هزار و صد تومان در بازار طلا معامله شد. سکه امامی با ۱۱ هزار تومان کاهش به ۳۴ میلیون و ۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه بهار آزادی با ۱۱۳ هزار تومان افزایش به ۳۰ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان رسید. نرخ نیم سکه با ۲۸ هزار تومان افزایش به قیمت ۱۹ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان و ربع سکه نیز با ۱۴ هزار تومان افزایش به ۱۲ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان در تابلو اعلان نرخ‌ها درج شد.

قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

قیمت سکه 10 اردیبهشت

قیمت طلا 10 اردیبهشت

در بازار ارز، نرخ دلار به نقل از سایت اطلاع رسانی طلا و ارز به قیمت 54 هزار و 339 تومان درج شده است.

بر اساس اعلام نرخ دلار در بازار مبادله ارز و طلای ایران قیمت اسکناس دلار 41.966 تومان و قیمت حواله دلار 38.150 تومان رسید.

قیمت دلار مبادله ای

نرخ دلار در بازار آزاد و به نقل از کانال های غیر رسمی اعلام نرخ ارز، به قیمت 54.550 تومان قیمت گذاری شد.

منبع: آخرین خبر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84749

ارسال نظر