دستور وزیر اقتصاد: مدیر بانکی وام بدون ضامن نداد بلافاصله برکنار شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی:مردم به صورت برخط در سایت وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌توانند شکایات خود را ثبت کنند وام وام ۱۰۰ میلیونی وام بانکی وام بدون ضامن دریافت وام با کارت یارانه دریافت وام با سهام عدالت حذف ضامن بانکی برای وام حذف ضامن بانکی برای یارانه‌بگیران حذف ضامن وام های بانکی وام 50 میلیونی بدون ضامن

دستور وزیر اقتصاد: مدیر بانکی وام بدون ضامن نداد بلافاصله برکنار شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به مدیران عامل بانک‌ها اعلام کرد که اگر تخلف شعبه بانکی در پرداخت تسهیلات بدون ضامن تایید شود، بلافاصله نسبت به برکناری مدیر شعبه اقدام کنید.

گردهمایی سراسری مدیران شبکه بانکی کشور با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل بانک‌های دولتی و سایر مدیران ارشد شبکه بانکی کشور امروز در سالن اجتماعات شهید مدرس وزارت اقتصاد برگزار شد.  

بیتر بخوانید : بدون ضامن وام‌ ۵۰ و ۱۰۰ میلیونی بگیرید | کدام بانک‌ها وام بدون ضامن می‌دهند؟

در این نشست احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیران عامل بانک‌ها درخواست کرد که تا فردا ظهر بخشنامه مربوط به نحوه پرداخت تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن را در سایت بانک خود در اختیار مردم قرار دهند تا آن‌ها بتوانند از جزئیات و شرایط آن‌ها آگاه شوند. علاوه براین، شیوه نظارت و اعتراض بر عملکرد شعب نیز در سایت بانک‌ها درج شود. 

وی افزود: توقع وزارت اقتصاد این است تا اعتراضات مردم در راستای پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن طی ۴۸ ساعت پاسخ داده شود. از مدیران عامل بانک‌ها می‌خواهم تا در صورت ثبت تخلف بانک‌ها در این زمینه نسبت به تغییر مدیران شعب درنگ نکنند. 

وزیر اقتصاد خطاب به مدیران عامل بانک‌ها گفت: می‌دانم که در ماه‌های پایانی سال با مضیقه مالی روبرو هستید اما سعی کنید تا منابعی در این زمینه تخصیص دهید. 

خاندوزی در پایان تاکید کرد که فارغ از نظارت بر بانک‌ها در راستای پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن، مردم به صورت برخط در سایت وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌توانند شکایات خود را ثبت کنند و وزارتخانه به سرعت آن‌ها را پیگیری می‌کند. 

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7421

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • امیر

        سلام آقای وزیر من الان برای گرفتن ۵۰ میلیون وام دوتا ضامن جمعا ۱۰۰میلیون وسفته ۱۰۰میلیونی تحویل بانک دادم فقط شعاررررررر

      • حسن

        هر بانکی میریم میگه وام بدون ضامن نیست مثالا بانک ملی بانک سپه درقزوین

      ارسال نظر