سهمیه بنزین این رانندگان واریز می شود؟ | وعده جدید به اسنپ و تپسی

سهمیه بنزین اسنپ و تپسی؛ در دستور کار است! این جدیدترین وعده دولت سیزدهم است بنزین تاکسی‌های اینترنتی در چند ماه اخیر انتقادهای زیادی به دنبال داشته است .

سهمیه بنزین این رانندگان واریز می شود؟ | وعده جدید به اسنپ و تپسی

سهمیه بنزین اسنپ و تپسی؛ در دستور کار است! این جدیدترین وعده دولت سیزدهم است بنزین تاکسی‌های اینترنتی در چند ماه اخیر انتقادهای زیادی به دنبال داشته است . رانندگان اسنپ و تپسی  از مدیران این شرکت ها گلایه دارند که چرا سهمیه بنزین ماهانه آنها را واریز نمی‌کنند و تاکسی‌های اینترنتی از دولت گله دارند که چند ماه است سهمیه‌ای به آنها نداده‌اند.

 درحالی که قیمت بنزین همچنان محور اخبار روز جامعه است وزیر نفت بعد از چند ماه تاخیر در واریز سهمیه بنزین اسنپ و تپسی، وعده داده است که این موضوع در دستور کار دولت قرار دارد. رانندگان تاکسی‌های اینترنتی این روزها گلایه زیادی دارند و می‌گویند حالا که از سهمیه بنزین خبری نیست، حداقل شرکت‌ها کرایه‌ها را افزایش دهند.

البته این تنها خبر بنرینی این روزها نیست قرار است  کارت سوخت بنزین نیز حذف شود و دریافت بنزین با کارت بانکی  صورت گیرد

رانندگان اسنپ و تپسی می‌گویند قرار بود کرایه‌ها پایین باشند اما در مقابل به آنها اعتبار بنزین پرداخت شود. حالا اما اولی اجرا می‌شود و دومی نه. از آن سو قیمت قطعات یدکی نیز به طور مداوم در حال افزایش است و شغل رانندگی استهلاک زیادی برای ماشین به بار می‌آورد. نتیجه؟ کار به عنوان راننده اسنپ و تپسی دیگر صرفه اقتصادی ندارد. به ویژه که رانندگان معتقدند کمیسیون این دو شرکت هم بالاست.

در این میان، عدم تخصیص سهیمه بنزین به تاکسی‌های اینترنتی، که در یک هفته اخیر رسانه‌ای شده، نارضایتی‌ها را افزایش داده است. البته این اولین بار نیست که بی‌نظمی در پرداخت این سهمیه به رانندگان اسنپ و تپسی، گلایه‌های آنها را در پی دارد. برای مثال این اتفاق پاییز سال گذشته هم رخ داد. آذر ۱۴۰۱ بود که اکوفارس از تاخیر ۵ ماهه در تخصیص این سهمیه خبر داد. حالا دوباره همان شرایط تکرار شده و حداقل چهار ماه است که رانندگان اعتبار بنزین را دریافت نکردند و با بنزین آزاد، کار می‌کنند. البته برخی از آنها می‌گویند این مدت بیشتر است و حتی به هفت ماه هم می‌رسد.

سهمیه بنزین اسنپ و تپسی چند ماهی است که به رانندگان تعلق نگرفته. آنها در روزهای اخیر گلایه زیادی در این مورد داشته‌اند و می‌گویند چهار تا هفت ماه است که اعتبار بنزین را دریافت نکرده‌اند. رانندگان معتقدند قرار بود کرایه‌های با بنزین حدود هزار تومانی محاسبه شوند و در مقابل، آنها سهمیه بنزین بگیرند اما حالا مجبورند بنزین سه هزار تومانی بزنند و کرایه‌ها هم تغییری نکرده است.

حالا بعد از مدتی که از رسانه‌ای شدن این موضوع و اعتراض رانندگان به عدم دریافت سهمیه بنزین اسنپ و تپسی می‌گذرد، وزیر نفت اعلام کرده است که پرداخت این اعتبار در دستور کار قرار دارد. آنگونه که ایسنا گزارش داده، جواد اوجی روز گذشته در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره اختصاص سهمیه بنزین به تاکسی‌های اینترنتی گفته: «این کار در دستور کار دولت است.»

زمان تخصیص سهمیه بنزین اسنپ و تپسی؛ نامعلوم!

تجارت نیوز نوشت دولت تا پیش از این، چندان در مورد موضوع عدم تخصیص سهمیه بنزین اسنپ و تپسی پاسخگو نبوده است. چندی پیش تجارت‌نیوز تلاش کرد موضوع را از همه طرف‌های درگیر پیگیری کند.شرکت‌‌های اسنپ و تپسی تاکید کردند در این ماجرا مقصر نیستند. آنها مدعی بودند، فهرست کارکرد رانندگان هر ماه به مراجع مسئول ارسال می‌شود و عدم تخصیص سهمیه بنزین را باید از وزارت کشور و سامانه سماس پیگیری کرد. البته وزارت کشور هم باید فهرست را تایید و برای وزارت نفت ارسال کند. حالا مشخص نیست در این فرایند، کدام مرجع قصور داشته است.

حالا بعد از حداقل چهار ماه تاخیر در این موضوع که البته بسیاری از رانندگان می‌گویند حدود 7 ماه است، وزیر نفت گفته موضوع در دستور کار دولت قرار دارد؛ بدون اینکه به زمان احتمالی تخصیص این اعتبار اشاره‌ای کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ساز و کار تخصیص سهمیه بنزین اسنپ و تپسی، گزارش مشکل بنزین رانندگان اسنپ و تپسی را بخوانید.

گلایه‌ها از پایین بودن کرایه‌ها

در این میان، رانندگان اسنپ و تپسی می‌گویند در شرایطی که اعتبار بنزین آنها پرداخت نمی‌شود، قطعات یدکی افزایش قیمت زیادی داشته و تامین معیشت هم سخت شده است، شرکت‌های تاکسی اینترنتی برای حمایت از رانندگان خود یا باید کرایه‌ها را افزایش دهند یا کمیسیون‌ها را پایین بیاورند.

«4 ساله دارم کار میکنم ! ۷ماهه که سهمیه بنزین و لاستیک و لوازم یدکی و ……… غیره هم نمیدن ، به کسی برنخوره ! اما مسافر هم طلبکار شده و راننده ای که از روی اجبار داره کار میکنه داره تاوان میده.»

«روز اول که رفتیم اسنپ قرار فقط فقط ۹ درصد کمیسیون بگیره، اون که الان شده ۱۵درصد گاهی هم ۲۰درصد.از طرف دیگه بنزین گرون شد قرار شد کرایه متعارف باشه ولی سهمیه بنزین بدن ،اونم که کلی داستان درست کردن مثل انقدر کلیومتر هر روز یا هفته گی بری بهت تعلق میگیره جالب اینکه به همینم بسنده نکردن یعنی اصلا سهمیه نمیریزن اختلاف واریزها نزدیک هفت ماه شده،بعدشم انقدر مشکل های دیگه ای اسنپ به وجود آورده کلا راننده رو آچ مز میکنه ،مثل تیم پشتیبانی هر روز یه قانون جدید و غیر قابل پیگیری یا مجبور کردن راننده به تیکت زدن وجواب بی ربط به سوال،واقعا راننده دردشو باید کجا بگه هیچ کسی رسیدگی نمیکنه.»

«من اسنپ ودارم هم تپسی کمیسون بالاست کرایه زیاد نکردن ازیه طرف سهمیه سوخت واریز نشده اسطهلاک خرخ مکانیکی هم زیاده مسولین درخواست دارم پیگیری کنن.»

«کار کردن در اسنپ یا تپسی این وسط ضرر فقط و فقط از سوی راننده زحمتکشه. اینکه روزهای جمعه تعطیلات کرایه ها را خیلی خیلی به قیمت پایین می‌زنند و روزهای کاری یه خورده ای بالا می‌کشند در هر وصورت شرکت ها تحت هیچ شرایطی سرشون کلاه نمیره چرا؟ چون اگه مسیر 50کیلومترراه را در ترافیک سنگین باقیمت 100 هزارتومان درنظر بگیریم کمیسیون‌ یک ریال هم کم نمی‌کند و یا سفر 12000 تومانی هم به همین شکله. اگه واقعا شرکت های اسنپ تپسی سرسوزن بفکر راننده هاشون بودن روز های تعطیل که سفرهای قیمت مفتی میزنه یعنی از تهران تا کرج را میزنه 75000 تومان دقیقا کمیسیونش را 1ریال کم نمی‌کند حتی بالعکسش.»

منبع: عرشه انلاین - تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94467

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        سلام

        • ناشناس

          سلام.درسته.چراکرایه..هاکم.درصداسنپ.وتپسی.زیاد.واستعلاک.ماشین.هم.زیاده.واقعا.کرایه.ها.وم.هستش

      • ناشناس

        سلام بیاین با کرایه های پایین کار نکنیم وسفر با قیمت کم رو قبول نکنیم

        • ناشناس

          کاری نداره فقط راننده باید سرویسهای ۲۰ تومنی را نگاه هم نکنه حتی یک کوچه اما متاسفانه راننده هست سرویس ۹ تومنی را با سر میپره روش

        • علی

          چرا وزارت کشور سهمیه وانت بارها را واریز نمیکند اگر نمیتوانند لااقل سهمیه ما را به قبل برگردانند با بنزین آزاد نمیشود کار کرد باید کرایه بیشتر بگیریم و باعث تورم میشود و در نتیجه دودش تو چشم خود ما میرود

        • علی

          سلام.من که سالهاست اینکار رو میکنم.تازه همینجوریش نمیصرفه،وای بحال اینکه بخوام قیمت های پایین رو هم قبول کنم

        • بابک

          ایکاش متحد بودیم

        • فرهاد

          همانطور که دوست عزیزمون فرمودند تحت هیچ شرایطی سرویس با قیمت پایین کار نکنیم تا شرکتهای اینترنتی مجبور شوند قیمتهای پایین رو حداقل به کف قیمت واقعی برسونن ، ممنونم .

      • محمد

        اصلا چرا تاکنون سهمیه اسنپ و تپسی واریز نشده چرا د لت نظارت نمی کند و فقط به رانندگان ظلم می کند صد رحمت به دولت روحانی که منظم و مرتب واریز نی کرد و قیمت های لوازم یدکی و کالاهای اساسی و لاستیک و روغن و خودرو ه ارزون تر بود

      • سالار

        روزی که قرار داد کتبی اسنپ را امضا کردم با کمیسیون ۹درصد بود . توی این یک سال اخیر این کمیسیون تا بالای ۲۰درصد هم رسید . کرایه ها تغییری نکرد که هیچ برای بنزین و مسائل دیگه هر روز یک بازی جدید سرمون دراوردن

        • رضا

          سلام خواهشن یه فکری به حال این پشتیبانی اسنپ بکنین میکن به هیچ عنوان زنک نزنین اس بدین اس هم میدی جواب نمیدن خواهش رسیدگی کنید ممنون میشم مشکل راننده خیلی خیلی زیاد هست بخوای بکی یه تومار میشه فقط فقط خواهش میکنم رسیدگی کنید ممنون میشم ؟؟؟؟؟

      • سیامک

        به قول مهدی اخوان ثالث:
        زان چه حاصل جز فریب جز فریب.؛زین چه حاصل جز و دروغ جز و دروغ...
        یعنی اسنپ پول نداره پول بنزین راننده ها بده بعد از شرکت نفت بگیره...
        ماشالا در آمد کمی نداره فکر کنم حداقل روزی ۴ میلیارد در آمد داره ازش که کم نمیائید پول بنزین راننده ها بده ..
        فکر پیشنهاد خوبی باشه لطفا پیگیری کنید بد نباشه مرسی..

      • کامران

        سلام.طی ۱۵ سال اخیر بازیهایی در مورد مصرف بنزین و کارت و سهمیه رانندگان تاکسی،تاکسی تلفنی و اکنون که اکثرا مشغول تاکسی اینترنتی هستند را شاهد بودیم.واقعا نمیتوان قانونی ثابت برای قشر رانندگان زحمت کش تدوین کرد یا اصلا قصد و نیتی در این مورد نیست؟!چرا ؟چون بصرفه نیست و راهی برای بالا کشیدن پول مردم در این مورد پیدا نمیشه؟!!!

      • مصیب نامجو

        درود . راننده استپ ر بندرعباس هستم کرایه اسنپ در بندرعباس خیلی خیلی پایین هست و اما کمیسیون 20 درصد برای اسنپ در بندرعباس بسیارزیاد هست چوم هزینه خرید یدکی و تعمیرات در بندر عباس نسبت به شهرهای دیگر چندین برابر بیشتر هست و هر رور در حال افزایش هست در اینجا یک دقیقه بدون کولر نمیشه رانندگی کرد و خدمات انچنانی هم به راننده داده نمیشه واز همه مهمتر خرید مواد غذایی هم روزبروز افزایش می یابد اما بالعکس کرایه کمتر و لااقل کمیسیون هم کمتر نمی کنند خواهشا در این مورد رسیدگی کنید

      • علی

        آقا کنسل کنید سفرها تا کمیسیون ندید وسلام

      • ناشناس

        همش دروغ میگن خیالتون راحت،برای کلک کردن راننده وپیچوندن مسافراهزارتانقشه میکشن.

      • ناشناس

        اینا همشون دزدن با دولت دست به یکی کردن راننده ها رو سرکار گزاشتن
        هی بهم دیگه پاس میدن مشکلات مارو

      • Mohammmad

        این وعده دادن مثل وعده دادن اون کوره میمونه

      • ناشناس

        بنزین ازدی ماه واریز نشده وازیک طرف اسنپ بابت فروش لاستیک وروغن از راننده ها پول میگیره نه جنس را تحویل میده نه جوابگوی تلفن هست

      • ابوفاضل

        الان این مطلب که تیتر زدین و چاپ کردین که چی؟؟؟!!!!
        همه شما دستتون تو یک کاسه هست و ظلم به راننده هم سر سوزنی واستون اهمیت نداره.تازه از همه اینها بدتر نوع توقع مسافر هست که کولر رو حق مسلم خودش میدونه

      • Davood

        سلام وخسته نباشید به تمام رانندگان زحمتکس به این شایعه‌ها توجه نکنید همه این وعده‌های سرخرمن می‌باشد اینها شماهاراسرگرم میکنندتاراحت تر بتوانند دزدی کنند همه اینکارها سیاست اسنپ وتپسی می‌باشد این دو شرکت اسنپ وتپسی را باید تحریم کرد برای این شرکت‌ها کار نکنید

      • منوچهر شهرکی

        چی بگم جز اینکه به بدبختی خودم و دیگر راننده گان حسرت بخورم خدا از باعث وبانی کسانی که در این امر کوتاهی می کنند نگذره و از حضرت عمر فاروق می خوام دوباره زنده بشه مسولینی که به ما رانندگان ظلم می‌کنند گردنشون را با شمشیر بزنه

      • جمشید

        این همه مشکل ی طرف پرداخت نکردن پاداش طرح تشویقی ی طرف دیگه هر دفعه بهانه می‌آورند و پرداخت نمی‌کنند و تماس که میگیریم می‌گند سیستم محاسبه می‌کنه و دست ما نیست اینم ی نوع دزدی هست

      • مسعودعدالت منش

        100درصدبه ضرر راننده و صددرصدبنفع شرکت هاست

      • امید

        بله منم گلایه دارم به عنوان راننده اسنپ الان کرایه پایین هست کمیسیون خیلی بالا و جالب تر اینجاست که کد تخفیف هم به مسافر میدن دیگه ببینید چی میشه از کرایه 90هزاری با تخفیف و کمیسیون میشه 75هزار چرا اخه مگه ما داریم بنزین مفت میزنیم یا مالمون رو انداخته داریم

      • ناشناس

        بله اینا دارن از وضعیت مردم سواستفاده میکنن ...اولش کرایه بالا زدن تا راننده جذب بشه الان هم خیالشون راحته کمر کرایه رو شکستن تا زنگ خورشون زیاد شه . بعدشم اسنپ وتپسی مال خودشونه . الان هم هدفشون اینکه بنزین رو ندن

      • مصطفی بابایی

        من از سال 98 دارم بصورت تمام وقت اسنپ کار میکنم الان دقیقا هفت ماه هست مابه التفاوت سهمیه بنزین پرداخت نکردم. جالب قیمت قطعات روز به روز بالا تر میره اما شرکت ها هیچ اقدامی نمیکنند. این نمومه برده داری نوین هست و وقتی میبینن بیکاری زیاده راننده جذب میکنند. راننده اسنپی که شغل اول و آخرش اینه حکم حمال داره برای شرکت و مسافر. و من الله التوفیق

      • سعید

        باسلام من راننده اسنپ وتپسی حدود7ماه سهمیه بنزین برام واریزنشده اگرهم قبلاً واریزشده نسبت به پیمایش خیلی کمترواریزشده الان هم کرایه ها پایین لوزم یدکی هم خیلی بالاست 7میلیون لاستیک خریدم باز2روزبعدگیربکس 4میلیون خرجش کردم روغن بقیه چیزهاجای خودش،یعنی خداوجودنداره اگه وجودداره خودش رونشون بده ما که خسته شدیم

      • محمد

        منم راننده اسنپم جز دروغ چیزی تا باحال نشنیدم ولی فقط کرایه بالا درخواست میپذیرم اصلا کرایه پایین نمیپذیرم

      • علی

        سهمیه بنزین قطع کردن بصورت مرموزانه کمیسیون بردن بالا

      • اسفندیار راشین

        متاسفانه راننده ها باهم متحدنیستن وگرنه راحت میشد همه چی را از اسنپ وتپسی گرفت،اسنپ تا حالا نزدیک به ده میلیون تومان حق پاداش من خورده و واریز نکرده ،حالا شما توقع داری کمسیون بیاره پایین،حتی پول کرایه مسافرایی که ندادن و تیکت زدم هم ندادن ولی تا حساب کاربریم منفی ۳۰هزارتومن میشه فوراً مسدودم میکنن وتا تسویه نکنم فعال نمیکنن،پشتیبانی هم فقط میگه تیکت ثبت کنید ،جواب تیکت هم که پیام سیستمی میاد برات.اصلا یکنفر پیدا بشه از رانندگان عزیز بگه من با ی مسؤول اسنپ صحبت کردم.هرچقدربه پشتیبانی بگی منو وصل کنین به یکنفر مسوول فوراً تلفنت قطع میکنن،دولت هم پشت اسنپ وتپسی هست ،کلا راننده یعنی برده و نوکر اسنپ و تپسی ،دوستان من دوماه هرکاری کردم وصل نکردن به یک مقام مسوول اسنپ تا اینکه یک دوستی در آلمان ایمیل سازندگان اسنپ برام فرستاد آقایان مصطفی فوز و ایان الکسار دردو دلم ایمیل کردم ،بخشی از معوقات پاداشم پرداخت کردند ولی متاسفانه دیگه دوباره بیخیال شدن.

      • حسین حسینی

        فقط ۳ روز رانندگان اعتصاب کنند و کار نکنند ببینید اسنپ و تپسی پای راننده رو هم میبوسه

      • پویا

        اعتصاب کنیم و همکاری نکنیم ! چند روز سختی بکشیم تا به حق و حقوقمون برسیم ! ترجیحا کمتر کار کنیم ! یا اگر بتونیم دیگه با اسنپ کار نکنیم !

      • ناشناس

        سلام از ماست که برماست اگه شرکتهاکمیسیون ۲۰درصدشهرستان روبه ۴۰درصدم برسونه بازم خیلیها کارمیکنن اگه یکدست ومتحد باشیم این همه ظلم بمانمیشه مردباشین وتحصن کنیم

      • میلاد

        سلام دوستان باید حداقل یک روز هم که شد کار نکنیم تا دستشون بیاد همه ما مسافر خودم را داریم برنامه خاموش کنیم تا پول تو جیب شون نره بعد می‌فهمند

        • محمد

          واقعاً بیایید اعتصاب کنید کارنکنیم دوروزنرید پای راننده رومیبوسند سربنزین دولت و اسنپ وتپسی دعوای زرگری دارند همشون باهمند دستشون تویک کاسه است
          من که دوماهه تعطیل کردم دیگه بااین وضعیت حاضر نیستم برگردم واقعاً شماهم نریدیاکم کارکنیدسروسهای قیمت بالا رو لااقل بگیرید دوروزنرید ورشکسته می‌شوند

      • ناشناس

        مرد باشد کار نکنید چند وقت

      • مردم ایران

        اسنپ واقعا عالی هست و حق اش هست و باید بهش سهمیه بنزین بدهند...با تپسی نرفتم هنوز...

      • ناشناس

        سلام بابا اینا چه سیاستی دارن از الان هی میگن ۴ ماه ندادن کی میگه الان بالای ۷ ماه هست ندادن رو سیاست دارن هی میگن ۴ ماه موقع واریز هم همونو بدن خجالت بکشید الانم که تعداد مهدود سرویس میفرستن شما باید قبول کنید واینکه آقای اسنپ سرویس میاد بما مثلا ۵۰ هزا ر میبری میرسونی پایان میزنی میبینی زده ۳۵ تومان این دزدی نیست .منم میگم نیست. این پدر جد دزدیه😅

      • راننده اسنب

        اسنب آخرین بنزین رو که برام واریز کرد دقیقا دی ماه بود یعنی ۸ماه پیش .ماشینم تک سوزه کارت بنزین هم ندارم پمپ بنزین کارت آزاد نمیدن .لاستیک ماشینم یک ماه هست شکست هرچی درخواست کمک برای خرید لاستیک میدم هیچ جوابی نمیدن . وارد سامانه سماس نمیشه رفت خدا شاهده . تازه اگه تو کارتم موجودی نباشه اسنب سرویس نمیده . یه رینگ و یاتاقان کردم ۱۷میلیون خرجش شد . کی به داد ما می رسه . تنها چیزی که میدن بعد از رفتن سرویس یک کلمه برات مینویسن خسته نباشید

      • مهدی دوران

        چقد تاکسی اینترنتی مشکلشون مهم شده رفته تودستور کار دولت. این اوج وضع اسفناک دولته. اما من پیشنهاد میدم آتش نشانی نیازه که اینو خاموش کنه کار خود رئیسه🤣

      • سعید

        اون متنی که نوشته بود مسافر طلبکار شده من وقتی همچین مسافرایی رو سوار میشن دکمه مسافر سوار شد را تا ۲ دقیقه نمیزنم وقتی و با مسیر یابی به مسیرم ادامه میدم و وقتی میبینم پرو بازی یا طلبکار هستن سریع سیکتیر پایین . داداش های گل راننده اصل کاری اون لمس مسافر سوار شد هست وقتی کمی دیر تر بزنید مسافر اون وقت هیچ ....... نمیتونه به شرکت اسنپ بگه .

      • روح سرگردان شب های تهران

        هیچی نمیدن، کولر هم میخوان. اسنپ یعنی ضرر

      • محمد

        کرایه اسنپ توبروجردمثل گفتن ی جوک تلخ براراننده میمونه

      • ناشناس

        راننده ها را هیچ حساب نمی‌کنید اسنپ وتپسی فقط سود خودش را میخواد من راننده مجبورم به خاطر اقتصاد نابود کارکنم اسنپ وتپسی هم دندون ما راشمردن کرایه ها پایین کمسیون 20 درصد درصورتی که بااین وضع اقتصادی که دولت درست کرده باید کمیسیون حداکثر 5 درصد باشه ما ماشینمون توی این جاده ها وکوچه های خراب ازبین میره به خدا این کمیسون 20 حرامه ه

      • محمد

        یکساله اسنپ و تپسی کار میکنم،کوتاه کنم سخن رو ،خیلی چیزها سرجای خودش نیست و این وسط اون کسی که خسارت متحمل میشه و حرف و حدیث میشنوه و آسیب میبینه ،کسی نیست جز راننده
        تمام.

      • حسین

        مگه مسئولی هم هست که به مشکلات مردم رسیدگی کنه!؟ هیچ مسئولی در این کشور به فکر رفاه عوام نیست !؟؟؟

      • جلال الدین

        کار نکنید کار نکنید کار نکنیییییییییدددددد دیگه.ما حمال ایناییم.دو سه روز نرید همه چی درست میشه.نفهم ها هم بفهمند خواهشا.دو سه روز تو راهی بزنين

      • حسین

        مرد باشین یه هفته کار نکنین ببین چی میشه

      • ناشناس

        فعلا که گرانی کمر ملت رو خورد کرده مخصوصا رانندگان اسنپ و تاکسی دارها درآمدشان با توجه به گرانی و تورم و حق کمیسون تقریبا صفر شده فقط حمال بی مزد و مواجب شدن

      • ناشناس

        هرکاری بکنین این مملکت درست بشو نیست

      • سلام

        سلام واقعا اسنپ کمیسیون خیلی زیادی میگیره
        سهمیه بنزین هم که نمیده واقعا استهلاک هم گرونه

      • ناصر

        این دو تا شرکت برای اینکه مسافرها رو جذب کنند پایین ترین قیمتها را میزنند و قیمتها باید ۳ برابر این قیمتها شود و با هم رقابت میکنند و کلاهبردار هستند جدیدا اعلام میکنن که با ۱۰ سفر طی هفته جاری اگر کولر روشن کنید کمیسیون نیم بها میشود در صورتی که اینطور نیست و پشتیبانی میگوید شامل شما نمیشود. دولت هم هیچ نظارتی به کار اینها ندارد

      • ناشناس

        سلام وقتی اعتبار واریز میشه بهتره به راننده اطلاع رسانی بشه چون بعضی از پمپ بنزینا مخفیانه از اعتبار کم میکنن از این ورم پول از راننده میگیرن راننده م خبر نداره مثل خودم

      • ابراهیم

        با سلام مدیران تاکسی های اینترنتی ، با این کرایه های پائین به نسبت قیمت وسایل یدکی و مزد تعمیرات و کالاهای اساسی زندگی شما باید قیمت کرایه را واقعی کنید و این قدر به راننده ظلم نکنید سهمیه سوخت هم که نزدیک ۶ ماهه که ندادید کرایه هرنفر از پایانه پرند تا پایانه آزادی در تهران ۳۵ هزار تومانه در حالیکه چهار نفراز پرند از درخونه درخواست اسنپ میزنن و همین مسیرو تا در خونه مقصد مرسونن با کرایه خالص ۸۰ هزار تومان یعنی نفری ۱۵ هزار ت کمتر و کرایه از درخونه در مبدا و مقصد هم پیشکش مسئولین اسنپ و ماکسییم و تبسی که روزانه میلیاردها کمیسیون به جیب می زنن اخه ظلم و بی انصافی هم حدی داره به ولله گاها مسافر میگه من سفر وکنسل کنم که کمیسیون پرداخت نکنید من قبول نمی کنم و حلال و حروم می کنن این نتیجه کار خوب😢🥺😞😭

      • امیر

        اسنپ دیگه تازگیا علنا داره دزدی میکنه قیمت رو یه چی دیگه بعد مسافر سوار شد میزنی تخفیف مشتی داده به مساقراصلا کپ میکنم میبینم خجالت آور تا کی فکر می‌کنید مردم از سر اجبار باید تن به این ذلت بدن آقایون مسئول اسنپ نکنید نکنید آه این ۵میلیون راننده کاربر دامنتونو میگیره ارزش قائل شید حق راننده رو بدید ،از مسافران عزیزم خواهش دارم وقتی سوار ماشین میشن یمقدار درک کنن راننده شرایطو اونم هم وطن شماست نوکر برده شما نیست چون مجبوره سکوت میکنه که مبادا جنابعالی ثبت گزارش منفی نکنی براش دوستان رحم کنیم بهم تا خداوندم رحم کنه بما

      • فخرالدین

        با سلام
        درسته همه چیز بالاست کمیسیون زیاده ولی دوبرابر همین کمیسیون رو پاداش میده ناشکری نکنید خرج زندگیم از همین راهه هر چی باشه اسنپ سگش به آژانس های قدیم ارزش داره

        • ناشناس

          چه آشی چه کشکی کدام پاداش دلت خوشه

      • جواد

        اصلا وقتی هم که سهمیه بنزین میدن بطور ناقص پرداخت میکنن وقتی هم با پشتیبانی اسنپ تماس میگیری میگن مربوط به سماس میشود ـمگه ما راننده سماس هستیم که باسماس تماس بگیریم وظیفه اسنپ هست

      • Amir

        واقعا نمیدونم کسی که با اسنپ خرج زندگی اجاره و خرج خانواده و ماشین رو میده روحیش چجوریه من خودم گاهی کار میکنم اصلا انصاف نیست تا چهل تومن میرسه کمسیون میبنده سرویس نمیده ولی کرایه رو آنلاین که میزنن تا هر چقدر بزنن ایراد نداره آخر هم تسویه رو میزنی ده بیست تومنم نگه میداره بقیشو واریز میکنه والله حرامه این پولا راننده پدرش در میاد تاسوعا رو من صلواتی کار کردم عقلا تاسوعا رو درصد کم بزنین پول همه چی نیست انسان باشیم نشستی جای خنک روزانه چقدر در امد داری ولی یه دره فکر راننده نیستین

        • ناشناس

          سلام برادر من خدا اجرت بده چرا صلواتی اسنپ کارکردی، میرفتی مناطق کم درآمد صلواتی کارمیکردی اجرش هم بیشتر بود کسی که پول نداره نمیتونه اسنپ بگیره

      • Amir

        تپسی هم ماشاالله خر حساب میکنه میخواد مشتری جمع کنه میگه درصد نمیگیرم درصد نمیگیری عوضش کرایه رو خیلی کم میزنی.هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره

      • ناشناس

        اقای محترم در تهران تو ک سختی می کشی دو روز کار نکنید ببین چطور اسنپ و تپسی به التماس شما می افتند. البته اینها ک از شهرستان امدند تهران خودشان را برای بیست تومان بی ارزش می کنند قول می دم از شنبه تا یکشنبه ماشین حرکت ندید. نتیجه را ببینید

      • محمدپوریااصل

        من دوماهه دیگه اسنپ وتپسی روگذاشتم کنار کارباماشین تعطیل فایده نداره قیمتاپایین کمیسیون بالا بنزین که نمیدن براچی مفت کارکنیم هزینه ها بالا دوروزکارنکنید تابنزین واریزبشه قیمتاشهم یالابیره واقعاً اعتصاب کنید مفت کارنکنید برااینا

      • مصطفی

        سلام و وقت بخیر سال گذشته که بنزین وانت بارهای داخل شهری رو کردن ۷۰لیتر هزینه سوختم دیگه واریز نکردن الانم مال تاکسی هارو قطع کردن هزینه با این شغل وسایل گرون بنزین تخصیصی رو هم برداشتن بنده خدا راننده به کی شکایت کنه ما راننده ها هیچ کسی نداریم از حقمون دفاع کنه اعتراض هم کنی میشی سیاسی.کک مسولینم نمیگزه لعنت بر ...

      • کریمی

        بابا تا حالا چند بار طرح تشویقی گرفتم .پولشو واسم واریز نکردن .اسنپ دیگه واسه راننده شد هیچ .مسافر میان بالا میرنن بهت هیچی نباید بگی این چه مسخره بازیه

      • امیر

        مسافر هر جایی که هست درخواست میده و راننده هم از روی مجبور بودم قبول می‌کنه اما وقتی به حوالی مبدأ میرسم،میبینی مسافر در یک جای بسیار ناهموار و خاکی مبدأ رو زده به طوری که اصلاً نمیشه رفت اونجا اما مسافر فکر می‌کنه چون داره پول میده این حق رو داره که حتی در وسط بیابون سوار یا پیاده بشه و جالب اینکه وقتی سفرهای اینچنینی را کنسل می‌کنی با توبیخ از طرف اسنپ هم قرار میگیری!!!یا مسافر این حق رو برای خودش قائل میشه که راننده رو هنگام سوار شدن تا ۱۰دقیقه هم الاف کنه.کلا اسنپ و تپسی هر دو مزخرف هستند هم در کرایه پایین هم در کمسیون بالا و هم در عدم پشتیبانی از رانندها.آژانسها خیلی بهتر از این دو شرکت بودند

      • علی

        باسلام وخسته نباشید به قشرمظلوم و ناآگاه (رانندگان اینترنتی) دوستان اسنپ وتاکسی بیشتراز ۲۰درصد کمیسیون میگیرن بدون اینکه کاری برای راننده ها انجام بدن متاسفانه عصر ،عصر برده داری اسنپ وتپسی شده لطفا و خواهشا همه رانندگان سفرهای قیمت پایین رو قبول نکنید و درصورت امکان چند وقتی کناربگذاریدالان خودمن یکماه هست کنار گذاشته ام لااقل میدانم که مثل برده برلی اسنپ وتپسی و مسافرکارنمیکنم وماشین هم استهلاک کمتری داره

      • امیر تهرانی

        اینابکنار تازه راه افتاده مسافر انلاین کرایه رو میده ولی بحساب ما واریز نمیشه به پشتیبانی تیکت میزنیم جوابش میگه دادیم مالی اگر واجد شرایط باشی بعد۷۲ساعت واریز میشه یعنی چی نمیفهمم شمابگویید

      • حسن

        درود دوستان ماشین من یاتاقان زده خدا شاهد هر رفتم زير ۱۵ میلیون نگفتن ده روز پول ندارم درست کنم تازه پراید من موندن چطوری با ماشین مدل بالا اسنپ کار میکنن اصلا دیگه نمی صرفه

      • جلال

        مسافرکشی(اسنپ و تپسی)=حمالی+اوراق کردن ماشین.

      • محمدرضا نایبی نُدوشن

        سلام بنده راننده اسنپ و تپسی هستم . واقعا کرایه ها خیلی پائینه به طوری که خود مسافر محترم به قیمت کرایه ها با تمسخر نگاه میکنه . از استهلاک و قیمت ها نگم که بیداد میکنه . یروز کار میکنم تو راه برگشت به خونه کافیه که همسرم ی اس ام اس عاشقانه بده و لیست خرید بفرسته تمام کارکردم خرج میشه و با جیب خالی میرسم خونه . آخه این چه زندگییه که برامون درست کردن . ی فکری بکنید مسئولین بی خیال

      • فرهاد

        کل خبر این سهمیه بنزین این بوده که دولت در دستور کار قرار داده ، ببین چندین سطر برامون انشاُ درست کردید ، چکار میکنید تو رو خدا ،
        در مورد اسنپ و تپسی کار نکنید تو هر منطقه که هستید برید تو خیابان اصلی مسافر مجبور میشه تشریف بیاره سر خیابان ، ولی کلا کار مسافر کشی یعنی همین تریلی ۱۸ چرخ هم که داشته باشی داستان همینه همیشه به ماشینت بدهکار هستی ، ماشین در اصل بهت خورد خورد پول قرض میده بعدا یکجا ازت میگیره ول کنید این کار رو برید دنبال شغل های دیگه

      • حسین

        دلیل کرایه پایین تهران فقط راننده های اطرافا ک باهرکرایه ای توتهران مسافر میبرن و دودش توچشم ماراننده های تهران هم میره ازاطاف میان

      • ناشناس

        سلام اینا خود شیطان درس میدن

      • ناشناس

        نظام برده داری به شیوه ی نوین :-)

      • علی قدمیاری

        سلام . من شهرستان نیشابور اسنپ کار میکنم . کرایه ها افتضاحه .یک سفر پونزده یا بیست تومنی رو که قبول میکنم تقریبا یک ربع تا بیست دقیقه درگیر هستم تا سفر انجام میشه از این بیست تومن هفتده تومن دست منو میگیره که خرج استهلاک و سوخت و اینها هم هست در همین مدت بیست دقیقه انجام سفر گدایی که سر چهار راه وایستاده از من بیشتر در میاره و کمیسیون و مالیات و بیمه و استهلاک هم نداره .

      • ناشناس

        سلام خسته نباشید واقعا دلتون به حال زن و بچه این راننده ها نمیسوزه نمیدونم چی بگم به خدا خدا گیر میشین مردم گناه دارن راننده ها خابشونو میزنن تا زن و بچشون گرسنه نباشن گناه دارن نکنین این کارو خدا خدا خدا دنیا دار مکافاته 👍

      ارسال نظر