خبر مهم برای متقاضیان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه

براساس اعلام وزارت صمت، امکان تغییر اولویت خودرو از شب گذشته فراهم شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه خودرو اولویت خودرویی که برای 1403 اعلام شده را تغییر دهند.

خبر مهم برای متقاضیان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه

 آن دسته از افرادی که به اشتباه گزینه انصراف زده اند نگران نباشند چرا که امروز انصراف آنها از طرح اصلاح شده و مجدد می‌توانند نسبت به تغییر سفارش خود اقدام کنند.

براساس اعلام وزارت صمت، امکان تغییر اولویت خودرو از شب گذشته فراهم شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه خودرو اولویت خودرویی که برای ۱۴۰۳ اعلام شده را تغییر دهند.

البته این تغییر اولویت تخصیص خودرو مشکلاتی را نیز برای مردم به وجود آورده است چرا که برخی نمی‌دانند کدام گزینه را باید برای تغییر اولویت محصولات خود انتخاب کرده و به اشتباه گزینه انصراف از طرح را می زنند.

باید متقاضیان به این نکته توجه کنند که برای تغییر اولویت خودرو باید در بخش جزئیات سفارش گزینه لغو سفارشرا بزنند تا امکان تغییر خودرو برای‌ آنها فراهم شود. البته آن دسته از افرادی که به اشتباه گزینه انصراف زده اند نگران نباشند چرا که امروز انصراف آنها از طرح اصلاح شده و مجدد می‌توانند نسبت به تغییر سفارش خود اقدام کنند.

پیگیری ها نشان می دهد قرار است گزینه انصراف از پروفایل سامانه یکپارچه حذف شود تا مردم در تغییر سفارش دچار مشکل نشوند.

انصراف از طرح یکپارچه

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84048

ارسال نظر