بورس در هفته‌ای که گذشت | روند صعودی تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند؟

شاخص کل بورس دومین هفته اسفند ماه روند صعودی به خود گرفت. این هفته چه میزان نقدینگی وارد بازار سرمایه شد؟

بورس در هفته‌ای که گذشت | روند صعودی تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند؟

شاخص کل هفته گذشته روی عدد یک میلیون و ۶۵۶ بود و این هفته اما شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۸۲۱ هزار واحدی ایستاد و در نهایت رشد ۹.۹ درصدی را تجربه کرد.

همچنین شاخص هم‌وزن هفته اخیر روی عدد ۵۰۳ هزار و ۲۰۲ واحدی بود که این هفته به رقم ۵۳۷ هزار و ۸۷۰ واحدی رسید و در نهایت رشد ۶.۸ درصدی را در کارنامه خود ثبت کرد. در سوی دیگر بازار نیز شاخص هم‌وزنش با رسیدن به تراز ۲۳ هزار و ۷ واحدی رشد ۷.۷ را تجربه کرد.

همچنین میانگین ارزش معاملات بازار سرمایه در سومین هفته نسبت به هفته‌های اخیر افزایش یافت. بر همین اساس ارزش معاملات روز شنبه برابر با هشت هزار و ۷۹۱ میلیارد تومان، روز یکشنبه ۱۲ هزار و ۹۶۸ میلیارد تومان، روز دوشنبه ۱۰ هزار و ۳۵۱ میلیارد تومان، روز سه‌شنبه هشت هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان و در نهایت روز چهارشنبه ۹ هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان بود.

در مجموع ارزش معاملات سومین هفته اسفند ماه به ۴۹ هزار و ۵۸۳ میلیارد تومان رسید که در نوع خود یک رکوردشکنی به حساب می‌آید.

عرضه خودروهای جدید در بورس

براساس اطلاعیه بورس کالا قرار است هفته آینده شاهد عرضه خودرو در بورس کالا باشیم. بر همین اساس بورس کالا ۱۴ اسفندماه میزبان ۵۵۰ دستگاه لاماری با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان خواهد بود.

از میان ۵۵۰ دستگاه مذکور، ۱۷۵ دستگاه لاماری ایما مشکی، ۱۰۰ دستگاه لاماری ایما خاکستری، ۱۷۵ دستگاه لاماری ایما سفید و ۱۰۰ دستگاه لاماری ایما سبز است. بر این اساس، میزان پیش‌پرداخت ۵۰ درصد تعیین شده است و تاریخ تحویل خودروها ۳۱ خرداد سال آینده خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75517

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر